Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Žiedų iškoksavimas

Parašė Makdakas· 2014-06-09, 22:21
#1

Prisiminiau tokį dalyką kad draugelis kažkada buvo užsiminęs apie žiedų iškoksavimą, kaip profilaktinę priemonę dėl kompresijos, tepalų valgymo ir t.t. Nusprendžiau pagooglint, radau čia vieną tokį detalų straipsniuką kaip žmogus savo Nissanui žiedus iškoksavo. Viskas labai gerai aprašyta http://www.thg.ru...?p=1934565 . Idomu ką volvistai ir šiaip nusimanantys pasakys apie tokias procedūras. Vistik daugumos iš mūsų mašinos jau daug bėgę ir neaišku kaip ten su tais žiedais. Laukiu nuomonių ir pasisakymų

Parašė Nitro· 2014-06-10, 07:37
#2

O po to nereikes atgal sukoksuot, kai prikiši rankas prie gerai veikiančio variklio?

Parašė sarasand· 2014-06-10, 09:30
#3

Kazkaip cia labai daug apie toky paprasta dalyka prirasyta. Nusiperki puslitri acetono pripili y visus cilindrus po +-100g palieki per nakty, ryte pakeiti tepalus ir vualia jei ziedai tikrai buvo uzkepe kompresija bus ryskiai pakilusi, isbandyta jau ant 2 masinu, viena is ju jau net nesikure del per mazos kompresijos.

Parašė Titan· 2014-06-10, 09:49
#4

Acetonas gerai iskoksuoja, tik negalima vesti masinos, kol dar sistemoje yra acetono. Reikia gerai ji isplauti su benzinu/dyzelinu. Veliau palaukti kazkiek laiko, kad visos gumos po acetono butu suvilgytos kuru. Acetonas brinkina guma ir ji greiciau devisi.

Parašė rebelion· 2014-06-10, 10:26
#5

visa tepimo sistema, plaut benzinu/dyzelinu? kaip?(confused2)

Parašė sarasand· 2014-06-10, 11:00
#6

Kokia visa tepimo sistema, taigi variklio nesuki su acetonu, jis pro ziedus prasisunkia y kartery ir po to viska isleidi su tepalu. Gali nusiimt kartery isplaut jei labai yra noras

Parašė Titan· 2014-06-10, 11:06
#7

sarasand @ 2014-06-10, 11:00 rašė:
Kokia visa tepimo sistema, taigi variklio nesuki su acetonu, jis pro ziedus prasisunkia y kartery ir po to viska isleidi su tepalu. Gali nusiimt kartery isplaut jei labai yra noras


Teisingai, galbut dar reiktu prieraso, kad neismanantiems, geriau taip nedaryti. Nes gali ir su acetonu prasukti varikli :D

Parašė Makdakas· 2014-06-10, 14:06
#8

Pagal idėją šitas metodas turėtų padėt ir nuo dūmijimo pro tepalo matuoklę sindromo? Tik hmm, iš patirties nežinau, bet kitur skaičiau kad dyzeliam atseit žiedai neužsikoksuoja ir iškoksavimas čia negelbsti. Norisi žinot kaip ten iš tikrųjų yra

Parašė rebelion· 2014-06-10, 14:08
#9

acetonas patenka i tepala, reiskias kaip sake Titan tures itakos guminem dalim (taigi paveikia karterio tarpine) reiskias ja kazkaip reikia plaut dyzeliu ar benzu. kaip paaiskinot tokias isvadas ir padariau :P

Parašė Dimka· 2014-06-10, 14:39
#10

Kadaise teko saviskei Rkei iskoksuoti ziedus. Efektas buvo.
Autovikinguose apie tai rasiau:
http://www.autovi...ost_269065
http://www.autovi...ost_269160


Nukopijuosiu zinutes cia(nes autovikinuoguose jos daznokai dingsta, kaip ir autoriu nickai...):


Jei norima atstatyti kompresija, pries pilant taip vadinamus ''revitalizantus'' verta pabandyti iskoksuoti ziedus. Daznokai beda buna ne ziedu susidevejime, arba gilziu ''uzsielipsavime'', bet stumokliu ziedu grioveliu uzsikoksavime(blogas tepalas uz ir t.t.), del ko prasteja cilindras-ziadas-stumoklis sandarumas. Maniskeje R kompresijos issibarstymas cilindruose buvo apie 1.5 atm 10-11.5 atm ribose, po iskoksavimo tapo apie 12-+0.1 atm(ir cia su perskistu 0w40 tepalu b5234 varykliui).
O revitalizantus, mano supratymu, verta piltis i ''paskutinio atodusio'' varyklius, kuriems iskoksavimas ar kitos priemones jau nebepadeda.



maba @ 2013-11-12, 13:39 rašė:
verta pabandyti iskoksuoti ziedus


Gal galėtum plačiau: kaip tai daroma ir kiek kainuoja, nes yra panaši problema - vasarą susipyliau akcijinius tepalus ir mašina pradėjo tiesiog važiuodama dūmint, tada pakeičiau tais, kuriuos pilu visuomet, bet vistiek gana nemažai nuvalgo. Kompresijos patikrint nebuvo kada, bet ant traukos nepasijautė.


Musu seneliai iskoksuodavo izedus supildami paprasciausia "kerosina", aka. zibala. As pirkausi specialu XADO skysti:
Jo poveikis and seno prikepusio puodo:

iskarto po XADO uzpilimo:
http://www.youtub...ncU1qNx2Cc
[youtube]IncU1qNx2Cc[/youtube]
5 min po uzpilimo:
http://www.youtub...GYlgnvlims
[youtube]jGYlgnvlims[/youtube]


Procedura parasta: 1) atjungi akuma 2) issuki visas zvakes. 3) isstatai velena taip, kad nei vienas cilindras nebutu virsutiniame taske. 4) supili iskoksavimo skysti i cilindrus, lengvai uzsuki zvakes(kad skystis neisgaruotu) ir palieki nakciai (as laikiau para). 5) praejus parai, issuki visas zvakes ir issiurbi skyscio liekanas is cilindru, jei liko. Ir issukes zvakes is visu cilindru starteriu prasuki cilindrus. 6) Matuoji kompresija. Jei viskas ok- ispili tepala ir susipili nauja, susitatai zvakes ir vazineji. O jei kompresija padidejo nepakankamai, galima bandyti kartoti procedura.

O kainuo tik pats skystis, apie 20-30 Lt. Galima bandyti piltis ir zybala, nemanau, bus pigiau, o efektas turetu buti panasus.


Beje, po iskoksavimo sugebejau perskaityti visu stumuokliu serijinius numerius :D

Redagavo Dimka· 2014-06-10, 14:55

Parašė Alex787· 2014-06-10, 14:46
#11

Yra spec skysčiai koksuj šalint,google visagalis,.Kam išradinėt dvirati.Arba senas metodas išsukt žvakes ir i cilindrus žibalo ir palikt dienai;)

Parašė Dimka· 2014-06-10, 14:57
#12

Alex787 @ 2014-06-10, 16:46 rašė:
Yra spec skysčiai koksuj šalint,google visagalis...



Uz tokius "patarimus" dalinciau banus dienai-kitai (celebrate3)

Parašė sarasand· 2014-06-10, 15:17
#13

Makdakas @ 2014-06-10, 14:06 rašė:
Pagal idėją šitas metodas turėtų padėt ir nuo dūmijimo pro tepalo matuoklę sindromo? Tik hmm, iš patirties nežinau, bet kitur skaičiau kad dyzeliam atseit žiedai neužsikoksuoja ir iškoksavimas čia negelbsti. Norisi žinot kaip ten iš tikrųjų yra


Tiesa sakant dyzeliui kolkas neteko sito daryt, tik benzam.

Parašė raimondas311· 2020-01-09, 20:19
#14

Димексид kaip i si produkta ziurite ar kaip tik i vaista ar ir galima panaudoti kaip antikoksa???