Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Renkuosi nauja automobili

Parašė LS· 2013-06-01, 20:57
#1

Sveiki,

taigi, pradedu jau mastyti apie kita auto kadangi pristatymo terminai kai kuriu modeliu yra ziauroki.

Kol kas susirasau visus kriterijus, po to bus matyt ties kuriais teks daryt kompromisus

- kaina iki 150t pries nuolaida
- co2 max 180g
- universalas
- ne RWD

virsuj surasyti kriterijai nekeiciami

- rankine pavaru deze
- dydis - panasus i V70 (ty baze 2.8, ilgis 4.8)
- <8s iki 100 km/h

Is to, ka esu perziurejes:

V70 D5 MY2014
Mazda6 Touring 2.2d 175Ag

ir kaip ir viskas su variantais pagal siuos kriterijus...

Redagavo LS· 2013-06-01, 21:43

Parašė Finalfour· 2013-06-01, 21:37
#2

Prie ko cia co? Rupi labai?

Parašė Zygimantas· 2013-06-01, 21:42
#3

Company policy

Parašė LS· 2013-06-01, 21:43
#4

Jo, tai bus imones auto.

Parašė Finalfour· 2013-06-01, 21:49
#5

LS @ 2013-06-01, 21:43 rašė:
Jo, tai bus imones auto.

Ponial tada :) Nes jei sau asmeniskai rinkciausi auto, sitas parametras butu ne tai kad paskutinej, o is viso jokioj vietoj :)

Parašė LS· 2013-06-01, 21:52
#6

Tai jo, jei sau rinkciausi auto, tai jau senai butu buves STI Racing...

Parašė Fino· 2013-06-02, 01:13
#7

Is Skodu nieko idomaus?

Parašė LS· 2013-06-02, 10:12
#8

Fino - vienintelis superbas 2.0 tsi (200 AG / 280 Nm /7.9 s iki 100) dalinai atitinka kriterijus, bet jis komplektuojamas tik su automatu.

Parašė LS· 2013-06-02, 16:42
#9

Dar vienas niuansas kuri pamirsau paminet - oficialiai volvo musu rinkai nebetiekia v70 D5 su MT...
Tikiuosi, tai nereiskia, kad isimtis neimanoma.

Parašė toms· 2013-06-02, 18:32
#10

O Outbackas ar Passat AllTrack nepraeina kriterijų? Šiaip tai apart V70 nieko gero nesišviečia.. Arba mažesnę imt arba pigesnę labiau barškančią.. O V70 iš užsienio paimt neišeina?

Parašė LS· 2013-06-02, 18:40
#11

Toms --> zr kriterijus. Outbackas dyzelinis kaip ir dauguma kitu japonu iki simto begejasi per pusantros savaites :-)

Passatas - 2.0tsi 4 motion - per didelis co2, o dyzelinis - letas. Siaip as neturiu poreikio paaukstintai vaziuoklei. AWD gal ir butu smagu ziema kokioj aikstelej pasisukot.

Mazesnes ne itin noriu, nors iseitu ir a4 2.0tfsi quattro ir BMW 328xdrive. Bet kadangi vazineju daug ilgais atstumais - dydis darosi svarbus, ypac sedintiems gale. O ir bagazo skyrius pastaruju auto - mazesnis.

Nu kalbesiu su Agirdu, manau imanoma bus ta D5 pasiorganizuot su rankine deze. Tikiuosi tik, kad D5 dar bus gaminamas, kai uzsakinesiu.

Bet siaip ziurinejant pasiulymus darosi liudna - jei nori smagiau vaziuojancio didesnio auto, turi orientuotis bent i 180 tukst arba i hot hatch kategorija (focus St, golf gti ir pan).

Redagavo LS· 2013-06-02, 18:47

Parašė SnuFFiene· 2013-06-02, 18:50
#12

LS @ 2013-06-02, 18:40 rašė:
Toms --> zr kriterijus. Outbackas dyzelinis kaip ir dauguma kitu japonu iki simto begejasi per pusantros savaites :-)


o man tiesiog smalsu kam tau reikia, kad masina taip greit isibegetu?

Parašė Finalfour· 2013-06-02, 18:56
#13

Is viso kiesti labai reikalavimai masinai, co (keista company policy), mechanine (koks kaifas su nauja ne pacios zemiausios klases masina drost ta ryciaga, kai visas pasaulis tuoj pereis tik prie automatu tokioje klaseje, ir gerai padarys) ir tuo paciu aktualus isibegejimas. Mazas co ir dideli pagreiciai sunkiai suderinama siaip jau :)

Parašė LS· 2013-06-02, 19:05
#14

Finalfour - atsakau.

Co2 reikalavimus taiko nemazai dideliu tarptautiniu imoniu, turinciu dideli autoparka. Taip pat, remiantis co2 kai kuriose salyse nustatomi mokesciai uz draudima arba uz automobili.

Man asmeniskai tai atrodo ispustas marketinginis reikalas, nes yra daug svarbesiu klimato kaitos stabdymo priemoniu, nei kad nedideles dalies pasaulio atoparko co2 ribojimas. Bet yra kaip yra, toks darbdavio noras.

Del rankines dezes - cia zmones skirtingi, neverta daug diskutuot. Man vairavimas patinka, as megaujuosi galimybe pats spresti kokia pavara vaziuot, kiek greitet, galiu stabdyt stabdziais, galiu pavarom. Vaziavimas su automatine deze - man nuobodus, jauciuosi keleivis automobilyje, truksta sankabos jausmo - kai jauti kaip variklio galia persiduoda ratams.

Mazas co2 ir pagreiciai suderinamas dalykas turbininiuose auto, tiek dyzeliniuose tiek benzininiuose, kad pvz puikiai irode naujasis bmw 2 litru twin turbo benzas.

Snuffiene - bandau atsakyt :-)

Nes man patinka tie pojuciai.

Ir 7-8sec cia nera 'taip greit', o normaliai :-) Greitai yra 5-6 sec.

Is tiesu prie dinaminiu charakteristiku as tik del laiko stokos nurodziau tas 8s. Is tiesu kai renkuos - labiau ziuriu 60-100, 60-120, 80-120 laikus. Jei kalbet apie varikli - 200 ag/ 350 nm turetu buti mazdaug galios minimalus parametrai. (Dabar turiu 225 ag / 460 nm. Pries tai turejau 260 ag / 380 Nm)

Mieste as greicio nevirsiju. Tiesiog megstu greit is vietos isjudet. O kadangi per lenkija vziuoju daug - ten atsigaunu. Arba magistralej dabar kur yra remontas - isvaziuoji is greicio ribojimo zonos ant 40 ir tada 3, 4 pavarom iki galo. Smagu. Jau nekalbu apie autobanus, kur su geru sukimo momentu netgi 6 pavara gali pasilinksmint tarp 160 iki 200.

Redagavo LS· 2013-06-02, 19:16

Parašė Justas81· 2013-06-02, 19:16
#15

Honda acord paziurek

Parašė LS· 2013-06-02, 19:19
#16

Justas81 @ 2013-06-02, 19:16 rašė:
Honda acord paziurek


O kuris accordas po 8 sec palenda? :-)
Japonai varikliuose yra dar XX amziuje, su nedidelem isimtim.

Parašė Alex787· 2013-06-02, 20:57
#17

Honda Legend.,isies ispudingas aparatas,.bet naujas truputi kaina jo didoka(glases)

Parašė bastard· 2013-06-02, 21:10
#18

Aparatas tai gal ir įspūdingas, bet nepraeina universalo kriterijaus.

Parašė Fino· 2013-06-02, 21:45
#19

M550D universala. Tada jau px kokia deze:)

Parašė LS· 2013-06-02, 21:59
#20

Fino, mano kainos limitas litais, o ne eurais nurodytas :-)

Parašė Fino· 2013-06-02, 22:02
#21

Tai pirk keliu metu senumo , ne ka blogiau, labai rimtas aparatas iseis.

Parašė zilva· 2013-06-03, 00:12
#22

Mano asmenine nuomone ar per 6 ar per 7 sekundes mašina bėgėjasi, vis vien lygiai taip pat linksmai stovi kamštyje su ta kuri bėgėjasi per 20.

Vilniuje tas įsibėgėjimas tampa antraeiliu dalyku šiek tiek. Ir į technines charakteristikas kiek ant popieriaus yra įsibėgėjimas žiūrėt manau nereik, čia daugiau nuo vairuotojo priklauso ir gyvai žiūri ar užtenka "ant aplenkimo" ar ne.

Suprantu kad biudžetas ne mažas ir reikalavimų sąrašas turi būti perkant už tokią sumą... Bet jei aš pirkčiau, kiek kitose vietose akcentavimus dėčiau.

Parašė Zygimantas· 2013-06-03, 00:31
#23

Zmogus gi raso, kad ne Vilniuje jam tos akseleracijos reikia. Labai tave suprantu LS

Parašė Titan· 2013-06-03, 00:57
#24

Gaisras_Padegimas @ 2013-06-03, 00:31 rašė:
Zmogus gi raso, kad ne Vilniuje jam tos akseleracijos reikia. Labai tave suprantu LS

Butent, zmogus surase kriterijus, kuriais vadovaujantis iesko auto, o mes kartais vietoje to, kad pasiulyta tinkama varianta, persiame savo nuomone. Sorry uz OT.
Bent kolkas tikrai panasu pilniausiai atitinka V70 reikalavimus, o ir paskutine manau tikrai nenuvyle. Volvo dar isleidzia V60 hybrida i parametrus gal ir telpa, tik klausimas kaip kaina ir ismatavimai (gal biski mazokas).

Parašė Darius· 2013-06-03, 01:02
#25

Klausimas: kodel ieskoma NAUJA auto? suprantu ten pvm ir pan, per remontus, kura dar galima nurasyti, bet jeigu pirkti identiska modeli, kad ir is gamintojo atstovo uzsienyje (Belgija, Danija) kokiu 2-3m senumo masina, sutaupysi gera suma pinigu ir dar turesi galiojancia garantija..
Juk tik isvarai is salono nauja auto ir ji iskarto netenka bent 20% vertes, na taip, tas jausmas kad esi "pirmas" yra geras ;D

Parašė Rainas· 2013-06-03, 01:15
#26

adamkus @ 2013-06-03, 01:02 rašė:
Klausimas: kodel ieskoma NAUJA auto? suprantu ten pvm ir pan, per remontus, kura dar galima nurasyti, bet jeigu pirkti identiska modeli, kad ir is gamintojo atstovo uzsienyje (Belgija, Danija) kokiu 2-3m senumo masina, sutaupysi gera suma pinigu ir dar turesi galiojancia garantija..
Juk tik isvarai is salono nauja auto ir ji iskarto netenka bent 20% vertes, na taip, tas jausmas kad esi "pirmas" yra geras ;D


Todėl, kad NAUJĄ auto, galima per 4 m. sudėvėti ir nurašyti, o NENAUJĄ galima tik per 10 m. sudėvėti... tokie įstatymai.

Parašė LS· 2013-06-03, 08:16
#27

Na, kas del naujas vs ne-naujas – gal but imoneje, kuri turi iki 10 automobiliu, kurie nuvaziuoja nedaug – gal ir apsimoketu tokia schema, kad ieskoma geru variantu uzsienyje (tik klausimas kur tie geri variantai, kokia ju rida ir kokia kaina). Turint daug automobiliu – tokiam variantui nei laiko nei lesu nera. Mes perkam naujus atomobilius, naudojam 3 metu veiklos nuoma. Tokiu budu dauguma gedimu palenda po garantiniu – o tai is esmes imonei yra svarbiausia. Esam kazkada tureje dali autoparko savo balanse – kai masinomis vazinejama tol kol ‘vaziuoja’. Pasizadejom, kad daugiau niekada to nedarysim, nes 4, 5, 6 metais islaidos remontams yra didziules.

Kas del kamsciu – pasirinkau gyvenimui tokia Vilniaus vieta, kur nera kamsciu. Kita vertus – pavazinejus po Europa – Vilniuje, galima sakyti, kamsciu is vis nera. :-)

Parašė MRonny· 2013-06-03, 09:26
#28

LS @ 2013-06-01, 20:57 rašė:
Is to, ka esu perziurejes:

V70 D5 MY2014
Mazda6 Touring 2.2d 175Ag

ir kaip ir viskas su variantais pagal siuos kriterijus...

Aš dar pasižiūrėčiau Ford Mondeo (2.2 TDCI 200 AG). Visą laiką sau sakiau, kad Fordo tai jau niekad nepirksiu. Tačiau "niekada nesakyk niekada". Ir jau mėnesiukas, kaip patapęs Mondeo (universalo) savininku. Tiesiog D segmente kainos/kokybės/įrangos prasme nieko geriau neradau. Tiesa, mano biudžetas buvo ženkliai mažesnis.

Parašė LS· 2013-06-03, 09:48
#29

Ai, teisingai - dar Mondeo.
Is tiesu, gal net butu verta palaukti 2014 metu modelio, to su Aston Martin grotelem. :-)

Parašė Fino· 2013-06-03, 10:01
#30

Nu nezinau kaip Jums, bet man ant fordo isvis nestovi, nebent koks 6 litris

Parašė LS· 2013-06-03, 10:11
#31

Fino - daugumoje apzvalgu Mondeo yra klases lyderis.
Gaila, kad naujasis modelis taip uzvelavo, del sunkios Ford Europe padalinio finansines padeties.

Bet pvz dabartinis modelis turi 2.0 litru turbo varikli, kuris ispaudzia 240 AG / 340 Nm, 7.5 iki 100 ir Co2 179

Kai tik buvo pristatytas naujasis modelis as jau buvau rimtai ji itraukes i pasirinkima, bet kiek zinau universalas pasirodys gal tik 2014 pabaigoj...

Kita vertus - rinktis ka tik isejusi nauja modeli - per daug rizikos.

Parašė Blitz· 2013-06-03, 10:12
#32

O mano manymu Fordas tiesiog neįvertintas automobilis ant LT, jo kainos ir kokybės santykis kogero vienas geriausių.

Parašė atrabotke· 2013-06-03, 10:41
#33

O kaip Opel Insignia Sports Tourer (2.0 Turbo 162kw/220 AG)?

Redagavo atrabotke· 2013-06-03, 10:43

Parašė LS· 2013-06-03, 10:55
#34

Insignijos su universalo kebulu ir situo motoru co2 184...

Parašė atrabotke· 2013-06-03, 13:52
#35

LS @ 2013-06-03, 10:55 rašė:
Insignijos su universalo kebulu ir situo motoru co2 184...


Tiksliai, neatkreipiau dėmesio, kad sedanui ir universalui šis parametras skiriasi...

Parašė paprastas· 2013-06-03, 14:10
#36

zinai visas auto kurios atitinta/neatitinka tavo kriteriju , kokia temos prasme ?

Parašė Nitro· 2013-06-03, 14:18
#37

Matyt papasakot, kaip renkasi nauja auto :)

Kazkaip ir aš nepagaunu minties - akivaizdu, kad geriau už forumiečius žinai, ko tau reikia ir ką gali pasiūlyti rinka.

Parašė paprastas· 2013-06-03, 14:24
#38

(confused)
pasirodyt ? kaskam kaska irodyt ? (confused)

Parašė LS· 2013-06-03, 14:39
#39

Kokia temos prasme?
Gal noras pasitart, padiskutuot, pablevyzgot?

O kokia automobilinio forumo prasme?

Bet ok, jei per daug neigiamu emociju, juolab itarinejimu show off'u - laikykim, kad tema uzdaryta.

Parašė paprastas· 2013-06-03, 14:48
#40

pasitart ? puikiausiai zinai ko tau reikai ir ka siulo rinka... sorry bet perskaicius visa tema kilo toks klausimas del to ir parasiau :) jokiu neigiamu emociju tiesiog noras suzinot kam kurt tema jeigu pats viska zinai.. ?

Parašė Benas· 2013-06-03, 14:51
#41

v70 2014 modelyje akivaizdu, jog gausi bolidą su didesnėm grotom, kiek pakeistais bamperiais ir tikėtina vos pakeistu vidum. 5 cilindrų variklius Volvo nustoja gaminti 2013 gale ir montuos tik keturių cilindrų naujos architektūros variklius. Ar verta laukti - nžn, matyt laukčiau. O dėl mechaninės dėžės pas Volvo bičus manau nuomonė irgi aiški - jeigu jau pradeda kurti sistemą autonomiškai važiuojančių mašinų spėju, kad po truputį mechaninė bus optional.

Parašė LS· 2013-06-18, 08:37
#42

Nu dar pablevyzgosiu (is aksto atsiprasau).

Audi a6 avant 3.0 tdi 204 ag/ 400 nm
Bazine kompl (tai reiskia nieko nera) plius autopilotas, sildomos sedynes, parkavimas priekyje ir gale, xenon, bluetooth, klimato kontrole ir dar kelios smulkmenos - 155t jau po nuolaidos!

Testdraivinau varianta 2.8 fsi su multitronicu - labai idemiai ieskojau to vokisko premium klases isskirtinumo. Na taip, salonas tikrai isskirtinis, jei kam patinka skirtingu medziagu ir formu darinys...

Bet kitkas - labai vidutiniskai. Kelio nelygumai jauciasi stipriai, nors ir su R16 ratais. Vairas labai sintetinis, daug lengvesnis nei volvo (!). Traukos persedus po D5 - nera...Automatu galima dar pakenciamain naudotis tik S padety. D padety - mastymo laikas labai uztestas. Start stop veikia gana grubiai, gesinant ir vedant masina sudreba visas kebulas.

Tai va tiek ziniu siam kartui.

Parašė Shake· 2013-06-18, 09:04
#43

Cia kazkoks 3TDI pasilpnintas, nes siaip kiek zinau virs 500nm buna pas si varikli :)
Man rodos liksi prie naujo V70 2014 :)
Nes biudzetas nieko rimtesnio neleidzia :(

Parašė LS· 2013-06-18, 09:25
#44

Shake, yra 3 variantai 6 cyl 3.0 tdi:

204 ag/400 nm
245 ag/580 nm
313 ag / 650 nm

Bet paskutiniu dvieju bazines kainos yra atitinkamai 188 ir 203t :-)

Kas del v70, tai nieko neiseina planuot, kol neturesiu info del 2014 metu varikliu pasirinkimo. Kazkaip dar ta informacija laikoma paslapty.

Parašė LS· 2013-07-20, 14:35
#45

Taigi, trumpas update.

BMW 3 touring atkrito del per dideles kainos susikomplektavus norima varianta.

Vadinasi is short listo liko vienas variantas - v70. Buvau dar nuejes xc60 ir v60 apziuret idemiau, bet visgi SUV ne man, o v60 per mazas kelionems, ypac bagazine.

Gavau neoficialios info, kad galingiausias 4 cyl motoras tures 230 ag ir 500 Nm. (y)

Taigi dabar kitas zingsnis - po visu atostogu su Algirdu issirinkti v70 varianta. Gal but paziuresiu awd varianta su maziau galingu dyzeliu (D4), kuri po to remapinciau Polestar'e.

Tai tiek ziniu (glases)

Parašė Fino· 2013-07-20, 14:42
#46

Tai atvaziok i GM, praleksi su naujoju XC60

Parašė LS· 2013-07-20, 15:12
#47

Iki facelisftini xc60 mes turejom darbe, tai zinau kas ir kaip. Nu nelimpa man Suv ir tiek.

Parašė MantasS· 2013-07-20, 22:02
#48

Nepykite uz nuomoe, bet siuolaikinis vidutines klases automobilis su mechanine pavaru deze yra nesamone. O jei kalbeti apie kazkoki "draivinga" Volvo V70 yra kibiras vazineti "90 km/h" greiciu. Nori drivers car- pirk BMW5 (tik neuzteks biudzeto). Audi A6 bus ryskiai brangesne uz V70 analogiskos komplektacijos.
Del dyzelio, tai D5 turi 215 Ag ir dar galima kelti. Variklis jau atgyvenes, bet laiko isbandytas. Kazi ar verta galvoti apie 4 cil varianta. AWD gerai. Geriausia aisku RWD. Nes FWD tik dulkiu siurbliams tinka ;)

Parašė LS· 2013-07-20, 22:12
#49

MantasS - tai ko gi cia pykt uz nuomone :-)

Zmones gi skirtingi, vieniems patinka alus, o kitiems imbierinis limonadas. Vieniems patinka automatines transmisijos, kitiems mechanines.

Maniskis D5 Polestar turi 225 Ag, 2013 metu D5 Polestar turi 230 Ag. Nuo 2014 Volvo zada montuot tik naujus 4 cyl dyzelinius ir benzininius motorus, taip kad D5 taps istorija.

Redagavo LS· 2013-07-20, 22:12

Parašė Shake· 2013-07-22, 19:38
#50

Neprastai kaip is 4cil variklio tiek galios :)
V70 pakeisi ant v70 (Y) :)

Parašė LS· 2013-07-22, 19:57
#51

Shake - as megciau gaut dar su D5. Nes imti nauja varikti, naujai kurta ir klausimas kaip istestuota - yra gerokai oportunistiska.

Beje, taip pat svarstau dar pratest metams saviskio lizinga, bet neramina kad po 4 metu rida jau bus 160 tukst.

Parašė Shake· 2013-07-22, 20:10
#52

LS @ 2013-07-22, 19:57 rašė:
Shake - as megciau gaut dar su D5. Nes imti nauja varikti, naujai kurta ir klausimas kaip istestuota - yra gerokai oportunistiska.

Beje, taip pat svarstau dar pratest metams saviskio lizinga, bet neramina kad po 4 metu rida jau bus 160 tukst.

Aham, po to gali prasidet visokios bedos.. smagracio keitimas..
Pamatysime kaip bus istestuotas ir paruostas :)

Parašė LS· 2013-08-12, 09:48
#53

Sakykit, o kuom skirtusi xc70 nuo v70 awd, jei abu butu su identiskais varikliais?

Xc butu aukstesnis, taigi daugiau svyruotu posukiuose, o dideliuose greiciuose - daugiau aerodinaminio triuksmo? Ar daugiau butu kokiu nors esminiu skirtumu vairavimo pojuciuose?

Xc 70 man iseitu su D4 ir dar liktu pinigu Polestar remapui.

Parašė Zygimantas· 2013-08-12, 10:01
#54

V70awd bus tik automatas.

Parašė LS· 2013-08-12, 10:04
#55

Zygimantas - zinau del automato...Tai bus rimtas minusas v70 nenaudai. Bet reikia dar suziuret ant kiek skirsis abieju modeliu kainos, gal tai paskatins kompromisa del automato.

Parašė f3l1k5· 2013-08-12, 11:05
#56

jokiu dizeliniu ford, jais naudotis galima iki kol garantija tik yra, veliau po presu sugrust :)
mano siulomas E-class Estate - E 250 CDI (S212)
visus kriterijus atitinka tik va kainos tyngiu ieskot, galymybes leidzia - renkames auto, o ne skardine
prakalbus apie jas is imprezu arba legacy nauju gal kas butu norma, bet ten visur lyg co2 virsija, siaip man asmeniskai gal dar avensis nieko butu, superb 2.0tdi.
reik kratyt firma rimtam, vaziuojanciam aparatui... Quattroporte, bet deja kadangi cia tik vaziuojantis Maserati sedanas, teks siulyt kita vaziuojanti aparata (video)... :D
p.s. anksciau buvau pries 3 dalykus: 1. ziziel; 2. wagon; 3. automat... dabar teliko nusipirkt MB su automatu :)
[youtube]TMXRswBnqDQ[/youtube]

Redagavo f3l1k5· 2013-08-12, 11:09

Parašė LS· 2013-08-12, 11:16
#57

E250 CDI - 166t litu, o 4-matic - 184t. Zenkliai per brangu.

Parašė f3l1k5· 2013-08-12, 11:22
#58

kam gadint rwd malonuka, 204 arkliai, 500/1600 Nm ajajaj :) 7.8s, 136g co2, 6 begiai, sanaudos trasoj juokingos... ir velniop 4matic, idealus variantas, priedo nereik pamirst apie MB klase ir komforta.
pvm gi vistiek iseitu numust ar ne? negali but, jog pigiausias variantas 166k

Parašė Shake· 2013-08-12, 13:37
#59

Gal ko apsirukes Felixai, zenkliai virsije biudzeta MB :D
Tad senai atkrito.

Parašė Draco· 2013-08-12, 13:42
#60

LS, palauk naujųjų Volvo variklių :) Galios pasirinkimas tikrai bus, o dėl malonaus garso galima padaryti ir kompromisą :)

Parašė Shake· 2013-08-12, 14:13
#61

Musu testuotas xc60 D4 labai graziai dirbo paspaudus gaza, bet pas v70 del kitokios garzo izoliacijos manau kitoks garsas bus :`.
Faktas, kad nauji 4cil varikliai nedirbs taio graziai, i D4 iputus Polestar visai nieko butu :)

Parašė f3l1k5· 2013-08-12, 14:17
#62

Shake @ 2013-08-12, 13:37 rašė:
Gal ko apsirukes Felixai, zenkliai virsije biudzeta MB :D
Tad senai atkrito.

kodel nesiulai keist dileri? :H
pasiziurejau ir isitikinau, jog bazines komplektacijos kaina tikrai 166k...
taciau visur galima paderint ir susitart, o ten 150 ar 160... yra gi su silpnesniu varykliu uz 156k tik jau nebus iki 8s
http://www.silber...rsalas.pdf

Parašė maushius· 2013-08-12, 14:33
#63

f3l1k5 @ 2013-08-12, 14:17 rašė:
Shake @ 2013-08-12, 13:37 rašė:
Gal ko apsirukes Felixai, zenkliai virsije biudzeta MB :D
Tad senai atkrito.

kodel nesiulai keist dileri? :H
pasiziurejau ir isitikinau, jog bazines komplektacijos kaina tikrai 166k...
taciau visur galima paderint ir susitart, o ten 150 ar 160... yra gi su silpnesniu varykliu uz 156k tik jau nebus iki 8s
http://www.silber...rsalas.pdf


tai cia bazines komplektacijos nera cia ka kalbeti apie mb i ta kaina nebus kaip tilpti.

Parašė LS· 2013-08-12, 15:06
#64

Draco - pirkti su nauju varikliu butu labai oportunistiska. Kad ir koks as buciau volvo patikimumu uztikrintas - atnaujinama visa varikliu gama ir is karto. Tikimybe, kad liks vaikisku klaidu - nemaza. Esu turejes tokios patirties su nauju tojotos varikliu. Tai buvo 2 metus trukes kosmaras...

Nu nebent labai didele nuolaida pasiulytu :-)

Parašė LS· 2013-08-25, 13:47
#65

Paskutines zinios stai tokios: volvo (tiek v70, tiek xc70) man iseina tik su senuoju D4 dyzeliu (163 ag) ir Kinetic komplektacija.

Taigi apsistojau ties variantu: Skoda Superb Combi Outdoor 2.0tdi 4x4 su praktiskai visa imanoma komplektacija isskyrus Navi.

Parašė Shake· 2013-08-25, 16:01
#66

LS @ 2013-08-25, 13:47 rašė:
Paskutines zinios stai tokios: volvo (tiek v70, tiek xc70) man iseina tik su senuoju D4 dyzeliu (163 ag) ir Kinetic komplektacija.

Taigi apsistojau ties variantu: Skoda Superb Combi Outdoor 2.0tdi 4x4 su praktiskai visa imanoma komplektacija isskyrus Navi.

Baisiai plika butu Volvo :(
Skoda labai geras pasrinkimas (Y)
Vietos zenkliai daugiau ir manau minksciau vaziuoja :)
Prie progos kada pasidalink naujo pirkinio foto, kai turesi savose rankose :)

Parašė LS· 2013-08-26, 07:01
#67

Jo, volvo butu plikoka, o skoda bus labiau pritaikyta ilgoms kelionems su ekipazu, kas man ura aktualu.

Dabartinio volvo kietumas - mano pacio klaida. Standartiniai ratai ir pakaba manau vaziuotu plius minus ok.

Parašė toms· 2013-08-26, 13:04
#68

O, vel grizta prie auto rinkimosi :) Is praktines puses Skoda tikrai geras variantas :) Beje kaip ten su garso izoliacija?
Ir kodel be navi?

Parašė LS· 2013-08-26, 16:10
#69

Ka reiskia grizta :-) As nebuvau nustojes :P

Nu jei liks lesu nuo limito - isidesiu ir navi. Bet siaip tai as ja turiu mobilia.

Garso izoliacija manau bus geresne nei volvo, nes volvo tokia gana vidutiniska.

Parašė Fatmann· 2013-08-27, 08:29
#70

Šaunus pasirinkimas. Mano kuklia nuomone, šiuo metu už "protingą" pinigų sumą nėra geresnio pasirinkimo nei Superb Combi 4x4.

Už "neprotingą" sumą tektų rinktis F11 M550d Touring :)

Parašė toms· 2013-08-27, 08:45
#71

LS @ 2013-08-26, 18:10 rašė:
Ka reiskia grizta :-) As nebuvau nustojes :P

Nu jei liks lesu nuo limito - isidesiu ir navi. Bet siaip tai as ja turiu mobilia.

Garso izoliacija manau bus geresne nei volvo, nes volvo tokia gana vidutiniska.


buvai nustojes del fleimo cia :) navi siaip nebutinas, bet manau prideda vertes parduodant, o del garso izoliacijos, tai isbandyk pats, maciau nusiskundimu.

Parašė LS· 2013-08-27, 09:35
#72

Ok, kaip tik tariuos del tesdrive. Parasysiu ispudzius.

Parašė LS· 2013-10-04, 13:28
#73

Na tai štai, užsakyta. 2.0tdi 4x4 DSG.
Elegance (pilniausios kompl) + keletas papildomos įrangos dalykėlių (galinės pagalvės, webasto, tamsinti langai, pagerintas garsas, laisvų rankų įranga, elektrinė bagažinė, beraktė sistema, spoileris, USB jungtis (keista, kad už ją reikia papildomai mokėt)).
Kaina – beveik 130t.

Įspūdžiai iš test-drive.

Škoda Superb Combi 2.0tdi FL modelis (170 Ag prie 4200 rpm, 350 Nm prie 1750-2500 rpm ) FWD 6 DSG.
Pakaba stantartinė (galimos opcijos – sportinė arba blogų kelių - paaukštinta), ratai r17 225/45

Pagrindiniai FL modelio pasikeitimai – naujas priekinis bamperis, daugiau chromo grotelėse. Škoda logotipas dabar juodam fone, ne žaliam. C formos LED dienos šviesos – išneštos į kėbulo šonus. LED posūkiai. Gale skirtumų nepastebėjau. Viduje – atsirado žmoniškai atrodantys vairai, DSG svirties dizainas pakeistas iš tos gigantiškos į kukliau atrodančią. Nauji lietų ratų dizainai.

Bandomajam modely užvedimas raktu (aš imsiu beraktę sistemą). Spynelės išvaizda morališkai pasenus, kaip iš moskvičiaus. Tik užvedus – išmetė klaidą 'airbag error’.

Vairo mechanizmas man patiko (ypač lyginant su volvo). Lygioj vietoj sukasi labai lengvai, posūkiuose pasunkėja. Jaučiamas ryšys su keliu, netampo vairo iš rankų per provėžas. Užskaitau.

Kas maloniai nustebino, kad traukos pakanka (tiesa, važiavau vienas). Net ant D pagreitėjimai yra pakankami, kad dinamiškai manevruoti, ar aplenkti. Ant S viskas dar geriau. Žinoma, stebuklų nėra. Sukimo momentas labai siauram apsukų diapazone, taigi dinamiškiau važiuojant dėžei tenka nemažai mėtyti pavaras pirmyn atgal, taigi nuolat tenka klausytis skirtingų variklio tonų.

Salone garso izoliacija pusėtina - nors kažkur per testus ją matavo ir ji buvo geresnė net nei Merso E klasės. Testai lieka testais o faktas tas, kad variklis ypač ant aukštų girdisi gerai, padangų garsas irgi girdisi gerai. Vėjas nesigirdi. Ant laisvų – jaučiama dyzelio vibracija. Aišku rida buvo maža, apie 10t km paprastai kažkiek prisidirba.

Pakaba labiau į kietumą ir pasirodė šiek tiek per garsi važiuojant per ryškesnius nelygumus, tokius kaip kelio siūlės ar kanalizacijos dangčiai. Bet posūkiuose laiko gerai, nesvyra, nepraranda trajektorijos. Visigi kėbulas turi juntamus skersinius svyravimus važiuojant per nelygumus. Norėtųsi, kad pakaba juos geriau sugertų.

DSG dėžės nenoriu daug komentuoti, nesu pratęs prie automatų, todėl sunku suprast kas gerai o kas ne. Pavaras jungia tikrai labai greitai, stabdant nesijaučia pavarų žeminimo visai. Bet ant D padėties mieste prie 55 km/h yra jau 6 pavara. To pasekoje pradedant ramiai greitėti – kurį laiką pavara dar neaukštinama, o variklis dūsta. Jei staigiau nuspaudi – permeta iš kart į 3. Bet manau su laiku galima įprasti. M padėtyje elektronika vis tiek įsikiša, pvz savarankiškai sužemina pavaras užspaudus.

Stabdžiai galėtų būti ir aštresni, staigiau stabdant reikia gana nemažai nuspausti pedalą. Bet stabdo ok.

Viduje vairuotojo vieta siauresnė nei volvo – dešinys kelis remiasi į centrinę konsolę. Bet tas neerzina, ypač kai galima drąsiai atsitraukti sėdynę atgal. Vietos gale – labai daug, čia jau visi žino. Bagažinė ilga, bet į ją tilps mažiau nei volvo – dėl žemėjančio stogo. Salono medžiagos – labiau į ekonomijos pusę, kietos plastmasės. Medžio imitacijos juostelės atrodo pigokai, matosi pirštų antspaudai ant jų. Ekrano spalvos irgi ne feng shui, žalios, pilkšvos. Standartinė muzika groja prastai (aš imsiu pagerintą).

Bendrai paėmus – didelę įtaką mašinos vertinime darė išankstinės nuostatos – visgi apžvalgose Superb’as yra labai giriamas. Taigi lūkesčiai buvo dideli ir ne visi pateisinti. Didžiausias teigiamas siuprizas buvo variklis, didžiausias neigiamas – pakabos darbas (tikėjausi daugiau konforto, tylesnio jos darbo). Dėl DSG – manau anksti komentuot – reikia prie jos priprasti. Nepratus važinėjimas nebuvo tolygus, buvo trūkčiojimų, mėčiausi tarp D ir S ieškodamas optimalaus varianto.


Išvados.

Patiko: vairavimo mechanizmas, variklis
Nepatiko: pakaba, garso izoliacija
Anksti pasakyti: DSG

Parašė LS· 2013-10-04, 13:34
#74

Tai jo, su visom iki siol turetom buvo vaikisku ligu per kelis pirmus menesius...Priprates.

Parašė Draco· 2013-10-04, 15:36
#75

Lauksim nuotraukų (y) Gaila, kad Volvo neišėjo..

Parašė LS· 2013-10-04, 19:00
#76

Man irgi truputi gaila. Na, bet reikia pripazinti, lankstumo truputi pritruko, nors kitose rinkose prekiauja, i Lietuva atsisake pristatyti modeli su rankine deze. O naujasis 2.0 dyzelis 180 ag / 400 Nm nebeteko ryskaus pranasumo pries konkurentus palyginus koki turejo D5...

Tikiuos po 3 metu vel galesiu grist prie volvo kai jau jie bus ant naujos platformos.