Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: XC70III 3.2 ar T6?

Parašė sangy· 2014-03-19, 00:47
#1

Sveiki,
Mastau apie naują karietą. Planuose XC70III benzinas AWD AT. Kokie būtų patarimai konkrečiai dėl variklio? 3.2 ar T6 kokie atsiliepimai, trūkumai, privalumai. Ar abu dera su dujomis? Ačiū.

Parašė Fino· 2014-03-19, 09:47
#2

3.2 yra labai geras variklis, apie T6 nesu nieko blogo girdejes, taciau info bendraja prasme yra labai mazai.

Parašė Styra· 2014-03-19, 16:23
#3

ydomu ar pati sostena ar VCC duombaze kazkokios info ar statistikos nepateikia siuo klausimu? Kad statistika turi - tai tikrai aisku, nes viska per duomebaze...

Parašė sukys· 2014-03-19, 21:06
#4

Aš už T6 sąnaudos nėra didesnės už 3.2, o važiuoja pasakiškai. Visi dera su dujomis, tik įranga jau ne pigiausia turi būti.

Redagavo sukys· 2014-03-19, 21:08

Parašė sangy· 2014-03-20, 22:32
#5

Dėkingas už info visiem. Matau duaguma dyzelistai:))
Sukys > o pat susimetes dujas i savo T6? Kiek valgo benzo?

Parašė sukys· 2014-03-20, 22:46
#6

Tikrai ne. Man be kamščių Kaune išeina iki 12l. Trasoje apie 9. Iš ko pirkau, gyveno Vilniuje ir sakė jog 14l užtekdavo. Ir pasakojo jog jo švogerio 3.2 valgo daugiau už T6.
Aš turėjau s80 1999 T6 ir sąnaudos tenkino, dujų 14-15, bet nauja 210 kw ir awd ima mažiau. Turiu ir dujų įrangą, bet nededu (y)

Parašė juozux676· 2018-04-14, 10:30
#7

Sveiki, kas iš scc vairuojate xc70 T6 arba xc60 T6?

Parašė MGauto· 2018-04-14, 17:56
#8

Labas, XC70(angel)

Parašė Mioleris· 2018-04-16, 09:48
#9

Vaziuoju su s80 3.2 AWD, tai jei pirksiu kita volva tai tik T6 :) 3.2 vaziuoja pakankamai smagiai viskas su tuom varikliu gerai, dujas myli, bet vangokas kartais pasirodo variklis. Kartais atrodo, kad ten nera tu 175kw :D bet del automato tikriausiai. Pats nesidraskau su ta masina, tai 3.2 kolkas per akis :)

Redagavo Mioleris· 2018-04-16, 09:50

Parašė Stulpas· 2018-04-16, 12:09
#10

ne del automato ,vangus tas motoras yra is saves , megsta sukius jis

Parašė juozux676· 2018-04-16, 13:11
#11

3.2 trbt pigesnė eksplotacija ir jis patikimesnis?
Didelių ligų nei 3.2, nei T6 neturi?

Parašė Benas· 2018-04-16, 15:33
#12

bičiulis jau treti metai su 2014-ų XC70 III T6 važinėja dujomis ir labai patenkintas, sakė remonto neprireikė dar nei varikliui nei dėžei.

Parašė diawollo· 2018-04-16, 15:35
#13

O kažin uždujinimas leidžiamas pagal garantiją mašinos?

Parašė juozux676· 2018-04-18, 16:12
#14

Mėginau xc70 2012 3.2, tai daug labiau patiko nei dyzelinis. Tylus, traukia daug geriau nei dyzelis.
Dar norėčiau ir T6 pasimėginti.

Parašė Stulpas· 2018-04-18, 20:42
#15

juozux676 @ 2018-04-18, 16:12 rašė:
Mėginau xc70 2012 3.2, tai daug labiau patiko nei dyzelinis. Tylus, traukia daug geriau nei dyzelis.
Dar norėčiau ir T6 pasimėginti.


O kokia dyzeline bandei
Nes jei ziurint i metus tai dyzeline versija D5 158kw tikrai turi buti smagesne uz 3.2

Parašė juozux676· 2018-04-18, 20:53
#16

Stulpas @ 2018-04-18, 20:42 rašė:
juozux676 @ 2018-04-18, 16:12 rašė:
Mėginau xc70 2012 3.2, tai daug labiau patiko nei dyzelinis. Tylus, traukia daug geriau nei dyzelis.
Dar norėčiau ir T6 pasimėginti.


O kokia dyzeline bandei
Nes jei ziurint i metus tai dyzeline versija D5 158kw tikrai turi buti smagesne uz 3.2
2008 dyzelis. Ten berods 185ag

Parašė Stulpas· 2018-04-18, 21:14
#17

Na tikrai nesigncysiu del xc70 nes nevaziaves su 3.2 tik su D5
Bet s80 D5 185ag mieste tikrai smagesne uz s80 3.2 benzina del sukimo momento prie mazu sukiu, nes 3.2 galingumo pikas ant galo prie 6200 aps/ min

Kad benzas tylesnis tai vienareiksmiskai taip, volvos dyzelis viduje labai garsus

Parašė MGauto· 2018-04-18, 21:32
#18

Stulpas @ 2018-04-18, 21:14 rašė:
Na tikrai nesigncysiu del xc70 nes nevaziaves su 3.2 tik su D5
Bet s80 D5 185ag mieste tikrai smagesne uz s80 3.2 benzina del sukimo momento prie mazu sukiu, nes 3.2 galingumo pikas ant galo prie 6200 aps/ min

Kad benzas tylesnis tai vienareiksmiskai taip, volvos dyzelis viduje labai garsus


Na jei ten automatas tada jo tik 350 Nm, bet griebia prie žemu apsukų, ne taip kaip benzas..

Parašė juozux676· 2018-04-19, 06:21
#19

2d bėgyje abi bandžiau, tai tokie įspūdžiai :)
Kaip tik pasirodė, kad dyzelis neina, tokia kaip duobė iš pat prad?ių nedidelė. Gal jau nedirba kokia turba :) 170rida tikra to dyzeliaus. + dirba tikrai garsiai. Mieste 11-12 dyzelio, tai kam jis :)

Parašė MGauto· 2018-04-19, 07:55
#20

Galimas daiktas, kad turi problemu.. nes dyzelis iš vietos tikrai turėtu geriau lupti.

Parašė Stulpas· 2018-04-19, 08:10
#21

gal kas nors blogai su tuo dyzeliu, nes maniske D5 soksta i prieki iskarto.
paziurejau isibegejimus tai
automatai AWD
3.2 0-100km/h per 9.0s
D5 136kw 0-100km/h per 9.9s

del sanaudu tai priklauso kokiu marsrutu vazinejama, bet jei kaip sakai xc70 ims dyzelis 12l tai tokiu paciu marsrutu T6 ar 3.2 pasiims 16l,
kai turejau s80 3.2 benza Vilniuje be dideliu kamsciu 13l vidurkis drasiai buvo,

bet siaip ziureciau i T6 tik kad pasirinkimas ju menkas o jei dar norisi geresnes komplektacijos
tai isvis vargas

Redagavo Stulpas· 2018-04-19, 10:20

Parašė MGauto· 2018-04-19, 09:48
#22

Pritariu, kuro suvartojimu beveik nesiskiria T6 nuo 3.2, tik momentas tas, kad T6 bus AWD, 3.2 gali gauti FWD ir nebus galvos skausmo su AWD remontais ir pan.. tai lieka apsispresti reikia AWD ar ne ir tampa aišku ka rinktis, na aisku galia, bet jei neaktualu tai kaip ir palengvėja apsisprendimas :)

Parašė juozux676· 2018-04-19, 10:03
#23

Pasibandysiu snd vakare dar xc60 T6 224kw, kad žinot kaip su vieta ir pan. Xc70 T6 berods 7.1 s iki šimto lyg.
Toks durnas klausimas, jeigu 4x4 pareina ar galima važinėt kažkiek tik priekiu :) ? Ar dar labiau ką nors sulaužytų?

Redagavo juozux676· 2018-04-19, 10:09

Parašė MGauto· 2018-04-19, 10:53
#24

Tokiu atveju geriau 3.2 FWD ir nebus bėdų :)

Parašė Stulpas· 2018-04-19, 11:02
#25

bedu ju visur gali buti:)

siaip reikia isigrynint kodel ziurima xc70, tada sprest ar reikia awd ar ne
turekite mintyje FWD versija yra pigesne ir perkant ir parduodant.
parduodant daznu atveju tik FWD xc70 ir xc90 buna minusas zmonems.

Parašė juozux676· 2018-04-19, 20:36
#26

Testavau xc60 T6 224kw.
Xc70 (3.2)patiko labiau, nes minkštesnis, geresnė garso izoliacija, daugiau vietos, patogesnis, solidesnis.
Xc60 aukščiau sėdi, geriau valdomas, azartiškesnis. Geriau traukia (T6)

Parašė Stulpas· 2018-04-19, 21:08
#27

Ne vienas zmogus sake kad xc60 tikrai zemesne klase nei xc70 ir tas jauciasi.

Parašė juozux676· 2018-04-20, 08:49
#28

Tik va benzų xc70 daug mažesnis pasirinkimas nei xc60.
Tiesa, xc70 3.2 ir T6 buvo tik amerikonai ar ir europiniai?

Parašė MGauto· 2018-04-20, 10:43
#29

Ir EU.

Parašė Darius· 2018-04-21, 10:06
#30

Ar bus 3.2 ar T6 (o gal jau pavykst nupirkti su t5) realiai kazkokio didelio skirtumo del traukos nejausi. Rinkis kuo gyvesni salona, as ieskociau jau su ACC sistema :)

Redagavo Darius· 2018-04-25, 11:16

Parašė Blitz· 2018-04-21, 12:46
#31

Stulpas @ 2018-04-19, 21:08 rašė:
Ne vienas zmogus sake kad xc60 tikrai zemesne klase nei xc70 ir tas jauciasi.


Iš tų, kurie varo USA automobilius esu girdėjęs tą patį - xc70 akivaizdžiai komfortiškesnė/kokybiškesnė.

Parašė diawollo· 2018-04-21, 12:59
#32

Blitz @ 2018-04-21, 12:46 rašė:
Iš tų, kurie varo USA automobilius esu girdėjęs tą patį - xc70 akivaizdžiai komfortiškesnė/kokybiškesnė.

Mitas čia. Tiek ,kad ten daugiau faršo būna arba pilnas.

Parašė Blitz· 2018-04-21, 15:24
#33

Diawolo, tai tavo logika vadovaujantis, xc70 usa visi perka pilnas komplektacijas, o xc60 plikas "su irklais"? :D

Parašė Stulpas· 2018-04-21, 15:43
#34

usa tikrai nera superines ten komplektacijos, xenon retenybe, distronik irgi retai buna dynaudio irgi paieskot reikia, pas juos daznai buna blis, liukas, key less go,

Parašė MGauto· 2018-04-22, 15:37
#35

Darius @ 2018-04-21, 10:06 rašė:
Ar bus 3.2 ar T6 (o gal jau pavykst nupirkti su t5) realiai kazkokio didelio skirtumo del traukos nejausi...


Nu čia jau turbūt pats parašei ir nepatikėjai..(confused3) 320 prieš 440+turba akivaizdus skirtumas :)

Parašė Darius· 2018-04-25, 11:13
#36

Jeigu vazinesi dugnais tai jausi skirtuma. Realiam gyvenime tas skirtumas nera kritinis, o ilgajam laikotarpyje 3.2 dar ir pigiau islaikomas.
Labiausiai akcentuociau salono bukle ir komplektacija.
Nes kebula pasidazaliot gerookai lengviau, negu rast visokias salono smulkmenas ar sutvarkyti apibraizyta priekine panele

Parašė Stulpas· 2018-04-25, 11:21
#37

Dariau nenusisnekek jau isvis
turbo motoras zymei gyvesnis uz atmosferika

Parašė Darius· 2018-04-25, 13:11
#38

Tai aisku, kad turbo variklis bus gyvesni. Ar as rasau, kad 3.2 geriau valit? Bet renkantis benzinini xc70 nedeciau preoritetu ties varikliu, o rinkciausi kuo geresne komplektacija ir salono bukle. Matau, kad su teksto suvokimo siokios tokios problemytes...

Parašė diawollo· 2018-04-25, 13:20
#39

Atmosferikas paprastesnis, lengviau remontuot. Turbo - brangiau, bet sąnaudos mažesnės. Imčiau turbo negalvodamas jei gyvas.

Parašė Mioleris· 2018-04-25, 21:39
#40

Europieti 3.2 ar T6 pakankamai sunku rasti. Amerikonu daugiau 3.2 pasirinkimo yra. Bet tie amerikonu perikupai... Kai ieskojau paskambinau, tai sako tai peciukas neveikia, tai akumas issikroves neuzsikuria kartais... Arba II modeliui sukrautas III priekis. Tai ir dingo noras tokio ieskot. Dar pastebejau, kad buvo keli T6 parduoti paskui vel atsirado pardavime. Yra keli, kurie jau metus stovi.

Redagavo Mioleris· 2018-04-25, 21:42

Parašė PelkiuSenis· 2019-04-22, 15:49
#41

Nezinau ar teisinga info, bet pagal kalbas - tai dyzeliniai varikliai 2.4 136kW tarnauja po 500kkm ir daugiau, bei kaip ir dezes jei priziurima.
O kaip su 3.2 benzininiais varikliais? Kokios ridos jau visiskai bijoti, kad nebeziureti ir nebegalvoti deti duju i toki (kad kuo mazesne tuo geriau suprantu). 300kkm cia jau labai prastai ir geriau bandyt dyzeli?

Parašė Stulpas· 2019-04-23, 10:41
#42

manau tikrai nebijok tu 300t km , o jei kas ir atsitiks, tie varikliai kapeikas kainuoja , pasikeisi i kita

Parašė Darius· 2019-04-23, 10:59
#43

Klausimas xc70 3.2 ir t6 savininkam:
Kai ijungiat rankini begiu perjungima ar vietoj D atsiranda S ar tiesiog rodo begi ir paciam reik perjunginet?

Parašė portfailas· 2019-04-23, 12:51
#44

Rodo begi, bet važiuot neteko, tiesiog taip pabandymui buvau ijunges.

Redagavo portfailas· 2019-04-23, 12:52

Parašė MGauto· 2019-04-23, 19:42
#45

Irgi stovint bandžiau ir tiek žinių, kažkaip daugiau nei per metus laiko taip ir neišbandžiau trasoje (laughting2)

Parašė Darius· 2019-04-23, 21:00
#46

Pas mane s80 ikrenta S rezimas ir labai sujautreja gazo pedalas ir dezes darbas. Idomu ar cia dezes skiriasi ar kazkoks softas tik

Parašė PelkiuSenis· 2019-04-23, 22:08
#47

Prie pirminio klausimo, o 3.2 varikliams grandines kas kiek t. km keiciasi? Ir kiek toks malonumas?

Parašė MGauto· 2019-04-23, 22:15
#48

Pagal gamintoją nekeičiamos. Omžėną(laughting2)

Parašė Darius· 2019-04-23, 22:15
#49

Grandine skaitos neaptarnaujama. Keiciama vandens pompa ir generatoriaus dirzas

Parašė MGauto· 2019-04-23, 22:18
#50

Darius @ 2019-04-23, 22:15 rašė:
Grandine skaitos neaptarnaujama. Keiciama vandens pompa ir generatoriaus dirzas

O šitie kas kiek? Kažkaip nesidomejau dar..ir kokios kainos gal žinai?

Parašė juozux676· 2019-04-24, 06:46
#51

Darius @ 2019-04-23, 10:59 rašė:
Klausimas xc70 3.2 ir t6 savininkam:
Kai ijungiat rankini begiu perjungima ar vietoj D atsiranda S ar tiesiog rodo begi ir paciam reik perjunginet?

S

Parašė Darius· 2019-04-24, 06:57
#52

juozux676 @ 2019-04-24, 06:46 rašė:
Darius @ 2019-04-23, 10:59 rašė:
Klausimas xc70 3.2 ir t6 savininkam:
Kai ijungiat rankini begiu perjungima ar vietoj D atsiranda S ar tiesiog rodo begi ir paciam reik perjunginet?

S

Kelinti metai? Kuris variklis?

Parašė PelkiuSenis· 2019-04-24, 09:59
#53

Del 3.2 variklio. Kaip suprantu voztuvai reguliuojasi, o yra numatyti intervalai ir kiek toks malonumas?

Parašė Modestas90· 2019-04-24, 10:39
#54

PelkiuSenis @ 2019-04-22, 15:49 rašė:
Nezinau ar teisinga info, bet pagal kalbas - tai dyzeliniai varikliai 2.4 136kW tarnauja po 500kkm ir daugiau, bei kaip ir dezes jei priziurima.
O kaip su 3.2 benzininiais varikliais? Kokios ridos jau visiskai bijoti, kad nebeziureti ir nebegalvoti deti duju i toki (kad kuo mazesne tuo geriau suprantu). 300kkm cia jau labai prastai ir geriau bandyt dyzeli?


Cia antros kartos D5 136 kW ?

Nezinau, bet pagal kalbas, tai sitie varikliai yra laikomi popieriniais su popierine stumokline.
Fino buvo aprases. Buvo ir kapitaliniai po 150 tukst.daryti. Ir suprojektuoti jie labai keistai. DPF sudegina variklius. O dar tos paskirstymo ir generatoriaus dirzo bedos.

Zodziu, Volvo dyzeliu tradicija: naujas variklis - bedos islieka tos pacios, o prisideda dar ir nauju...

P.S. As ir pats vos nenusipirkau D5 136kW....

Redagavo Modestas90· 2019-04-24, 10:45

Parašė Modestas90· 2019-04-24, 10:43
#55

juozux676 @ 2018-04-19, 06:21 rašė:
2d bėgyje abi bandžiau, tai tokie įspūdžiai :)
Kaip tik pasirodė, kad dyzelis neina, tokia kaip duobė iš pat prad?ių nedidelė. Gal jau nedirba kokia turba :) 170rida tikra to dyzeliaus. + dirba tikrai garsiai. Mieste 11-12 dyzelio, tai kam jis :)


11-12 dyzeliniui mieste neturetu buti. Aisku, sostines rezimas daro savo, taciau tiek tikrai per daug. Nebent masina vaziuoja 2-3 km kamsciuose iki darbo ir yra gesinama.

Parašė Stulpas· 2019-04-24, 15:50
#56

Modestas90 @ 2019-04-24, 10:43 rašė:
juozux676 @ 2018-04-19, 06:21 rašė:
2d bėgyje abi bandžiau, tai tokie įspūdžiai :)
Kaip tik pasirodė, kad dyzelis neina, tokia kaip duobė iš pat prad?ių nedidelė. Gal jau nedirba kokia turba :) 170rida tikra to dyzeliaus. + dirba tikrai garsiai. Mieste 11-12 dyzelio, tai kam jis :)


11-12 dyzeliniui mieste neturetu buti. Aisku, sostines rezimas daro savo, taciau tiek tikrai per daug. Nebent masina vaziuoja 2-3 km kamsciuose iki darbo ir yra gesinama.

xebra nebukite jus naivus, suprantu kad jums labai norisi pastumti ant dyzelio kokie sudas ir t.t :)
bet pamastykite ir blaivia galva biski

jei mieste ima 12l dyzelio, reiskias benzino tokiu paciu vaziavimu pasiims minimum 16l ir daugiau ir nesekite man pasaku ,
cia tik facbokke visi benzinai ar 3,2 ar 3,0T6 vazineja su 10-11 litru vidurkiu , pats vazinejau su s80 3,2 Vilniuje ziema be kamsciu is 14 litru neislipau niekaip,
pravazinejau su savo xc70 D5 metus laiko , daugiausia ka buvau supyles ziema 12,5L / 100km cia vilniuje su pagazavimais kai buvo sniego , normaliai vazinejant daugiau 11 nebuvau supyles,
kai antra puse i darba vazinedavo Mindaugo g per rytini aplinkeli su jo kamsciais lazdynuose ir paneriu g, daugiau 9 litru nepasiimdavo nekuomet.
jei su benzu daug vaziuoji uzmiestyje taip jie ekonomiski labai ir skirtumas nuo dyzelio tikrai nedidelis, bet jei vaziuoti mieste su dideles kubaturos benzu , sanaudas per kisene greitai pajunti.

kam su kuo geriau vaziuot kiekvieno asmeninis reikalas ,cia jau jums spresti ar benzas ar dyzelis ,

Redagavo Stulpas· 2019-04-24, 15:57

Parašė Stulpas· 2019-04-24, 15:55
#57

Modestas90 @ 2019-04-24, 10:39 rašė:
PelkiuSenis @ 2019-04-22, 15:49 rašė:
Nezinau ar teisinga info, bet pagal kalbas - tai dyzeliniai varikliai 2.4 136kW tarnauja po 500kkm ir daugiau, bei kaip ir dezes jei priziurima.
O kaip su 3.2 benzininiais varikliais? Kokios ridos jau visiskai bijoti, kad nebeziureti ir nebegalvoti deti duju i toki (kad kuo mazesne tuo geriau suprantu). 300kkm cia jau labai prastai ir geriau bandyt dyzeli?


Cia antros kartos D5 136 kW ?

Nezinau, bet pagal kalbas, tai sitie varikliai yra laikomi popieriniais su popierine stumokline.
Fino buvo aprases. Buvo ir kapitaliniai po 150 tukst.daryti. Ir suprojektuoti jie labai keistai. DPF sudegina variklius. O dar tos paskirstymo ir generatoriaus dirzo bedos.

Zodziu, Volvo dyzeliu tradicija: naujas variklis - bedos islieka tos pacios, o prisideda dar ir nauju...

P.S. As ir pats vos nenusipirkau D5 136kW....

o cia kaip paziuresi kaip kam pasiseks uzsienyje dabar pilna masinu su sitais motoras su ridomis 350tkm ir daugiau, siaip popeiriniu varikliu galima daugiau rasti jei sakyt kad silpna tas ar anas , taip turi jie imantriu mazgu ,bet ir kitu gamintoju pilna su silpnais mazgais
tie patys vw 1,9 ar 2,0tdi ,atrodo geri varikliai , ilendi i ju forumus baisu skaityt, varsgta zmones,
opelio dyzeliai irgi slamstas,
VW TSI benzinai slamstas, draugo nisanas kaskajus 1,5 benzinas rida 50tkm, masina garantine visi aptarnavimai tik pas atstova zmogus dziaugesi kad nauja masina viskas gerai negenda, va pyst trecia savaite stovi pas atstova su kalanciu varikliu,
taip kad nera negendaciu masinu, tuo labiau kai su naudotom vaziuojam isvis loterija

Parašė Gintarys· 2019-04-24, 16:17
#58

Yra yra ir su didesnėmis ridomis nei 350k ,net mobile.de įmanoma rasti ,aišku niekas nežino kelintas motoras ,bet nu nemanau,kad tokie netike tie motorai . Gal kiek garsiai dirba ,nors gal čia ne nuo variklio ,o nuo garso izoliacijos priklauso.

Parašė Modestas90· 2019-04-24, 19:41
#59

Stulpas @ 2019-04-24, 15:50 rašė:
Modestas90 @ 2019-04-24, 10:43 rašė:
juozux676 @ 2018-04-19, 06:21 rašė:
2d bėgyje abi bandžiau, tai tokie įspūdžiai :)
Kaip tik pasirodė, kad dyzelis neina, tokia kaip duobė iš pat prad?ių nedidelė. Gal jau nedirba kokia turba :) 170rida tikra to dyzeliaus. + dirba tikrai garsiai. Mieste 11-12 dyzelio, tai kam jis :)


11-12 dyzeliniui mieste neturetu buti. Aisku, sostines rezimas daro savo, taciau tiek tikrai per daug. Nebent masina vaziuoja 2-3 km kamsciuose iki darbo ir yra gesinama.

xebra nebukite jus naivus, suprantu kad jums labai norisi pastumti ant dyzelio kokie sudas ir t.t :)
bet pamastykite ir blaivia galva biski

jei mieste ima 12l dyzelio, reiskias benzino tokiu paciu vaziavimu pasiims minimum 16l ir daugiau ir nesekite man pasaku ,
cia tik facbokke visi benzinai ar 3,2 ar 3,0T6 vazineja su 10-11 litru vidurkiu , pats vazinejau su s80 3,2 Vilniuje ziema be kamsciu is 14 litru neislipau niekaip,
pravazinejau su savo xc70 D5 metus laiko , daugiausia ka buvau supyles ziema 12,5L / 100km cia vilniuje su pagazavimais kai buvo sniego , normaliai vazinejant daugiau 11 nebuvau supyles,
kai antra puse i darba vazinedavo Mindaugo g per rytini aplinkeli su jo kamsciais lazdynuose ir paneriu g, daugiau 9 litru nepasiimdavo nekuomet.
jei su benzu daug vaziuoji uzmiestyje taip jie ekonomiski labai ir skirtumas nuo dyzelio tikrai nedidelis, bet jei vaziuoti mieste su dideles kubaturos benzu , sanaudas per kisene greitai pajunti.

kam su kuo geriau vaziuot kiekvieno asmeninis reikalas ,cia jau jums spresti ar benzas ar dyzelis ,


Stulpe,

Tikrai nestumiau, nes ir pats dyzelinemis masinomis vaziuoju. Ir siai dienai jokios kitos man nereikalingos.

Parašė Modestas90· 2019-04-24, 19:42
#60

Stulpas @ 2019-04-24, 15:55 rašė:
Modestas90 @ 2019-04-24, 10:39 rašė:
PelkiuSenis @ 2019-04-22, 15:49 rašė:
Nezinau ar teisinga info, bet pagal kalbas - tai dyzeliniai varikliai 2.4 136kW tarnauja po 500kkm ir daugiau, bei kaip ir dezes jei priziurima.
O kaip su 3.2 benzininiais varikliais? Kokios ridos jau visiskai bijoti, kad nebeziureti ir nebegalvoti deti duju i toki (kad kuo mazesne tuo geriau suprantu). 300kkm cia jau labai prastai ir geriau bandyt dyzeli?


Cia antros kartos D5 136 kW ?

Nezinau, bet pagal kalbas, tai sitie varikliai yra laikomi popieriniais su popierine stumokline.
Fino buvo aprases. Buvo ir kapitaliniai po 150 tukst.daryti. Ir suprojektuoti jie labai keistai. DPF sudegina variklius. O dar tos paskirstymo ir generatoriaus dirzo bedos.

Zodziu, Volvo dyzeliu tradicija: naujas variklis - bedos islieka tos pacios, o prisideda dar ir nauju...

P.S. As ir pats vos nenusipirkau D5 136kW....

o cia kaip paziuresi kaip kam pasiseks uzsienyje dabar pilna masinu su sitais motoras su ridomis 350tkm ir daugiau, siaip popeiriniu varikliu galima daugiau rasti jei sakyt kad silpna tas ar anas , taip turi jie imantriu mazgu ,bet ir kitu gamintoju pilna su silpnais mazgais
tie patys vw 1,9 ar 2,0tdi ,atrodo geri varikliai , ilendi i ju forumus baisu skaityt, varsgta zmones,
opelio dyzeliai irgi slamstas,
VW TSI benzinai slamstas, draugo nisanas kaskajus 1,5 benzinas rida 50tkm, masina garantine visi aptarnavimai tik pas atstova zmogus dziaugesi kad nauja masina viskas gerai negenda, va pyst trecia savaite stovi pas atstova su kalanciu varikliu,
taip kad nera negendaciu masinu, tuo labiau kai su naudotom vaziuojam isvis loterija


1.9 tdi 81 kW - legenda, ne variklis. Pats dar toki vakkau. Ir vargu, ar pavyks uzvaikyt, gal greiciau kebulo nebeliks

Parašė Stulpas· 2019-04-24, 20:51
#61

nu tai cia seniena isvis , visi giria 1.9 tdi PD variklius, tik kai suzinai kainas lauzyne ju neatrodo jie tokie patikimi jau :)

Parašė diawollo· 2019-04-24, 21:19
#62

Stulpas @ 2019-04-24, 15:55 rašė:
Modestas90 @ 2019-04-24, 10:39 rašė:
PelkiuSenis @ 2019-04-22, 15:49 rašė:
Nezinau ar teisinga info, bet pagal kalbas - tai dyzeliniai varikliai 2.4 136kW tarnauja po 500kkm ir daugiau, bei kaip ir dezes jei priziurima.
O kaip su 3.2 benzininiais varikliais? Kokios ridos jau visiskai bijoti, kad nebeziureti ir nebegalvoti deti duju i toki (kad kuo mazesne tuo geriau suprantu). 300kkm cia jau labai prastai ir geriau bandyt dyzeli?


Cia antros kartos D5 136 kW ?

Nezinau, bet pagal kalbas, tai sitie varikliai yra laikomi popieriniais su popierine stumokline.
Fino buvo aprases. Buvo ir kapitaliniai po 150 tukst.daryti. Ir suprojektuoti jie labai keistai. DPF sudegina variklius. O dar tos paskirstymo ir generatoriaus dirzo bedos.

Zodziu, Volvo dyzeliu tradicija: naujas variklis - bedos islieka tos pacios, o prisideda dar ir nauju...

P.S. As ir pats vos nenusipirkau D5 136kW....

o cia kaip paziuresi kaip kam pasiseks uzsienyje dabar pilna masinu su sitais motoras su ridomis 350tkm ir daugiau, siaip popeiriniu varikliu galima daugiau rasti jei sakyt kad silpna tas ar anas , taip turi jie imantriu mazgu ,bet ir kitu gamintoju pilna su silpnais mazgais
tie patys vw 1,9 ar 2,0tdi ,atrodo geri varikliai , ilendi i ju forumus baisu skaityt, varsgta zmones,
opelio dyzeliai irgi slamstas,
VW TSI benzinai slamstas, draugo nisanas kaskajus 1,5 benzinas rida 50tkm, masina garantine visi aptarnavimai tik pas atstova zmogus dziaugesi kad nauja masina viskas gerai negenda, va pyst trecia savaite stovi pas atstova su kalanciu varikliu,
taip kad nera negendaciu masinu, tuo labiau kai su naudotom vaziuojam isvis loterija

Išvados:
a) geriausias variklis kokį pats naudoji.
b) viskas šūdas, nes interneto komentarai taip rašo
c) TSI 1.4 2014 pripažintas geriausiu savo kategorijoj, ten n kartų iš eilės. Bet atsitiko brokas ir viskas. Šūdas :) Volvo jau nei vienas variklis nebuvo užkalęs per garantinį :)

Parašė Gintarys· 2019-04-24, 21:30
#63

https://m.mobile....ml?ref=srp

500+ k km D5 136 kw

Parašė marionis· 2019-04-24, 21:55
#64

Tema nuo 3,2 ir T6 kažkaip prie dyzelių nukrypo...

Parašė Modestas90· 2019-04-24, 22:14
#65

TSI 1.4 VW Tiguan. Geriausio bičiulio žmonos eksploatuojamas Švedijoje. Keitė grandinę, buvo trūkęs stūmoklis. Malonumo kaina 20 000 SEK. Ir čia pas Švedijos lietuvį.

Parašė juozux676· 2019-04-24, 23:02
#66

Darius @ 2019-04-24, 06:57 rašė:
juozux676 @ 2019-04-24, 06:46 rašė:
Darius @ 2019-04-23, 10:59 rašė:
Klausimas xc70 3.2 ir t6 savininkam:
Kai ijungiat rankini begiu perjungima ar vietoj D atsiranda S ar tiesiog rodo begi ir paciam reik perjunginet?

S

Kelinti metai? Kuris variklis?

13m. T6