Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: FAQ: Stabdžių kaladėlių niuansai (ilgaamžiniskumas, cypimas ir pan.)

Parašė ltjustice· 2014-02-10, 16:28
#1

Diskusija apie stabdziu kaladeles, ju gyvavima, cypimo priezastys ir svylima.

Redagavo Fino· 2014-02-11, 12:24

Parašė Fino· 2014-02-10, 16:29
#2

Kuo kaladele brangesne, tuo jos gyvavimo laikas trumpesnis. Gali viska rinktis pagal savo kisene, tik stenkis apeit TRW.

Parašė Andrej850· 2014-02-10, 16:44
#3

Ferodo Sl - geris

Parašė Kirkilas· 2014-02-10, 20:10
#4

Pasidare idomu, kodel reiktu vengti TRW?

Parašė Emilis· 2014-02-10, 20:30
#5

Aš asmeniškai su TRW diskais ir kaladėlėm. Tiesa pravažiavau dar nedaug, apie 15 tūkstančių. Nežinau kiek visa tai laikys, bet kol kas viskas labai gerai. Necypia, stabdo gerai, ir neatrodo, kad matytųsi nusidėvėjimas kažkoks (doh1)

Parašė Kirkilas· 2014-02-10, 20:34
#6

Tai vat ir man idomu, kodel reiktu vengti premium klases kaladeliu...

Parašė Oras· 2014-02-10, 20:54
#7

Jei ka idomu siek tiek is asmenines patirties:
"italiskos" "kiniskos" (LPR, KOY, Raicam, ABE ir kt. cheap shit) - kalades beveik nedyla - uztai dyla diskas, cypymas - loterija, gali necypti isvis, gali cypti diena nakti 200 decibelu garsumu kol baigsis nervai ir keliausi i parduotuve nauju, stabdymas ok, uzkaitinus stabdymas prasteja akivaizdziai
Ferodo SL - stabdymas ok, pakaitinus stabdymas prasteja zenkliai, cypymo nepastebeta, diskai devisi akivaizdziai. Realiai tas pats cheap shit, tik tiek, kad dar neteko girdeti cypianciu.
Ferodo Premier - stabdymas labai geras, devisi kalades labiau nei diskai, uzkaitinus stabdymas ok, taciau po rimto uzkaitinimo iki stabdziu dingimo visada sucypia uzkaitinus, iki tol uzkaitinus cypimo nebuvo.
TRW - stabdymas labai geras, kalades devisi kiek maziau nei Ferodo Premier, atitinkamai daugiau devisi diskas, siek tiek pasildzius stabdymas net pagereja, uzkaitinus stabdymas geras, cypimo nepastebeta.

PS: mano minimas stabdziu elgesys uzkaitinus gal 80% zmoniu neaktualus, nes jie taip nevazineja...

Parašė Fino· 2014-02-10, 20:55
#8

Todel kad labai daug padirbtu ir nekokybisku prekiu. Kietos kaladeles, kreivinasi diskai, kalades susidegina ir diskus sudegina. Labai labai daug nusiskundimu, pats asmeniskai kiek esu dejes tiek nusivyles. Su kitais, net ir zenkliai pigesniais gamintojas tokiu problemu kaip su TRW nebuna. Umine liga pas mus, nu nebent tik man papuola toks trw kuris visiems yra blogis. BUVO gera firma. Su ferodo SL ir kita piguma - niekad. Turiu prieime prie TRW labai gerom kainom tiek musu salyje tiek uz jos ribu, bet atsisakau parduoti zmonem arba perspeju iskart, ir niekam nesiulau. Mano prioritetai is pigios linijos ferodo sl + kokie nor italiski diskai, ir premium klases - tik Zimmermann ir ATE, geriau siauras pasirinkimas ir kokybes garantija. Ferodo premier irgi niekada nenuvyle, bet gal nedatraukia iki norimo lygio kiek noretusi is aukstos klases kaladeliu.

Parašė Fino· 2014-02-10, 20:58
#9

Orai, VISI tavo isvardinti variantai UZKAITUNUS nedirbs, tai kazkokias pievas cia rasai. Kaitint reikia keramika, o eilines kaladeles uzkaitinus praranda savo efektyvuma. Kalbu apie kaitinima, nes turiu omeny agresyvu stabdyma o ne miesto vazinejima.

Parašė Kirkilas· 2014-02-10, 21:09
#10

Fino, bent isivaizduoji del ko susvila kaladeles ir diskai?

Parašė Fino· 2014-02-10, 21:28
#11

ne, neisivaizduoju.

Parašė Kirkilas· 2014-02-10, 21:59
#12

Tada suprantama, kodel rasai, kad kalades susidegina del to, jog jos blogos/nekokybiskos...

Parašė Fino· 2014-02-10, 22:17
#13

tai nupasakok gi idomu man ir visiems

Parašė Kirkilas· 2014-02-10, 23:23
#14

Masinoj, kuri skirta vazinejimui gatvese kalades galima sudeginti tik del keliu priezasciu: netvarkingos stabdziu sistemos (dazniausiai suportai) ir visiskai nemokant stabdyti (neturint supratimo kaip galima isvengti susvilinimo). Ir vienu ir kitu atveju - pacios kalades niekuo detos.

Parašė Zygimantas· 2014-02-11, 00:26
#15

Kirkilas @ 2014-02-10, 21:23 rašė:
Masinoj, kuri skirta vazinejimui gatvese kalades galima sudeginti tik del keliu priezasciu: netvarkingos stabdziu sistemos (dazniausiai suportai) ir visiskai nemokant stabdyti (neturint supratimo kaip galima isvengti susvilinimo). Ir vienu ir kitu atveju - pacios kalades niekuo detos.


Kirkilas, arba pas tave labai geras jumoro jausmas, arba tau nicko pasikeisti nereikia...

Parašė Fino· 2014-02-11, 09:10
#16

Aciu uz paaiskinima dabar zinosiu :) O as galvojau kodel isvaziavus i treka visi deda rimtus stabdzius, ogi jie durniai juk keramikos net stabdymo efektyvumas blogesnis, visa problema suportose ir surinkime, dek piguma ir i kaciarga. dekui.

Redagavo Fino· 2014-02-11, 09:15

Parašė Oras· 2014-02-11, 09:38
#17

Kad kalbama apie gatvini vazinejima, ne trasose... Ir puikiai suprantu, kad visos eiliniams artotojams skirtos kalades nedirbs uzkaitus, bet tarp ju yra ganetinai didelis skirtumas -kada- tai ivyks ir ar spesi pajusti mazejanti efektyvuma (su piguva vienas stabdymas geras - kitas kaip be stabdziu, ko su pvz trw nera).

Parašė Zygimantas· 2014-02-11, 10:01
#18

Nereikia trasu - paimkim smagu uzmiescio keliuka ir viskas kaip ant delno. Sumokejus kelis simtus eu uz sport serijos diskus, tikrai nesinoretu krauti kaladziu, kurios nedirbs normaliai prie aukstesnes temperaturos ir pinigai i bala arba juos suvalgys.

Parašė pilius· 2014-02-11, 10:17
#19

Kad ir mieste netrūksta stabdymo, jei skubi ar tiesiog mėgsti sportiškiau važiuot :)

Parašė rebelion· 2014-02-11, 10:59
#20

as susidejau Mintex i prieki, labai patenkintas, jokio cypimo stabdo puikiai. vazineju tikrai ne pensininko rezimu

Parašė Kirkilas· 2014-02-11, 11:30
#21

Zygimantas @ 2014-02-11, 10:01 rašė:
Nereikia trasu - paimkim smagu uzmiescio keliuka ir viskas kaip ant delno. Sumokejus kelis simtus eu uz sport serijos diskus, tikrai nesinoretu krauti kaladziu, kurios nedirbs normaliai prie aukstesnes temperaturos ir pinigai i bala arba juos suvalgys.


Ko tu cia vel kisi tuos sport serijos diskus ir kalades(maz pasigirti nori?). Kalba buvo tik apie premium klases (gatvines kalades) ir china shit (arba biudzetines) ir apie tai, jog TRW yra (censored). Kas liecia mano pries tai rasyta posta nr 16, Oras viska parase zemiau.

Parašė Kirkilas· 2014-02-11, 11:35
#22

Fino @ 2014-02-11, 09:10 rašė:
Aciu uz paaiskinima dabar zinosiu :) O as galvojau kodel isvaziavus i treka visi deda rimtus stabdzius, ogi jie durniai juk keramikos net stabdymo efektyvumas blogesnis, visa problema suportose ir surinkime, dek piguma ir i kaciarga. dekui.


Prie ko cia track'as? (Zmones kurie is taves pirko kalades savo dyzelinems masinoms vaziuodavo su jomis i Kacergine?) Ar mes kalbame apie gatvines kalades ar racing'ines? TRW net negamina performance kaladziu (Ferodo turi DS serija, bet parodyk man bent viena, kuris su tokiom kaladem ilgesni laika sugebetu vazinetis kasdien gatvese ir neisproteti del ju cypimo?). Zmogus, kuris turi supratima, kaip nesusvilint kaladziu, sugeba Kacerginei prasukti 4 ratus ir su TRW (gatvinem) kaladem ir ju nesudegint (stabdydamas staigiais smugiais, o ne taip kaip tai daroma gatveje).

Redagavo Kirkilas· 2014-02-11, 11:37

Parašė Fino· 2014-02-11, 12:01
#23

Mielas drauge Kirkilas. Cypimas atsiranda ne del kaladeliu kokybes, jis atsiranda del rezonanso tarp stabdziu disko ir kaladeles, surinkimo. Is tavo ilgametiniu repliku jau esu pastebejes kad tu pripazysti tik savo nuomone ir visi kiti yra neteisus, bet - pasidomek cypimu - duosiu tau viena uzuomena ir nuotrauka - VW Touareg - kodel jam niekada necyps stabdziai jokio gamintojo jokiam vaziavimo rezime (nezinau ar tai uzpatentuota technologija ar ne, bet jinai tikrai naudojama Touarege V10), o ka atlieka sitie kaladeliu elementai siai masinai - pasigilink ir isnagrinek. As skaitau ir iskaitau kitu nuomones ir pasisemiu informacijos bendram bagazui, ir is taves irgi. Bet, kogero, tai daro ne visi ir visada laikosi savo pozicijos kokia jinai bebutu.
http://images.gas...ayenee.jpg

------------------------------

Kirkilas @ 2014-02-10, 23:23 rašė:
Masinoj, kuri skirta vazinejimui gatvese kalades galima sudeginti tik del keliu priezasciu: netvarkingos stabdziu sistemos (dazniausiai suportai) ir visiskai nemokant stabdyti (neturint supratimo kaip galima isvengti susvilinimo). Ir vienu ir kitu atveju - pacios kalades niekuo detos.


Nu cia tu pats sau priestarauji kazkaip, rasai kad px apkrovos ir svyla stabdziai del kitko

Kirkilas @ 2014-02-11, 11:35 rašė:
Fino @ 2014-02-11, 09:10 rašė:
Aciu uz paaiskinima dabar zinosiu :) O as galvojau kodel isvaziavus i treka visi deda rimtus stabdzius, ogi jie durniai juk keramikos net stabdymo efektyvumas blogesnis, visa problema suportose ir surinkime, dek piguma ir i kaciarga. dekui.


Prie ko cia track'as? (Zmones kurie is taves pirko kalades savo dyzelinems masinoms vaziuodavo su jomis i Kacergine?) Ar mes kalbame apie gatvines kalades ar racing'ines? TRW net negamina performance kaladziu (Ferodo turi DS serija, bet parodyk man bent viena, kuris su tokiom kaladem ilgesni laika sugebetu vazinetis kasdien gatvese ir neisproteti del ju cypimo?). Zmogus, kuris turi supratima, kaip nesusvilint kaladziu, sugeba Kacerginei prasukti 4 ratus ir su TRW (gatvinem) kaladem ir ju nesudegint (stabdydamas staigiais smugiais, o ne taip kaip tai daroma gatveje).

Redagavo Fino· 2014-02-11, 12:05

Parašė Kirkilas· 2014-02-11, 12:10
#24

Sakai, kad skaitai, bet arba neidemiai skaitai, arba nenori iskaityti to, ka rasau.Dar karta pakartosiu: rasiau ne apie track'ui skirtas kalades, o gatvines. Dar rasiau, kad gatvines kalades susvilinti galima nemokant stabdyti (tada kai reikia ekstremaliau pastabdyt kad ir gatvej ar autostradoj) ir pan. Apie Performance kalades (EBC, CL ar Ferodo DS) as nerasiau.

Parašė Fino· 2014-02-11, 12:12
#25

Reiskias isireiskei ne taip arba as ne taip supratau, rasiau kad dega TRW, o tu paklausei ar as bent jau suvokiu del ko dega kaladeles, i ka as buvau atrases kad ne, po to buvo paaiskinta kad kaladeles negali degti del kokybes, o dega del to, ka tu isvardinai. Matomai ziurime i problema skirtingu kampu, bet ne tik as supratau ne taip reiskias.

P.S. ar ekstremalus stabdymas gatvei, tebunie - prilygsta Track'ui ar ne? Del to gali susvilti kaladeles? Vaziojant Geleziaku ir matant issokanti zmogu is krumu, o po to dar po keliu simtu metru kliuti kokia nors kita.

Redagavo Fino· 2014-02-11, 12:14

Parašė SnuFFis· 2014-02-11, 12:19
#26

fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1/1920460_223366321181453_1731231776_n.jpg

Parašė Nitro· 2014-02-11, 12:38
#27

Oras @ 2014-02-10, 20:54 rašė:
Ferodo Premier - stabdymas labai geras, devisi kalades labiau nei diskai, uzkaitinus stabdymas ok, taciau po rimto uzkaitinimo iki stabdziu dingimo visada sucypia uzkaitinus, iki tol uzkaitinus cypimo nebuvo.


Gal skirtingai įsivaizduojam užkaitinimą, bet man keletą kartų gerai pastabdžius (100-0 porą kart) sėkmingai dingsta stabdžiai ir su Premierais. Tik gal rūkt nepradeda taip, kaip china shit. Tiesa aš tuomet specialiai stengiausi stabdžius užkaitint, važiuojant gatvėje dar nė kart nenuvylė. O kažkoks turėtas china shit ir gatvėje nelabai stabdyt norėjo (100km/h užmynus dugną ratų nesugebėdavo užblokuot).

Parašė Fino· 2014-02-11, 12:47
#28

O, dar, kas man patinka su Zimmermann sport - kai juos perkaitini (pamelynuoja) po to pasivazineji kazkiek laiko ir vel diskai ok. O vat jau su Coat Z sudetingiau, taciau perkaitinti zimmerius iki pamelynavimo nera paprasta uzduotis. Siaip, Nitro, reikejo tau nepataupyt ir ATE Ceramic sutet, nei kaista nei ka, manau jau greit savo Premierus svazinesi atvesiu tau ATE, tiks prie Sportu labai

Parašė Nitro· 2014-02-11, 12:51
#29

Na nežinau nežinau, gal ką rimtesnio reiks dėt.

Parašė Titan· 2014-02-11, 12:57
#30

Fino @ 2014-02-11, 12:47 rašė:
O, dar, kas man patinka su Zimmermann sport - kai juos perkaitini (pamelynuoja) po to pasivazineji kazkiek laiko ir vel diskai ok. O vat jau su Coat Z sudetingiau, taciau perkaitinti zimmerius iki pamelynavimo nera paprasta uzduotis. Siaip, Nitro, reikejo tau nepataupyt ir ATE Ceramic sutet, nei kaista nei ka, manau jau greit savo Premierus svazinesi atvesiu tau ATE, tiks prie Sportu labai


Coat Z nemegsta perkaitinimu, deformuojasi?

Parašė Fino· 2014-02-11, 13:00
#31

Jo. Bet reikia 10 x daugiau pasistengti nei su paprastais diskais.

Nitro - yra Zimmermann Forumla Z :)

Parašė Kirkilas· 2014-02-11, 13:10
#32

Ir vel kazka nesupratai: susvilint galima (kaip ir sakiau, nemokant ekstremaliai stabdyti). Gatveje susvilinti kalades (kai mieste leistinas greitis 50-70km per valanda nelabai imanoma, net jeigu ir kelis kartus ekstremaliai stabdysi. O jeigu suportai stringa ir kalade visa laika kontaktuoja su disku, tai bet kokios kalades susvils. Kas liecia cypima - tu teisus, bet pigesnes cypia del to, jog jos daznai neturi absorbcines ploksteles, kuri salina vibracija.

Parašė Fino· 2014-02-11, 13:14
#33

Visiems bus idomu, sito nezinojau: is Zimmermann puslapio kaip pritrint kaladeles:

Для правильной притирки рекомендуется после установки новых торм­озных колодок произвести следующие действия:
1. Разогнать автом­обиль до скорости 60 км/ч и, не снимая ноги с педали газа, начать притормаживать. При этом скорость не должна опускаться ниже 50 км/ч. Это необходим­о для разогрева торм­озных
колодок и дисков до оптимальной температуры (в таком режиме следует проехать около 750 м )
2. Отпустить педаль торм­оза и проехать 2 км свободно (дать колодкам и дискам остыть)
3. Плавно остановить автом­обиль до полной остановки. После этих действий колодки м­ожно считать правильно притертыми.

Redagavo Fino· 2014-02-11, 13:15

Parašė Titan· 2014-02-11, 13:45
#34

Fino @ 2014-02-11, 13:14 rašė:
Visiems bus idomu, sito nezinojau: is Zimmermann puslapio kaip pritrint kaladeles:

Для правильной притирки рекомендуется после установки новых торм­озных колодок произвести следующие действия:
1. Разогнать автом­обиль до скорости 60 км/ч и, не снимая ноги с педали газа, начать притормаживать. При этом скорость не должна опускаться ниже 50 км/ч. Это необходим­о для разогрева торм­озных
колодок и дисков до оптимальной температуры (в таком режиме следует проехать около 750 м )
2. Отпустить педаль торм­оза и проехать 2 км свободно (дать колодкам и дискам остыть)
3. Плавно остановить автом­обиль до полной остановки. После этих действий колодки м­ожно считать правильно притертыми.


Labai naudinga informacija, aciu. Manau retas servisas daro toki apkata kaladeliu, tiesiog uzdeda ir vaziuok.

Parašė Nitro· 2014-02-11, 14:09
#35

Niekas nedaro "abkatkes" tik perspeja kuri laika staigiai nestabdyt :)

Parašė SPAIKIS· 2014-02-11, 15:40
#36

Buvau patenkintas komplektu: diskais Brembo+Ferrodo Premier kaladelemis.

Parašė Mazius· 2014-02-12, 12:50
#37

Gale sudėtos ferrodo sl kaladėlės ant pagyvenusių diskų, pravažiuota dar tik pora tūkstančių,tai diskų pokyčio lyg ir nematyt, bet pirmais stabdymais išvažiuojant į gatvę sucypsi.
Kitam kartui net nežinau ką dėti teks, kai sudils diskai.

Parašė Zygimantas· 2014-02-12, 13:03
#38

Brembo (ne performance serijos) disku kokybe suprastejus.

Parašė SPAIKIS· 2014-02-12, 13:27
#39

Zygimantas @ 2014-02-12, 13:03 rašė:
Brembo (ne performance serijos) disku kokybe suprastejus.

serija buvo tikrai ne Perfomance, bet tas žmogus kur padėjo perkant dar ir žinojo kokioje būtent pakuotėje turėjo but, kad nebūtų "fuflo" tik kad Brembo pakuotėje. Man regis ant šių disku briaunos buvo iškaltas pavadinimas. Bei buvo su nusidevėjimo indikatoriais.

Parašė Kipsas· 2014-02-12, 17:02
#40

Zimmerman diskai+Pagid kaladeles buvo labai nebloga ispudi palike,su cypimu bedu nebuvo,minusai gal kazkam bus,dyla gana greit kaladeles ir dulka stipriai.

Parašė tyluonis· 2014-02-12, 18:17
#41

Man irgi „Ferodo SL“ (sumontuotos ant senų, nežinau kokių diskų) pradžioje cypė silpnai stabdant, bet dabar jau nebecypia :) stabdė ir tebestabdo gerai..

Mazius @ 2014-02-12, 12:50 rašė:
Gale sudėtos ferrodo sl kaladėlės ant pagyvenusių diskų, pravažiuota dar tik pora tūkstančių,tai diskų pokyčio lyg ir nematyt, bet pirmais stabdymais išvažiuojant į gatvę sucypsi.
Kitam kartui net nežinau ką dėti teks, kai sudils diskai.

Parašė Mazius· 2014-02-12, 18:36
#42

Nežinau, stabdymu baisiai nesiskundžiu. Greičiau pačios sistemos problemų yra, o ne dėl kaladėlių pas mane.

Parašė andzeja· 2014-07-13, 15:19
#43

Sveiki,
Patarkite ką daryti.
Važiojant žvejoti užstrigau miške miškovežio išbuzotame kelyje. Traukė traktorius vėliau. Ir taip atsitiko, kad purvo prilindo visur. Nuo to laiko praėjo 2 sav. Pradėjo netolygiai trintis vairuotojo pusės abu stabdžių diskai.
https://drive.goo...sp=sharing

Ką reiktų pavalyti išardžius?
carcats.ru/cats/GR-381647.jpg

Parašė Nitro· 2014-07-13, 16:35
#44

Kreipianciasias (5 ir 4)

Redagavo Nitro· 2014-07-13, 16:35

Parašė andzeja· 2014-07-13, 16:48
#45

Dėkui, bandysime ryt krapštyti.

Parašė Eimas· 2014-07-13, 20:35
#46

ferodo SL, viena pusė beveik pastoviai cypia jei stabdai švelniai, bet stabdo gerai. Labai nervint pradeda jau tas garsas

Parašė sania491· 2014-07-13, 20:51
#47

Eimas @ 2014-07-13, 20:35 rašė:
ferodo SL, viena pusė beveik pastoviai cypia jei stabdai švelniai, bet stabdo gerai. Labai nervint pradeda jau tas garsas
o as jau priprantu. visi zino kad as atvaziuoju:)turbut jau metai kaip cypia bet TA praejo

Redagavo sania491· 2014-07-13, 20:52

Parašė Mazius· 2014-07-13, 22:44
#48

Same shit gale.

P.S. Nuorinau sistemą - dingo cypimas

Parašė Eimas· 2014-07-14, 08:07
#49

sistemą, tai kiekvieną ratą atskirai?

Parašė pulses· 2014-07-14, 08:24
#50

Aha pakeiciau visas stabdziu slangeles reikia nyorinti visa stabdziu sistema. Toliausias galinis keleivio?

Parašė Eimas· 2014-07-14, 08:48
#51

o tai jei man tik vienoj pusėj cypia, tai gal tik tos pusės ir užtenka orint? :D

Parašė Fino· 2014-07-14, 09:06
#52

nnuorint reikia visa sistema

Parašė Nitro· 2014-07-14, 09:30
#53

Blogai kaladeles sumontuotos - del sitos priezasties 90proc. cypimo atveju. Diskutuota ne karta.

Parašė Eimas· 2014-07-14, 09:34
#54

o kas ten gali būti blogai sudėta? kitaip jų gi neįdėsi

Parašė Fino· 2014-07-14, 10:01
#55

Visiskai teisingai, kaladeliu kokybe niekaip neitakoja cypimo atsiradimui, cypimas - tai rezonansas tarp kaladeles ir disko.

Parašė Eimas· 2014-07-14, 10:09
#56

tai kaip jas tada reikėtų surinkti tinkamai, kad to rezonanso nebūtų?

Parašė Nitro· 2014-07-14, 10:17
#57

Paieskok forume - kalbeta ne viena ir ne du kartus :)

Parašė Styra· 2014-07-14, 10:21
#58

kazkada vienas eksperta pasakojo kad cypimas atsiranda tarp kalades ir suporto

O kaip del kaladziu barskejimo - ar niekam nebarska idejus - man keite - tai po keitimo pradejo barsket - kaip kiti sprendziat barskejimo problema?


Dar: del stabdziu perkaitimo ir darbo aukstoje temperaturoje - stabdziai normaliai turi dirbti aukstoje temperaturoje, o auksta temperatura - tai tokia kur diskai sviecia ~700deg, netgi ira spec testas stabdziu kokybei uztikrinti - vadinas krauss testas - ten ant spec stendo stabdo-atleidzai ir viskas puikiai veikia prie aukstu temperaturu - t.y. trinties koeficiantas islieka savo ribose - jei neislieka - reiskais tokiom kaledem prekiauti EU negalima. Del to testo - pats buvaui ir maciau - atrodo ispudingai - sviecia diskai ir stabdo.

Jei kam nustojo veikti stabdziai nuo perkaitimo - drasiai galit kreiptis i ne maistio produktu inspekcija, o jie paimst kalades, istestuos ir jei neatitiks jos reikalavimu - tiesiog isims is rinkos.

Dar - LT, siauliuose yra spec labarotosija kuri tokius testus atlkieka - vadinasi "neigiamas pagreitis", ir dar siauliuose gamina stabdziu kalades kurios tuos reikalavimus atitinka, tai jei jau "inportines" kaldes yra sh ir dar brangus sh - tai geriau pirkti lietuviskas is www.kggi.lt - gal kas atsiliepimu apie sias kalades galit?

Parašė Nitro· 2014-07-14, 10:23
#59

Styra @ 2014-07-14, 10:21 rašė:
Jei kam nustojo veikti stabdziai nuo perkaitimo - drasiai galit kreiptis i ne maistio produktu inspekcija, o jie paimst kalades, istestuos ir jei neatitiks jos reikalavimu - tiesiog isims is rinkos.


Aha - ims ir testuos.

Parašė Fino· 2014-07-14, 10:25
#60

Priezasciu milzinas - surasysiu ka zinau, zinantys zmones papildys:

Kaip jau mineta - nenuorinti stabdziai
Stringancios kreipianciosios
Stringa pacios kaladeles auseles deka ko kaladele nereisingai atsistoja/prisispaudzia. Tam reikia gerai isvalyti suporta.
Jei klynija stumuokliukas degina kalades, perdega kalades.
Pigios kalades neturi rezonanines ploksteles, reikia geriausia sugalvoti kazkokia paciam.

Parašė pulses· 2014-07-14, 10:37
#61

Stringancios kreipianciosios? Ant volvo? Nzn kaip ant kitu modeliu bet ant v70 II v70I tai nzn kaip tai gali buti imanoma. Kokia tuomet iswis ten suporto bukle turi buti.

Parašė Styra· 2014-07-14, 10:59
#62

Nitro @ 2014-07-14, 10:23 rašė:
Styra @ 2014-07-14, 10:21 rašė:
Jei kam nustojo veikti stabdziai nuo perkaitimo - drasiai galit kreiptis i ne maistio produktu inspekcija, o jie paimst kalades, istestuos ir jei neatitiks jos reikalavimu - tiesiog isims is rinkos.


Aha - ims ir testuos.


Jei parasysi skunda - taip ims ir testuos, ju toks darbas.
Jei su kaladem viskas OK testus apmoketi is isnpekcijos/valstybes, jei NOK - apmoka kaldziu gamintojas bei isemas jas is rinkos iki tol, kol pats nepagamina tokiu kaladziu su kurio praeina visus testus.

P.S. kartais atrodo kad kaikuriems uodega vis dar neleidzia is medzio islipti...

Parašė Eimas· 2014-07-14, 11:00
#63

tai, kad su senom necypė pas mane, tai kreipiančios geros turi būti, kažkas su pačia kaladėle manau bus

Parašė pulses· 2014-07-14, 11:13
#64

Arba kalades kliuva paciam sulporte

Parašė Nitro· 2014-07-14, 11:14
#65

Styra @ 2014-07-14, 10:59 rašė:
Nitro @ 2014-07-14, 10:23 rašė:
Styra @ 2014-07-14, 10:21 rašė:
Jei kam nustojo veikti stabdziai nuo perkaitimo - drasiai galit kreiptis i ne maistio produktu inspekcija, o jie paimst kalades, istestuos ir jei neatitiks jos reikalavimu - tiesiog isims is rinkos.


Aha - ims ir testuos.


Jei parasysi skunda - taip ims ir testuos, ju toks darbas.
Jei su kaladem viskas OK testus apmoketi is isnpekcijos/valstybes, jei NOK - apmoka kaldziu gamintojas bei isemas jas is rinkos iki tol, kol pats nepagamina tokiu kaladziu su kurio praeina visus testus.

P.S. kartais atrodo kad kaikuriems uodega vis dar neleidzia is medzio islipti...


Testuoti tau nepatikusias kaladeles tikrai ne ju darbas. Nebent pats uz ekpertize susimokesi.

Parašė Mazius· 2014-07-14, 11:16
#66

Eimas @ 2014-07-14, 13:00 rašė:
tai, kad su senom necypė pas mane, tai kreipiančios geros turi būti, kažkas su pačia kaladėle manau bus


Būtent. Man tas pats. + gale du stūmokliai, tos kreipiančiosios tiek nedaro įtakos.
++ Visi pamiršo, kad čia kalba eina apie Ferrodo SL :D Jos neturi tų antivibracinių plokštelių. Yra jų atskirai pirkti. Bent Eolte 3M 4vnt ~27lt. Taip, orinau galinius ratus ir nutilo, bet dabar vėl pradeda. Tolimiausias ratas - galinis keleivio.

Parašė Styra· 2014-07-14, 11:18
#67

Fino @ 2014-07-14, 10:25 rašė:
Priezasciu milzinas - surasysiu ka zinau, zinantys zmones papildys:

Kaip jau mineta - nenuorinti stabdziai
Stringancios kreipianciosios
Stringa pacios kaladeles auseles deka ko kaladele nereisingai atsistoja/prisispaudzia. Tam reikia gerai isvalyti suporta.
Jei klynija stumuokliukas degina kalades, perdega kalades.
Pigios kalades neturi rezonanines ploksteles, reikia geriausia sugalvoti kazkokia paciam.


Siaip pilnas keitimas stabdziu kaladziu butu toks: perrinkti supportus, cilindriukus ir kreipianciasias sudedant naujas tarpines (na remkomplekta), viskas ten gerai isvalius ir sutepus surinti atgal, sudet kaladesm nurotint ir t.t.
Pilna informacija lietuviskai apie stabdziu buvo www.kggi.lt tinklapyje - gal dar ten kur giliau slepiasi..

O del geru stabdziu kaladziu - tas pats kggi seniau darydavo pagal spec uzsakyma - specialu misini frikciniai medziagai, pagerinta tos medziagos presavimas ir atkaitinima, geresni uzklijavima prie metalo ir t.t. neva kas uzsiimdavo autosportu Lt ir aplink - tik ten imdavo spec kalades - ydomu ar dabar - gal kokia specialia SCC partija padarytu, atspausdintu ir SCC zenkjliuka ant kaladziu - ir kaina butu nesikandziojanti... O ziuriu kad tokios pacios eina i l.daug modelius: S60, 70, 80 ir i opel astra su 2.2 benzu - tikriausiai ir daugiau kur bus.

Redagavo Styra· 2014-07-14, 11:49

Parašė pulses· 2014-07-14, 11:33
#68

Aha apie tokia ideja ir as pamaniau kad super butu.

Parašė Styra· 2014-07-14, 12:06
#69

pulses @ 2014-07-14, 11:33 rašė:
Aha apie tokia ideja ir as pamaniau kad super butu.


Ydomu kokios kalades labiau domintu - ar kur geriau stabdo, needa disku bet greiciau sudyla, ar tos kur niekad nesudyla, prasciau stabdo - bet jau kai keiti, tai ir diskus ir kalades... Na ydomu kokiu charatteristiku is stabdziu reiktu pageidaut ir kokios charakteristikos yra l.geros?

Dar kiek pamenu - tokia istorija - ten i frikcine medziaga vienas ingredientas yra tas kas stabdo - sukelia trinti, o kitas ingrediantas - tas kur "grauzia diska", t.y. daro disko pavirsiu siurkstu kad stabdytu, neva nbe tos stros medziagos - jkei nera - tai tai nupoliruoja diska ir tada l.prastai stabdo ir cypia. Kombinuojant tas abi medziagas daromos skirtingos charakteristikos. PVZ ta kur eda diska - seniau dedavo asbesta, jis buvo l. OK, bet kadangi kenkia sveikaitai - uzdraustas ir dabar dedama kazkokia kita medziaga, kuri neturi tokiu geru savybiu, bet uztat "sveika/ekalogiska". Dar pletkai sklinda - kad geriausia ta medziaga yra deimanto dulkes - neva labai kietros ir labai smulkios - tada jos l.gerai susiausia diska, bet l.maza sluoksni - tai tarnauja ilgai ir gerai, bet uztatai brangu.

Parašė MxZ· 2014-07-19, 19:43
#70

Įsigijus automobilį visą laiką kažkas gale barškėjo, tada atradome, kad tai kaladėlės, tiesiog jų neprilaikė (žr. pav. 6 nr. pažymėta). Servise sutvarkė, nebebarška, bet netolygiai dėvisi stabdžių diskai, ką reiktų daryti?
carcats.ru/cats/GR-381647.jpg

Parašė andzeja· 2014-07-19, 22:24
#71

Kaip tik praeitą savaitę sutvarkiau šią bėdą. Reikia ištraukti kaladėles, pravalyti nuo rudžių (kaladėles ir detalę nr. 7), ten jų labai daug, kaladėlė negali vaikščioti dėl rudžių. Antra, tai sutepti įvorės vidų nr. 5 kur vaikšto pirštas nr. 4. Man padėjo.

Parašė Kirkilas· 2014-07-19, 23:32
#72

MxZ @ 2014-07-19, 19:43 rašė:
Įsigijus automobilį visą laiką kažkas gale barškėjo, tada atradome, kad tai kaladėlės, tiesiog jų neprilaikė (žr. pav. 6 nr. pažymėta). Servise sutvarkė, nebebarška, bet netolygiai dėvisi stabdžių diskai, ką reiktų daryti?
carcats.ru/cats/GR-381647.jpg


Keisti kaladeles, nes del neteisingo sios detales (nr6) pastatymo kreivai sudylo kalades ir pastacius detale nr6 teisingai - kaladeles trinasi ne visu plotu.

Parašė MxZ· 2014-07-19, 23:54
#73

Realiai detalė 6 net nelaikė kaladelių, o mėsos dar yra :)

Parašė Kirkilas· 2014-07-20, 14:07
#74

detale nr6 prispaudzia suporta prie remelio. Jei ji buvo uzdeta neteisingai (neuzkabinta uz suporto remelio), tai kaladele devejosi kreivai (gali nusiimti kaladele ir pamatysi tai savo akimis). Beje, prie viso to, uzdejus tvarkingai detale nr6, turejo pradeti biski daugiau stabdziu pedalas smigti. Jeigu taip - vadinasi kalades stabdo nevisu plotu ir jas reik keist (arba vazinekis toliau su tokiom ir veliau jau turesi keisti kartu su stabdziu diskais).

Parašė Eimas· 2015-01-27, 13:07
#75

Prikelsiu seną temą, bet gal kas galit pasakyt ar ferodo premier kaladėlės palieka dulkes ant ratlankių? Ferodo SL palieka nežmoniškai jų...

Parašė pilius· 2015-01-27, 13:25
#76

nestabdyk- nepaliks ;D

Parašė Kirkilas· 2015-01-27, 13:30
#77

Eimas @ 2015-01-27, 13:07 rašė:
Prikelsiu seną temą, bet gal kas galit pasakyt ar ferodo premier kaladėlės palieka dulkes ant ratlankių? Ferodo SL palieka nežmoniškai jų...

Palieka dar daugiau, nes jos yra minkstesnio misinio nei SL

Parašė Eimas· 2015-01-27, 13:32
#78

Kirkilas @ 2015-01-27, 13:30 rašė:
Eimas @ 2015-01-27, 13:07 rašė:
Prikelsiu seną temą, bet gal kas galit pasakyt ar ferodo premier kaladėlės palieka dulkes ant ratlankių? Ferodo SL palieka nežmoniškai jų...

Palieka dar daugiau, nes jos yra minkstesnio misinio nei SL


Tai vienintelė išeitis ATE keramika?

Parašė Kirkilas· 2015-01-27, 13:35
#79

jie irgi dulka, bet maziau. Iseitis - plauti dazniau ratlankius ir viskas.

Parašė Fino· 2015-01-27, 13:36
#80

Keramika blogiau stabdo, dulkiu nera. Iseitis vazineti su trulais, neskaudes galva

Parašė Eimas· 2015-01-27, 13:38
#81

Fino @ 2015-01-27, 13:36 rašė:
Keramika blogiau stabdo, dulkiu nera. Iseitis vazineti su trulais, neskaudes galva


skaudės ne tik galvą, bet ir rankų bei kojų pirštus, nes nušals belaukiant...

Redagavo Eimas· 2015-01-27, 13:41

Parašė Nitro· 2015-01-28, 08:30
#82

Eimas @ 2015-01-27, 13:07 rašė:
Prikelsiu seną temą, bet gal kas galit pasakyt ar ferodo premier kaladėlės palieka dulkes ant ratlankių? Ferodo SL palieka nežmoniškai jų...


Man trw gale stipriau dulka nei premier.

Parašė Eimas· 2015-01-28, 09:44
#83

Jaučiu dėsiu keramika į priekį :)

Parašė Fino· 2015-01-28, 09:45
#84

Nereikia tau keramikos, tikrai.

Parašė sweedcar· 2015-01-28, 09:46
#85

o tai kuom tau tos dulkes drugdo? kazkaip niekad ju ir nepastebedavau.

Parašė Nitro· 2015-01-28, 10:13
#86

š. ta keramika - bobom po miesta trintis.

Parašė Zygis_DK· 2015-01-28, 10:15
#87

sweedcar @ 2015-01-28, 09:46 rašė:
o tai kuom tau tos dulkes drugdo? kazkaip niekad ju ir nepastebedavau.


nes neplauni masinos kaip eimas kas dien :D

Parašė Eimas· 2015-01-28, 11:51
#88

Zygis_DK @ 2015-01-28, 10:15 rašė:
sweedcar @ 2015-01-28, 09:46 rašė:
o tai kuom tau tos dulkes drugdo? kazkaip niekad ju ir nepastebedavau.


nes neplauni masinos kaip eimas kas dien :D


Prašyčiau :D

Parašė Kirkilas· 2015-01-28, 12:39
#89

Nitro @ 2015-01-28, 08:30 rašė:
Eimas @ 2015-01-27, 13:07 rašė:
Prikelsiu seną temą, bet gal kas galit pasakyt ar ferodo premier kaladėlės palieka dulkes ant ratlankių? Ferodo SL palieka nežmoniškai jų...


Man trw gale stipriau dulka nei premier.


Minkstesnis misinys

Parašė Nitro· 2015-01-28, 12:53
#90

Bet ir diskus labiau ėda gale

Parašė Kipsas· 2015-01-28, 20:12
#91

Nitro @ 2015-01-28, 12:53 rašė:
Bet ir diskus labiau ėda gale

Anomalija :D Dulka stipriai-reiskia minskto misinio ir dyla jos pacios greiciau.

Parašė Mazius· 2015-01-29, 10:31
#92

Man tai nedulka tos SL

Parašė Nitro· 2015-01-29, 10:52
#93

Kipsas @ 2015-01-28, 20:12 rašė:
Nitro @ 2015-01-28, 12:53 rašė:
Bet ir diskus labiau ėda gale

Anomalija :D Dulka stipriai-reiskia minskto misinio ir dyla jos pacios greiciau.


Be juokų - priekį zimmerman sport + premier - mazi dulka ir disko nelabai eda, gale ferodo sl + trw - diska eda ir dulka. Matyt ferodo sl diskai skysti... Tiesa yra toks niuansas - wrx turi EBD - stabdziu jegos paskirstymo sistema, tai gali but, kad galinius stabdzius elektronika pakankina, o jie tikrai nera labai didelio diametro + neventiliuojami.

Redagavo Nitro· 2015-01-29, 10:52

Parašė Masas· 2015-07-27, 15:10
#94

Kuo skiriasi paprastos Ferodo nuo SL?

Parašė Nitro· 2015-07-27, 15:15
#95

SL ir yra paprastos

Parašė Masas· 2015-07-27, 15:23
#96

hm nes uzklausiau kainos ir atrase "bet ne SL o paprastos. SL serijos sitam modeliui neturime" :D

Parašė Nitro· 2015-07-27, 15:39
#97

nezinau kas gali buti paprasciau uz SL :)

Parašė Masas· 2015-07-27, 15:41
#98

Nitro @ 2015-07-27, 17:39 rašė:
nezinau kas gali buti paprasciau uz SL :)


gal sumaise su Ferodo premier

Parašė Darius· 2015-07-27, 17:35
#99

Priekyje zimmerman sport + ATE keramika dulka geroookai maziau negu galas, kur sudeta ferodo premjer ir paprastas diskas

Parašė aiva· 2015-07-27, 22:55
#100

Nitro @ 2015-07-27, 15:39 rašė:
nezinau kas gali buti paprasciau uz SL :)

Turbut nieko, kai ir tuos pacius SL Ferodo nutrauke gaminti jau...

Parašė Fino· 2015-07-27, 23:39
#101

Ferodo SL linijos nebeliko, pas mane yra likuciai ju, geros kalades buvo. Pasirinkau Remsa - labai nebloga alternatyva.

Parašė Mindaugs· 2015-07-28, 00:52
#102

Fino @ 2015-07-27, 23:39 rašė:
Ferodo SL linijos nebeliko, pas mane yra likuciai ju, geros kalades buvo. Pasirinkau Remsa - labai nebloga alternatyva.

Bent jau galinės Remsa turi antivibracines plokšteles (y) Prieki SL sėkmingai cypia, ne taip kaip pradžioje, bet vis sucypia, važiuoju tikėdamasis, kad galutinai nutils :D

Parašė Nitro· 2015-07-28, 09:30
#103

kreivom rankom sudejo, tai gal ir cypia :)

Parašė Mindaugs· 2015-07-28, 09:33
#104

Dėjau pats, kreipiančiasias sutepiau baltu brembo tepalų, visus lizdus iššveičiau... (confused) Jaučiau reikėjo dar hermetiku pertept, kaip buvo rekomenduota (confused3)

Parašė Nitro· 2015-07-28, 09:40
#105

O kaladeliu dali, kuri remiasi i cilindriuka tepei?

Parašė Masas· 2015-07-28, 10:10
#106

prie to paties ar didelis skirtumas tarp TRW disku ir OTTO ZIMMERMANN COAT - Z?

Parašė aiva· 2015-07-28, 10:26
#107

Masas @ 2015-07-28, 10:10 rašė:
prie to paties ar didelis skirtumas tarp TRW disku ir OTTO ZIMMERMANN COAT - Z?

Asmeniskai - Zimmermann visa galva aukstesni uz TRW.

Fino @ 2015-07-27, 23:39 rašė:
Ferodo SL linijos nebeliko, pas mane yra likuciai ju, geros kalades buvo. Pasirinkau Remsa - labai nebloga alternatyva.

Siaip netgi sakyciau, kad geresne alternatyva uz FSL :) Dar is tu paciu italu viduriuko verta atkreipti demesi i Trusting, kazkiek LPR, nors pastarosios bugnines pacypaudavo kai dregnas oras budavo...

Redagavo aiva· 2015-07-28, 10:29

Parašė Fino· 2015-07-28, 11:34
#108

Nitro @ 2015-07-28, 09:30 rašė:
kreivom rankom sudejo, tai gal ir cypia :)


Negaliu nesutikt.

Del TRW produkcijos - visa TRW stabdziu sistema yra PRASTA. Bent jau ta , ka gauname LT. Ner ko lyginti su Zimmermann, ATE, JURID, Ferodo ir tt.

Redagavo Fino· 2015-07-28, 11:35

Parašė SigitasL· 2015-07-28, 12:52
#109

O as susidejes Zimerman diskai prieky, kazkokie K27 gale i prie viso sito Road house kaladeles. Esu visiskai patenkintas, jokio cypimo ar kazko panasaus.

Parašė Mindaugs· 2015-07-28, 15:23
#110

Nitro @ 2015-07-28, 09:40 rašė:
O kaladeliu dali, kuri remiasi i cilindriuka tepei?

Sakau, šitos vietos nepatepiau, reikėjo greičiausiai, nors prieš tai turetom Volvom to nedarydavau ir viskas ok būdavo :)

Parašė Nitro· 2015-07-28, 15:43
#111

Kiek domejausi butent del sitos vietos cypia - turi buti antivibracine plokstele ir tepaliuko nepagailet.

Parašė SigitasL· 2015-07-28, 19:24
#112

Nitro @ 2015-07-28, 15:43 rašė:
Kiek domejausi butent del sitos vietos cypia - turi buti antivibracine plokstele ir tepaliuko nepagailet.

As tai tos vietos netepiau, ir lyg ir necypia vis dar. Draugelis tepe viska visur, po poros savaiciu pradejo cypt.

Parašė juozux676· 2015-07-29, 08:56
#113

Pas mane cypia. Priekis zimerman, kaladŽių nepamenu.
Sumontavus necypė. Neprisiruošiu pas Stasį pažiūrėt kas čia yra

Parašė Fino· 2015-07-29, 09:16
#114

Pas mane irgi cypia, diskai Mitsubishi orig, kaladeles Brembo. Bet man dzin.

Parašė sania491· 2015-07-29, 16:44
#115

Fino @ 2015-07-29, 09:16 rašė:
Pas mane irgi cypia, diskai Mitsubishi orig, kaladeles Brembo. Bet man dzin.
gal į Autodieną užsuk? Aš buvau ir mano nebecypia:H

Parašė Nitro· 2015-07-30, 07:56
#116

O stabdziai nedingo? :)

Parašė sania491· 2015-07-30, 17:38
#117

iš kur aš žinau? :H

Parašė Mazius· 2015-07-31, 08:29
#118

Ferrodo galima rasti ir ABS dėžėse, nes viskas varoma iš kinijos, Remsa brangu. Mintex SL alternatyva labiau pagal kainą.

Parašė Kirkilas· 2015-07-31, 08:35
#119

Mazius, ka tu nusisneki... Tai kad ant ABS kaladeliu yra Ferodo kodas, dar nereiskia, kad ten ferodo kalades (ferodo kodas uzdedamas tam, kad butu lengviau parinkti analogus kataloge). Mintex yra visiskas shudas.

Parašė Fino· 2015-07-31, 08:42
#120

Mazius @ 2015-07-31, 08:29 rašė:
Ferrodo galima rasti ir ABS dėžėse, nes viskas varoma iš kinijos, Remsa brangu. Mintex SL alternatyva labiau pagal kainą.



Visiska nesamone visas postas nuo A iki Z

Parašė Nitro· 2015-07-31, 09:18
#121

sania491 @ 2015-07-30, 17:38 rašė:
iš kur aš žinau? :H


sakau gal patepe solidolu - nebecypia ir nebestabdo :D

Parašė sania491· 2015-07-31, 17:06
#122

oho!maniau kad neturi cypti, o (smile)pasirodo dar ir stabdyt turi!

Parašė bitajdm· 2015-08-01, 21:53
#123

Turiu klausimuka
Pakeitus naujus diskus i prieki dabar stabdziu pedalas minkstas.
Skyscio neisleidinejau viskas savo vietoj bet pedalas minkstas.budavo vos eina paspaust, o dabar spaudziasi lengvai iki puses ir tada sunkiai.

Ka bandyt daryt? nuorint? nors neisleidinejau skyscio..

Redagavo bitajdm· 2015-08-02, 10:40

Parašė Mazius· 2015-08-04, 15:14
#124

Fino @ 2015-07-31, 10:42 rašė:
Mazius @ 2015-07-31, 08:29 rašė:
Ferrodo galima rasti ir ABS dėžėse, nes viskas varoma iš kinijos, Remsa brangu. Mintex SL alternatyva labiau pagal kainą.



Visiska nesamone visas postas nuo A iki Z


Fino, pirmiau įsigilink bent kartą į viską, po to guru būk.
Kirkilas, pabūk gamykloj, tada sakyk. Visi gudri aplink savo ašį gali būti

Parašė Fino· 2015-08-04, 17:27
#125

Ferodo niekada nerasi AS kaladese. Mintex SL tokio modelio niekada nebuvo. Kas dar ?

Parašė atrabotke· 2015-09-07, 14:22
#126

Sveiki.
Reikia priekinių kaladėlių, auto 2004m V70, 2.5T.
Gal galėtumėte be didelių išvedžiojimų patarti kokias pirkti?
Kokybiško produkto ramiam ir paprastam važinėjimui, jokių "Extreme Sport Edition" nereikia :)

Ačiū.

Parašė rebelion· 2015-09-07, 14:38
#127

Mintex, as patenkintas

Parašė SigitasL· 2015-09-07, 19:26
#128

Roadhouse mane kolkas pilnai tenkina.

Parašė Fino· 2015-09-07, 20:44
#129

Mintex, road house, remsa - ok, prie ju perejau irgi. Geriau uz TRW

Parašė Darius· 2015-09-07, 21:32
#130

Brembo + ferodo premjer

Parašė Fino· 2015-09-07, 21:38
#131

Ferodo premier biski kitoje kainos kategorijoje.

Parašė pelkinis· 2015-09-07, 23:42
#132

atrabotke @ 2015-09-07, 16:22 rašė:
Sveiki.0
Reikia priekinių kaladėlių, auto 2004m V70, 2.5T.
Gal galėtumėte be didelių išvedžiojimų patarti kokias pirkti?
Kokybiško produkto ramiam ir paprastam važinėjimui, jokių "Extreme Sport Edition" nereikia :)

Ačiū.

Meyle (PD versija). Naudojam - liux!

Parašė atrabotke· 2015-09-08, 08:28
#133

Ačiū visiems už informaciją, bus iš ko rinktis (y)

Parašė Murphy· 2016-07-22, 15:36
#134

Sveiki gyvi,

Ruosiuosi susitvarkyti stabdzius: po variklio galios kelimo visada vazineju su melynais diskais. Tad reikia imtis veiksmu... Taigi mastau apie greziotus diskus priekyje, gale raizytus bei keramika priekyje ir gale. Kad salta keramika nestabdo - nieko baisaus. Svarbu, kad per diena po kelis kartus neuzkaitinciau stabdziu, bei tureciau gerus stabdzius net ir dideliuose greiciuose. Taigi klausimas butu toks. Kas siai dienai yra geri produktai? Kaip ATE keramika? Gal yra atsiliepimu apie Zimmermann greziotus diskus? Bei raizytus Brembo (galui)? O gal galite pasiulyti alternatyvu, pigesniu bet ne ka prastesniu produktu? Bei kur geriau ieskot, ar nuolaidele kur kokia galite suveikti? :)

P.S. keramikos noriu del dulketumo, nes po pirmu 2 dienu nuo dulkiu nesimate priekiniu ratlankiu spalvos :D

Dekoju is anksto.

Redagavo Murphy· 2016-07-22, 15:39

Parašė Kirkilas· 2016-07-22, 17:33
#135

Kalades su keramikos priemaisom nera performance'ui, o tam, kad nedulketu. Todel tau reiks rinktis - nori geru stabdziu, ar nori kad nedulketu. Jeigu nori geru stabdziu - renkiesi EBC GreenStuff ar YellowStuff, Ferodo DS Performance, CL ir pan. Jos devisi greitai, dulka stipriai, saltos cypia, bet stabdo ypac gerai net ir vaziuojant ziede. Bet pradziai pasidomek performance disku bei kaladziu kainom ir manau atsoks noras :)

Parašė Masas· 2016-07-22, 17:46
#136

http://www.otto-z...eiben.html situs berots galima uzkaitinti ir po to normaliai vistiek dirba

Parašė Murphy· 2016-07-22, 18:10
#137

Kirkilas @ 2016-07-22, 17:33 rašė:
Kalades su keramikos priemaisom nera performance'ui, o tam, kad nedulketu. Todel tau reiks rinktis - nori geru stabdziu, ar nori kad nedulketu. Jeigu nori geru stabdziu - renkiesi EBC GreenStuff ar YellowStuff, Ferodo DS Performance, CL ir pan. Jos devisi greitai, dulka stipriai, saltos cypia, bet stabdo ypac gerai net ir vaziuojant ziede. Bet pradziai pasidomek performance disku bei kaladziu kainom ir manau atsoks noras :)


Na priekiui buciau pasiryzes atiduoti tuos ~80 euru uz EBC Green stuff kalades, bet va beda, tame, kad lietuvoje ju taip paprastai neisigysi, reikia uzsakinet ir laukt keleta savaiciu, bet bijau, kad neturesiu as tiek laiko... :( Na o del Zimmermann Coat Z linijos disku jau skaiciau auksciau, viskas atrodo, kaip ir baika, tad manau, kad tuos ir reikes rinktis. Nors buciau linkes apsvarstyti seniau Fino minetos Zimmermann'o kazkokios "Sport" linijos diskus, bet kiek ieskojau, niekur tokiu internete nerandu, gal jau sita linija nebeegzistuoja?

Parašė Bogda· 2016-07-22, 21:41
#138

murphy021789 @ 2016-07-22, 18:10 rašė:
Kirkilas @ 2016-07-22, 17:33 rašė:
Kalades su keramikos priemaisom nera performance'ui, o tam, kad nedulketu. Todel tau reiks rinktis - nori geru stabdziu, ar nori kad nedulketu. Jeigu nori geru stabdziu - renkiesi EBC GreenStuff ar YellowStuff, Ferodo DS Performance, CL ir pan. Jos devisi greitai, dulka stipriai, saltos cypia, bet stabdo ypac gerai net ir vaziuojant ziede. Bet pradziai pasidomek performance disku bei kaladziu kainom ir manau atsoks noras :)


Na priekiui buciau pasiryzes atiduoti tuos ~80 euru uz EBC Green stuff kalades, bet va beda, tame, kad lietuvoje ju taip paprastai neisigysi, reikia uzsakinet ir laukt keleta savaiciu, bet bijau, kad neturesiu as tiek laiko... :( Na o del Zimmermann Coat Z linijos disku jau skaiciau auksciau, viskas atrodo, kaip ir baika, tad manau, kad tuos ir reikes rinktis. Nors buciau linkes apsvarstyti seniau Fino minetos Zimmermann'o kazkokios "Sport" linijos diskus, bet kiek ieskojau, niekur tokiu internete nerandu, gal jau sita linija nebeegzistuoja?

http://www.otto-z...eiben.html

Parašė samagonas· 2016-07-22, 21:47
#139

Kokiose varzybose tau cia tie stabdziai taip nelaiko? Ant kokios auto?

Parašė aiva· 2016-07-22, 22:00
#140

Masas @ 2016-07-22, 17:46 rašė:
http://www.otto-z...eiben.html situs berots galima uzkaitinti ir po to normaliai vistiek dirba

Neteisingai. Bet koki metalo liejini uzkaitinus jis nebeatgaus pradiniu savo savybiu. Tiesiog grezioti turetu labiau ausintis, t.y. atlaikyti didesnes temperaturas, taciau perkaitinus rezultatas bus tas pats. Deja joks gamintojas dar negamina detaliu is zvaigzdziu metalo.
Zimmermann Sport ir yra grezioti diskai. Siaip zimerman'o visi diskai yra dengti cinku (todel ir vadinasi Coat Z). Ju pranasumas tas, kad visai disku nereikia paruosti naudojimui, t.y. svariai nuvalai stebule ir montuoji diskus - jokiu variu, keramiku, jokiu disku nuriebinimu.
P.S. jei tikrai nori tureti rimta daikta - ieskaisi tikru sport "plaukiojanciu" raizytu disku su sport kaladem, kurios, kad stabdytu turi pasiekti "normalia" darbine temperatura, t.y. gatves salygom to is principo nepasiekti.
Kainos ir rezultato atzvilgiu kaladeliu reiketu ziuretis kazko is Carbone Lorraine pvz serijos, tik jau cia teks paciam atsirinkti kietuma.
O apskritai apie gatvei skirtus visokius greziotus, raizytus ir pan. diskus labai aiskiai cia paaiskina: https://youtu.be/...
taip pat apie trinkeles: https://youtu.be/...

Parašė Fino· 2016-07-22, 22:29
#141

Tiesa ar netiesa, pamelynave musantys Zimmermann Sport man po ramaus pasivazinejimo grazina savo spalva, ir musimas dingsta, ir viskas is naujo. Zimmermann Coat-z visiskai kito, zemesnio lygio diskai. Zimmermann formula - z nebandziau, nezinau bet ten turi buti TOP.. Ant Mitsubishi susidejau visiskai kita produkcija.

Vel.gi - kas liecia FerodoFDS - naudoju 2500, be net ir jos miestui - visiskas pravalas. EBC kiek teko girdet - isreklamuota piguma netinkama sportui, jokie, pats nesu bandes.

Redagavo Fino· 2016-07-22, 22:33

Parašė Murphy· 2016-07-23, 02:54
#142

samagonas @ 2016-07-22, 21:47 rašė:
Kokiose varzybose tau cia tie stabdziai taip nelaiko? Ant kokios auto?


Ne apie varzybas eina kalba, o apie dinamiskesni - agresyvesni vaziavima. Ant manosios s60 stovi priekyje 286 skersmens diskeliai (jau gerai pagyvene), ir labai jauciasi stabdymo jegos trukumas. Tad ruosiuosi detis supportus nuo T5, atitinkamai ir didesnis diskas bus. Tad del to ir uzveliau sia diskusija, noredamas sulaukti jusu pasidalinimo patirtimi, minciu - pasiulymu. Del disku jau esu apsisprendes - desiu situos: https://goo.gl/vj... Beliko pasirinkti optimalesni kaladeliu varianta.

Ka pasakysite apie keramikines kaladeles, ar jos tikrai taip prastai stabdo saltos? Dar prasciau nei, kad eilinis pigus nekeramikinis produktas, parduodamas bet kurioje detaliu parduotuveje?

Redagavo Murphy· 2016-07-23, 03:13

Parašė Tiesiog_D· 2016-07-23, 10:12
#143

O kaip technikinė žiūri į gręžiotus ar raižytus stabdžių diskus?

Parašė aiva· 2016-07-23, 11:16
#144

Fino @ 2016-07-22, 22:29 rašė:
Tiesa ar netiesa, pamelynave musantys Zimmermann Sport man po ramaus pasivazinejimo grazina savo spalva, ir musimas dingsta, ir viskas is naujo.

Galima placiau kokio lygio perkaitinimas buna ir kas yra "ramus pasivazinejimas" ? Labai idomu pasidare

Parašė juozux676· 2016-07-23, 11:21
#145

Man cypdavo kaladės. Pasirodo suportas spazmavo, tai pakeitus suportą viskas susitvarkė ir cypimo nebėra.
Diskai zimmerman.

Parašė Murphy· 2016-07-23, 11:36
#146

tech'ui as pasilieku senuosius, bet man atrodo, kad turi praeit... Nes su diskais turi duoti ir ABE stabdziu sistemos atitikties sertifikata, bent jau pagal video is ju puslapio.

Parašė Fino· 2016-07-23, 13:31
#147

aiva @ 2016-07-23, 11:16 rašė:
Fino @ 2016-07-22, 22:29 rašė:
Tiesa ar netiesa, pamelynave musantys Zimmermann Sport man po ramaus pasivazinejimo grazina savo spalva, ir musimas dingsta, ir viskas is naujo.

Galima placiau kokio lygio perkaitinimas buna ir kas yra "ramus pasivazinejimas" ? Labai idomu pasidare


Ta pacia diena:
https://youtu.be/...


https://youtu.be/...

Zimmermann Sport + Jurid White 350mm priekis 330mm galas. Tai ka as vadinu agresyviu vazinejimu,nyra labai agresyviai.

Redagavo Fino· 2016-07-23, 13:57

Parašė Nitro· 2016-07-25, 08:16
#148

Tiesiog_D @ 2016-07-23, 10:12 rašė:
O kaip technikinė žiūri į gręžiotus ar raižytus stabdžių diskus?


Nekreipia demesio jei tvarkingi.

Parašė Nitro· 2016-07-25, 08:18
#149

murphy021789 @ 2016-07-23, 02:54 rašė:
samagonas @ 2016-07-22, 21:47 rašė:
Kokiose varzybose tau cia tie stabdziai taip nelaiko? Ant kokios auto?


Ne apie varzybas eina kalba, o apie dinamiskesni - agresyvesni vaziavima. Ant manosios s60 stovi priekyje 286 skersmens diskeliai (jau gerai pagyvene), ir labai jauciasi stabdymo jegos trukumas. Tad ruosiuosi detis supportus nuo T5, atitinkamai ir didesnis diskas bus. Tad del to ir uzveliau sia diskusija, noredamas sulaukti jusu pasidalinimo patirtimi, minciu - pasiulymu. Del disku jau esu apsisprendes - desiu situos: https://goo.gl/vj... Beliko pasirinkti optimalesni kaladeliu varianta.

Ka pasakysite apie keramikines kaladeles, ar jos tikrai taip prastai stabdo saltos? Dar prasciau nei, kad eilinis pigus nekeramikinis produktas, parduodamas bet kurioje detaliu parduotuveje?


Tau tikrai nereikia keramikos. Keramika baltiems diskams ir vazinejimui iki maximos ir atgal.

Ir greziotu disku is esmes nelabai reikia. Perki pigiausius diskus, gali juos suraizyt, jei labai nori, ir perki rimtas kaladeles (pigus diskai todel, kad juos piktos kaladeles sudros, nespesi kaitaliot). Salti stabdziai aisku nestabdys.

Redagavo Nitro· 2016-07-25, 08:20

Parašė rhc· 2016-11-03, 09:35
#150

Fino @ 2015-09-07, 20:44 rašė:
Mintex, road house, remsa - ok, prie ju perejau irgi. Geriau uz TRW


Kaip suprantu per metus nekazkas pasikeite ir sitie brand'ai siandien tebeturi gera kainos/kokybes santyki? Kalbant apie kaladeles kasdieniam naudojimui. Ar gal kas naujo isbandet?

Redagavo rhc· 2016-11-03, 09:35

Parašė Fino· 2016-11-03, 13:01
#151

Kainos/kokybes santykis isliko geriausias Remsa

Parašė rebelion· 2016-11-03, 18:37
#152

Pries 1000km I prieki isidejau kazkoki pigu suda pavadinimu Fomar, nes kitu nebuvo po ranka, kainavo apie 20e.
labai nustebau kad jos gana gerai stabdo.. ne daug skiriasi nuo buvusiu mintex.

Parašė Fino· 2016-11-03, 19:18
#153

Formar cia lenkai, tanagros priekinis zenklas. Value line.

Parašė Mantas95· 2016-11-03, 19:22
#154

mano žiniomis Fomar pries 4 metus uždarė gamyklą ir dabar produkcija keliauja iš rytų (kinija, indija)

bene vieninteliai iš lenkiškų "brandu" Breck/Lumag dar patys gamina

Redagavo Mantas95· 2016-11-03, 19:25