Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Fatmann ir Rolls-Royce

Parašė Fatmann· 2014-07-23, 21:02
#1

Sveiki, nusprendžiau ir aš pablevyzgoti, gal kam bus įdomu :)
Šiandien visą dieną praleidau prie Rolls-Royce vairo. Teko pasukioti Wraith ir Phantom Drophead baranką. Įspūdžiai, žinoma, nepakartojami. Tai iš tiesų yra geriausi automobiliai pasaulyje.

RR Wraith - V12 Bi-turbo, 6,6 litro, 632 AG, 800 Nm variklis.
Iki 100 km/val. per 4.4 sekundės. Svoris - 2.4 tonos.
Galingiausias ir technologiškai pažangiausias visų laikų Rolls'as.
8 pavarų dėžė dirba kartu su GPS - žino, koks posūkis artėja ir pagal tai parenka tinkamą pavarą. Kad džentelmenui pačiam tuo nereikėtų rūpintis...
Stoge išvedžiota 1300 oprinių kabelių su LED švieselėmis, kurios naktį sukuria žvaigždėto dangaus efektą. Vaizdas atima žadą.
Realios degalų sąnaudos - 20-25 l/100 km. Ramiai važiuojant magistrale - 17 l/100 km.
Variklio garsas iki galo nuspaudus akceleratorių - nepakartojamas. Lyg Barry White gargaliuotų, į burną prisisėmęs širšių :)

www.part.lt/img/cc44c1acc9919fe36011001b68449432481.jpg

www.part.lt/img/da40f10fe3a5e3d81d24933062e285c0961.jpg

www.part.lt/img/fe917b95db42e4e680c1e400a4d53dcc385.jpg

www.part.lt/img/a4a6c6458d7ff397a886d139f04a7148377.jpg


RR Phantom Drophead - V12 motoras, šeši ir trys ketvirčiai litro darbinis tūris. Galia - pakankama. Įsibėgėjimas - pakankamas. Aplinkinių dėmesys - glumina :) Dabar žinau, ką reiškia vairuoti jachtą.
Iš tiesų, automobilio gabaritai yra sunkiai suvokiami, kol nepamatai jo realybėje ir pats neprisėdi prie vairo.

www.part.lt/img/4a3bfefa4bb7864016756f8e7cc1b833592.jpg

www.part.lt/img/31af07caa7ed4b7dde4fdca4824d950e206.jpg

www.part.lt/img/05ae53f88cd4a561399364bed0720551548.jpg

www.part.lt/img/01d532e89db7602f02e3eb3e580684f8406.jpg

Iš esmės, pasivažinėjęs tokiais automobiliais, supranti, ką iš tiesų įkūnija Rolls-Royce.
Tai ne tik transporto priemonė, tai - reiškinys.

Redagavo Fatmann· 2014-07-23, 21:02

Parašė Koba· 2014-07-23, 21:08
#2

Ar nebus paskui "v padlu" sesti i savo Omega?


P.S> cia gal tu ten automobiliu vagys is LT kuris vagia masinos :D (шутка)

Parašė Fatmann· 2014-07-23, 21:21
#3

Tiesą pasakius, jau senokai susitaikiau su tokia dalia, kad po darbo dienos, praleistos kokiame Lexus'e (ar Rolls'e) reikia sėsti į Omegą ir tuomet ištinka lengvas kultūrinis šokas. Bet Omega - good. Patogesnė ir komfortiškesnė nei 80% naujų automobilių :)

Parašė Stulpas· 2014-07-23, 21:25
#4

o tai ka cia taip dirbi kad su tokiom masinom lakstai ? :)

Parašė Koba· 2014-07-23, 21:26
#5

Gal Fetishas :D

Parašė Fatmann· 2014-07-23, 21:27
#6

Milijonierių šoferiu :)

O jei rimtai - TopGear.

Parašė Stulpas· 2014-07-23, 21:28
#7

savo senaja profesija pametei ? :)

Parašė Fatmann· 2014-07-23, 21:30
#8

Pamečiau. Senokai jau.
Kaip matai, nesigailiu :)

Redagavo Fatmann· 2014-07-23, 21:30

Parašė Koba· 2014-07-23, 21:36
#9

ex..... pasiseke tau, nors moka normaliai?

Parašė pilius· 2014-07-23, 21:43
#10

pirmasis roll'sas jau matytas fb prieš dieną sakyčiau... :) manau turim bendrų pažystamų ;D

Parašė atrabotke· 2014-07-24, 11:47
#11

Aukščiausios prabos automobiliai, nėra čia ką ir pridurt...
Sunkiai įsivaizduoju, ką kritiško galima parašyti apie tokias mašinas :)

Parašė Fatmann· 2014-07-24, 11:57
#12

Kritiško - iš esmės nieko. Nebent plebėjai gali paburnoti dėl kainos - 1,2 milijono ir 1,8 milijono.
Bet, kaip sakoma - jei klausi, kiek kainuoja Rolls-Royce, vadinasi, tau jis per brangus...

Parašė Fino· 2014-07-24, 12:20
#13

4.4 iki simto tokiai geldai - tikrai palieka nerealu ispudi, visa kita man neidomu. Uzskaitau.

Taciau, turedamas medi ant kurio augtu pinigai tikrai pasiriknciau kurkas "zemiskesni" automobili, jus zinote koki :)

Redagavo Fino· 2014-07-24, 12:21

Parašė meliukas· 2014-07-24, 12:46
#14

Skaitydamas pirma posta pastebejau, kad Top Gear lygio juokeliai, galvojau arba visus zurnalus perskaites arba visas laidas mates:) pasirodo dar geriau - dirbi

Parašė Fino· 2014-07-24, 12:49
#15

Tai, Fatmann - loshara?

Parašė Nitro· 2014-07-24, 13:43
#16

Fino @ 2014-07-24, 12:20 rašė:
4.4 iki simto tokiai geldai - tikrai palieka nerealu ispudi, visa kita man neidomu. Uzskaitau.

Taciau, turedamas medi ant kurio augtu pinigai tikrai pasiriknciau kurkas "zemiskesni" automobili, jus zinote koki :)


tokias masinas manau perka tie, kurie gali viena diena vaziuoti su audi RS6, kita diena su RR, trecia diena su dar kuo nors - pagal nuotaika :)

Parašė Figaro_LT· 2014-07-24, 13:43
#17

Fino @ 2014-07-24, 12:20 rašė:
Taciau, turedamas medi ant kurio augtu pinigai tikrai pasiriknciau kurkas "zemiskesni" automobili, jus zinote koki :)


Tokie automobiliai perkami dėl įvaizdžio, t.y. pagal statusą priklauso ir tiek. Apart jų garaže tikrai turi būti ne vienas įdomus žaisliukas. Mūsų įmonės garaže yra ir Phantom ir Bentley ir keli naujausi MB, Porsche ir t.t., tai per pora metu Phantomas nuvažiavo vos 1000 km (keli susitikimai). Pačiam teko į Maskvą pervaryti naujausią MB S klasės ka tik gauta iš gamyklos (Rusijoje tokie tik dabar pasirodė).

Parašė Fino· 2014-07-24, 13:47
#18

Draugai - ko nesuprasiu niekada. Kam tokiai masinai vazioti iki 100 per 4.4. juk yra tikimybe kad BIG BOSS ant galines sedynes ant jos nupils?

Redagavo Fino· 2014-07-24, 13:47

Parašė Nitro· 2014-07-24, 13:51
#19

Na sitie automobiliai tikrai ne boso veziojimui, o boso vairavimui :)

Parašė SnuFFis· 2014-07-24, 13:52
#20

Fino @ 2014-07-24, 13:47 rašė:
Draugai - ko nesuprasiu niekada. Kam tokiai masinai vazioti iki 100 per 4.4. juk yra tikimybe kad BIG BOSS ant galines sedynes ant jos nupils?

Ivykus ginkluotam ar kitokiam apiplesimui, esant reikalui pabegti nuo uzpuoliku ir pan. :) beto, kartais ir jie, mega bosai,, megsta palakstyti :)

Parašė Fatmann· 2014-07-24, 14:23
#21

Nitro ir Snuffis teisūs - konkrečiai šie du automobiliai paprastai stovi garaže kartu su prailgintos bazės keturduriais Phantom arba Ghost. Jais darbo dienomis džentelmenai važinėja ant galinės sėdynės.
Prie Wraith ir Drophead vairo jie sėda patys. Savaitgaliais ar važiuodami į Monaką, San Tropezą ir t.t.

Parašė Nitro· 2014-07-24, 14:30
#22

džentelmenai rašyčiau kabutėse :) Na matyt bent jau 80 proc. atvejų

Parašė Fatmann· 2014-07-24, 14:35
#23

Nitro, turbūt daugiau nei 80%. Juk pagrindinės rinkos - JAV, arabų šalys ir beprotišku greičiu auganti Kinija...
Senieji aristokratai britai sudaro nedidelę visų pardavimų dalį.

Parašė pilius· 2014-07-24, 16:23
#24

kam tokie greiti? Kartais bosai pasako- susitikimas po 30 min uz 100 km :) turim spet :)

Parašė tyluonis· 2014-07-24, 16:35
#25

antri planai fotkėse galėtų ir tinkamesni būt

Parašė SigitasL· 2014-07-24, 16:39
#26

Na bet priekine panele tai kazkuom man ziguliuka primine :D Gal tiesiog pavydas susimaise su medzio automobilio salone nemegimu, taciau taip viskas "kvadratiska" su apvaliais priborais :D

Parašė Fatmann· 2014-07-24, 16:56
#27

tyluonis @ 2014-07-24, 16:35 rašė:
antri planai fotkėse galėtų ir tinkamesni būt

Meh, čia juk ne glamūrinės foto. Spaudoje atsidurs profesionalios, o ne rageliu bet kaip ir bet kur darytos :)

SigitasL @ 2014-07-24, 16:39 rašė:
Na bet priekine panele tai kazkuom man ziguliuka primine :D Gal tiesiog pavydas susimaise su medzio automobilio salone nemegimu, taciau taip viskas "kvadratiska" su apvaliais priborais :D


Tai juk čia ir esmė. Salono dizainas per pastaruosius 50 metų ne ką tepasikeitė. Jo gali nemėgti, tačiau ignoruoti - nepavyks.
Beje, po visu tuo Drophead medžiu slypi modernios šiuolaikinės technologijos - pavyzdžiui, ta dalis su laikrodžiu apsiverčia, ir atsiranda didelis multimedijos - navigacijos ekranas. Centrinėje konsolėje po dangčiais suslėpti "i-Drive", el. sėdynių ir stogo valdymo mygtukai.

Redagavo Fatmann· 2014-07-24, 16:56

Parašė Fino· 2014-07-24, 18:42
#28

Tu pasakyk geriau - valit?

Parašė zilva· 2014-07-24, 21:00
#29

Kad nemanau kad leido kas patikrint-valit ar ne :D

Parašė Nitro· 2014-07-24, 21:11
#30

Manai tik pasedet dave?

Parašė Rainas· 2014-07-24, 21:17
#31

Gal Vokietijoje autobanais važinėja, ten gali patikrinti, ar "valit"... ;)

Parašė zilva· 2014-07-24, 21:44
#32

Nitro @ 2014-07-24, 21:11 rašė:
Manai tik pasedet dave?

Ramiai pravažiuoti be jokiu staigiu manevru ir su posūkiais bei leidžiamo greičio nevisyjimu :)

Parašė Fatmann· 2014-07-24, 23:52
#33

Žilva, važinėjausi vienas kur norėjau ir kaip norėjau 4 valandas su Wraith, po to 4 valandas su Drophead. Niekas neribojo nei greičio, nei maršruto.

Fino, Wraith valit. Su 630 AG ir 800 Nm ginčytis sunku :) Puikiai tinka pasakymas, kad jis važiuoja nenumaldomai lyg garvežys. Tik tiesiojoje, žinoma - posūkiuose jį prievartauti kažkaip... neteisinga.

Parašė Nitro· 2014-07-25, 07:52
#34

Fatmann @ 2014-07-24, 23:52 rašė:
Žilva, važinėjausi vienas kur norėjau ir kaip norėjau 4 valandas su Wraith, po to 4 valandas su Drophead. Niekas neribojo nei greičio, nei maršruto.


Svajoniu darbo diena :)

Parašė Vika· 2014-07-25, 08:46
#35

Nitro @ 2014-07-25, 07:52 rašė:
Fatmann @ 2014-07-24, 23:52 rašė:
Žilva, važinėjausi vienas kur norėjau ir kaip norėjau 4 valandas su Wraith, po to 4 valandas su Drophead. Niekas neribojo nei greičio, nei maršruto.


Svajoniu darbo diena :)

tą patį pagalvojau. jei už tai dar ir moka :D

Parašė meliukas· 2014-07-25, 23:16
#36

Xa, jie abu Palangoj dabar prie vieno is viesbuciu stovi:) garsas variklio tai kaip siuvimo masinos. Duslintuvu negirdejau

Parašė Koba· 2014-07-26, 00:30
#37

Tai as nesupratau, tu cia LT dirbi ar UK?

Parašė flyer_vln· 2014-07-26, 00:54
#38

Koba @ 2014-07-26, 02:30 rašė:
Tai as nesupratau, tu cia LT dirbi ar UK?

Mūsų gerbiamas Fatmann yra "Top gear Lietuva" žurnalo vyr. redaktorius (tiksliau nesenai juo tapo).

Parašė Fatmann· 2014-07-26, 09:18
#39

meliukas @ 2014-07-25, 23:16 rašė:
Xa, jie abu Palangoj dabar prie vieno is viesbuciu stovi:) garsas variklio tai kaip siuvimo masinos. Duslintuvu negirdejau

Pajūriu važiuos į Rygą, kur bus pristatyti net tik keliems LV žurnalistams, bet ir atskridusiems kinams bei ukrainiečiams.

Dėl variklio garso - juk tiek vienas, tiek kitas turi po 12 cilindrų. Bet sėdint viduje užvestu varikliu, nesigirdi absoliučiai nieko. Visiška tyla. Taip yra dėl to, kad tiek Wraith, tiek Phantom turi ne vieną, o du firewall'us tarp variklio ir salono. Be to, kabrioleto stogą sudaro septyni (!!!) medžiagos sluoksniai.
Rimčiau spustelėjus, Wraith motoras atgyja ir pradeda skambėt labai piktai. Taip, kaip ir galima įsivaizduoti skambant bi-turbo V12.
O štai Drophead visuomet stengiasi būti kuo tylesnis.

Čia, kaip matyti iš laisvos galios matuoklio, ne 100% akceleratorių nuspaudžiau, bet variklio garsą išgirsti galima:

[youtube]wB4cMhFLaeo[/youtube]

Redagavo Fatmann· 2014-07-26, 10:08

Parašė Koba· 2014-07-26, 10:11
#40

Kalusyk, o jums ten nereikia vairuotoju bandytoju? Turiu visas kategorijas :D

Parašė tomeliss· 2014-07-26, 13:26
#41

tikrai ,kad svajoniu darbas :D

Parašė Fatmann· 2014-07-26, 15:06
#42

Nevažinėju kiekvieną dieną su Rolls Royce juk :) Čia net ir man buvo unikalus potyris.
O šiaip aišku, didžiuojuosi, kad atstovauju tokį brand'ą kaip TopGear, tačiau darbas tikrai sunkus ir reikalauja daug laiko, pastangų bei atsidavimo.
Nuolatinės kelionės į užsienio šalis ir važinėjimas naujais automobiliais - tik ledkalnio viršūnė...

Redagavo Fatmann· 2014-07-26, 18:04

Parašė Shake· 2014-07-26, 17:07
#43

Fatmann @ 2014-07-26, 15:06 rašė:
Nevažinėju kiekvieną dieną su Rolls Royce juk :) Čia net ir man buvo unikalus potyris.
O šiaip aišku, didžiuojuosi, kad atstovauju tokį brand'ą kaip TopGear, tačiau,darbas tikrai sunkus ir reikalauja daug laiko, pastangų bei atsidavimo.
Nuolatinės kelionės į užsienio šalis ir važinėjimas naujais automobiliais - tik ledkalnio viršūnė...

Manau ledkalnio visrune atperka viskas (y)

Parašė Andrej850· 2014-07-28, 09:09
#44

http://www.delfi....d=65393534

Parašė meliukas· 2014-07-29, 09:01
#45

i61.tinypic.com/f1jlvp.jpg

Paprasti tokie:)

Redagavo meliukas· 2014-07-29, 09:01