Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: PCV karterio ventiliacija

Parašė vilkas· 2014-01-09, 18:10
#1

Neradau jokios info šia tema forume. Bet užsienio forumai pilni temų apie tai. Taigi.
VOLVO S40/V50 visi benzininiai varikliai, maždaug 2004-2006, kitur rašo kad 2004-2008 metų susiduria su šia problema - pripažintas defektas karterio ventiliacijos ir USA/Canada rinkoms pagal garantiją keičiamas OIL FILTER HOUSING. Kaip supratau, kažkokia diafragma ar tarpinė plyšta viduje tepalo filtro korpuso, taip pat alsuoklio žarna trūksta (crankcase ventilation hose) nes pagaminta iš kieto plastiko.
Aš ne specas, tai nelabai suprantu visos šitos ventiliacijos sistemos, įdedu info:
http://www.theesh.../ew205.pdf

Požymiai: pradeda varyt tepalą per užpylimą, taip pat per matuoklę, gali pramušt visur kitur... jeigu girdimas švilpimas kažkoks, rekomenduojama nebevažiuot ir tempt į servisą. Dažniausiai atsiranda švilpimas ar kažkoks garsas, kaip pridususios sirenos, angliški apibūdinimai :)

Gal kas buvo susiduręs ar girdėjot apie tokią problemą?
Kiek ieškojau lietuviškos info nieko nėra, čia gali būt ir kitų volvų problemą lyg ir, tiksliai nežinau. Nes man nuo pirkimo vis truputį tepaluota prie užpylimo dangtelio pavažinėjus, ir girdisi kažkoks švilpimas labai negarsiai, garai per matuoklę ir užpylimą neina, dangtelį tepalo lygtai traukia..
Galvoju ar čia susirūpint reiktų ar ne (confused2)

Redagavo vilkas· 2014-01-09, 22:45

Parašė perkunas· 2014-01-09, 19:15
#2

Karterio ventiliacija veikia taip:
Iš cilindrų į karterį pro žiedus patekę išmetamosios dujos vakuumo pagalba įtraukiamos atgal į oro paėmimo sistemą (įsiurbimo kolektorių arba, jei mašina turbininė, dar ir oro paėmimo žarną tarp turbinos ir oro filtro).
Jei teisingai supratau problemos aprašymą, lūžta/plyšta tepalo surinkimo bakelis (jame atskiriamos išmetamos dujos nuo tepalo garų, kurie atvėsta ir grįžta į karterį) arba alsuoklio žarnelė.
Paprastai tepalus per užpylimą, matuoklę varo užsikimšus PCV sistemai, nes tokiu atveju karteris nesiventiliuoja, jame susidaro slėgis. Taip pat dėl slėgio gali išpūsti kurį nors riebokšlį.
Manau, kad jei sistema ne užsikimšo, o prakiuro, pro tą skylę turėtų varyt tepalą, tačiau teigiamas slėgis kartery susidaryti neturėtų.

Parašė vilkas· 2014-01-09, 22:47
#3

Esmė kaip ir aiški.
O plyšta tokia guminė tarpinė/diafragma, kuri ten stovi su spyruokle tam bakely, bet pats bakelis neplyšta. Bent jau realiausias paaiškinimas, nors niekur konkrečiai neminima.
Čia keletas foto:
http://i115.photo...G_2678.jpg
http://i115.photo...G_2683.jpg

Įdomu kodėl pas mus apie tai nėra jokios info, nors pvz usa rinkoj vos ne kiekvienas auto susiduria su šita problema vieni su mažesne kiti su didesne rida..

Redagavo vilkas· 2014-01-09, 22:54

Parašė victaras· 2014-03-21, 14:46
#4

Sveiki, auto ne ta pati kur pradėta tema, bet volvo 850, tai sistema ta pati pcv.

Klausimas: užsienio forumai turi tik vieną nuomonę, keisti užsikimšusią sistemą, o man įdomu, ar kas nors esat valęs, ir žinot ką nors apie jos valymą, ar verta prasidėt, dėkui už info.

Redagavo victaras· 2014-03-21, 14:46

Parašė tp· 2014-03-21, 20:31
#5

Victarai, pagooglink. http://volvo-850....artera.htm
Reik lupti įsiurbimo kolektorių, trumpai tariant ;)

Parašė victaras· 2014-03-22, 00:14
#6

Tai kolektoriaus nuluptas, man įdomu pati plovimo procedūra, kas ką naudojo, kokias medžiagas.

Šitam tutoriale parašyta plaut ir viskas :)

Parašė senukas69· 2014-03-22, 21:31
#7

victaras @ 2014-03-22, 00:14 rašė:
Tai kolektoriaus nuluptas, man įdomu pati plovimo procedūra, kas ką naudojo, kokias medžiagas.

Šitam tutoriale parašyta plaut ir viskas :)

Ploviau savaite atgal, naudojau karbiratoriu valikli, keiciau nauja alsuokli ir dvi slangutes is plastmasiniu i silikonines pakeiciau. Darbo seip yra, bet nieko sunkaus.