Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: pagrindinis dirzas

Parašė artaz· 2013-05-24, 21:04
#1

Sveiki taigi teks keisti pagrindini dirza gal apsviesit kiek kainuoja visos reikalingos detales ir kokia mazdaug pakeitimo kaina ? automobilis s60 d5

Redagavo artaz· 2013-05-24, 21:04

Parašė artaz· 2013-05-25, 14:51
#2

O tu vladai vilnietis? jai ka galima butu pasikeisti dirzus pas tave ir kiek tai laiko uzimtu?

Parašė Vladas· 2013-05-25, 15:18
#3

---PM ;)

Parašė diawollo· 2013-06-05, 14:52
#4

Uz Gates dirza, rolikai INA, SKF pompa atsejo nepilni 400LT, jei norint pataupyt dar pigiau galima surinkt :)

Parašė Vozbis· 2013-06-05, 16:21
#5

Kai pataupai diržui, pompai ir rolikams, to pataupymo kaina gali 10x išaugti(laughting)

Parašė Fino· 2013-06-05, 16:26
#6

guoliai ir pompa gerai, o vat gates tai jo, galetu pasirinkti Roulunds, arba bent Contitecha

Parašė sarasand· 2013-06-05, 17:19
#7

O kas su gates negerai? Kaip pvz. visom Kia Gates eina kaip orginalas visi dirzai. Trukes anksciau laiko nei vienas nebuvo.

Redagavo sarasand· 2013-06-05, 17:22

Parašė Oras· 2013-06-05, 19:15
#8

Gates bent girdeta firma, ko nepasakysi apie roulunds (teko susidurti viena karta tik kai contitech nebuvo, pagal kaina tikrai ne high-end)

Parašė Fino· 2013-06-05, 19:29
#9

Roulunds, tai yra Contitech padalinys, kuris gaminamas tik vokietijos gamyklose (kadangi siais laikais Conti gamina Rumunijoj, Meksijkoj, Brazilijoj ir tt). Tai yra hi - end conti linija. Tai, kad tau tai yra negirdeta - nieko nekeicia, ir tai yra tavo problemos. O su Gates, kaip ir su Dayco juostiniais, bedu jau buvo. Pasidomekite ir apie Conti dabartinius, ypac meksikietiskus.

Tu , Orai, labai megsti visus nukreiprti i gugl, tai as dabar irgi tave norim i gugle nukreipsiu: http://www.roulun...titech.de/

Redagavo Fino· 2013-06-05, 19:31

Parašė Oras· 2013-06-05, 20:11
#10

Na nereikia taip pykti, juk mano reakcija yra labai normali :) Contitech LT rinkoje yra labai seniai ir uzsitarnaves gera varda, tad normalu, kad naujas ir pigesnis gamintojas neatrodo toks patikimas... Ir aciu uz nuoroda, tai man nauja informacija, nes to iki siol nezinojau : )

PS: Prie ko cia guglas ? As jo net neminejau :)

Parašė Fino· 2013-06-05, 22:36
#11

Deje, is Conti lieka tik pavadinimas, viskas piginama... Taip, zmones jo pageidauja nes isreklamuotas brand'as, o as asmeniskai nuo jo tolstu. Turiu pasirinkes kitus elis gamintojus, nepopuliarus LT , taciau as zinau ka pasirenku, nes tai mano sritis ir ja domiosi.

Parašė Rainas· 2013-06-05, 22:41
#12

Kadangi Volvo savininkas esu tik antra diena, todėl prašau atleisti, jei klausimas diletantiškas.
Mano VOLVO S80 II (2007 m.) D5, instrukcija olandų kalba, ją dar prastai suprantu, todėl norėčiau jūsų paklausti, kas kiek kilometrų D5 (136 kW) keičiamas pagrindinis diržas?

Parašė Fino· 2013-06-05, 22:45
#13

pirmas kartas 5 metai ir 120 ar tai 160 kkm, po to 80 - 100

Parašė imori· 2013-06-05, 22:45
#14

pasisako ir kiti pardavejai apie conti pablogejima

Parašė Rainas· 2013-06-05, 22:57
#15

Fino @ 2013-06-05, 22:45 rašė:
pirmas kartas 5 metai ir 120 ar tai 160 kkm, po to 80 - 100


Na, maniškis kaip tik pasiekė 120 t. km. ribą.
O kiek kainuoja komplektas gerų dalių keičiamų kartu su diržu?

Parašė Fino· 2013-06-06, 10:07
#16

o, geras, dyzelis, kuris vaziavo 20 kkm per metus:) patinka man tokiems ridas ziureti

Parašė Rainas· 2013-06-06, 13:06
#17

Šiandien perausiu padangas, ryt varysiu technikinę pereiti ir tada į Kietaviškes pavažiuosiu, noriu, kad kalbą kompiuterio pakeistų, o tuo pačiu ir visą kitą pažiūrėsim. Variklio apsaugos nėra.

Parašė diawollo· 2013-06-06, 14:50
#18

imori @ 2013-06-05, 22:45 rašė:
pasisako ir kiti pardavejai apie conti pablogejima

Tai del to ir reikia rinktis GATES, kai kaina tokia pati. Kiek teko girdet, labai geri atsiliepimai. Ir beto vos ne dydziausias dirzu gamintojas skaitosi.

Parašė Lapius· 2013-06-27, 20:13
#19

Mano auto dabar prabėgęs 140 000 km, rida tikra, Sostenoj patvirtino, pagr. diržas Volvo (užrašas matosi su visais kodais, diržas nesutrūkinėjęs), guoliukai Ina-Volvo. Gamintojas siūlo keisti pagr. diržą prie 160 000 km. Aš planuoju tai daryti prie panašiai 150 000 km. Galvoju pirkti Bosch arba Dayco (apie Contitecha paskutiniu metu girdžiu tik neigiamus atsiliepimus, o Dayco ir pardavėjai, ir automechanikai rekomenduoja) pagr. diržą, Ina arba Ruville guoliukus, SKF vandens pompą.
Ar pritartumėt mano tokiam pamąstymui dėl keitimo ridos ir detalių gamintojų?
Dar neužtikrintas, ar tikrai reikia keisti vandens pompą kai rida nėra didelė, gal iki kokių 230 000 km. patemptų ta pompa?
Dėkui visiems už patarimus.

Parašė Fino· 2013-06-27, 21:00
#20

pompa - keist. dirza dek toki koki nori, jei nori hi end, dek RR. daug kam mes dedam ir conti, ir bosch ir ae. kolkas bedu nebuvo niekad.

Parašė Lapius· 2013-06-27, 21:12
#21

Fino @ 2013-06-27, 21:00 rašė:
pompa - keist. dirza dek toki koki nori, jei nori hi end, dek RR. daug kam mes dedam ir conti, ir bosch ir ae. kolkas bedu nebuvo niekad.

Thanks, Fino. O dėl ridos kaip? Gal iki 160 000 km. galiu ramiai važinėt? Nuomonių prisiklausiau kokių tik nori, Sostenoj "skupiai' pakomentavo - gamintojas rekomenduoja keist prie 160 000:) As juos suprantu, o kaip praktiškai, ar būna, kad nesulaukia volviukai tų 160 000?

Parašė Fino· 2013-06-27, 21:23
#22

kas 5 metai nepriklausomai nuo ridos, o del ridos tai sostenai irgi nevisada galima tiket, ka jinai po 20 ooo per metus vaziavo? nebent masina pats nauja pirkai, arba svedija danija lietuva norvegija, su kitom salim ne viskas taip gerai

Redagavo Fino· 2013-06-27, 21:25

Parašė Shake· 2013-06-27, 23:10
#23

Keisk anksciau ir bus rami galva ne milijona juk kainuoja :D
Su dalim ir darbu iseis apie 500lt (y)

Parašė Lapius· 2013-06-28, 00:14
#24

Shake @ 2013-06-27, 23:10 rašė:
Keisk anksciau ir bus rami galva ne milijona juk kainuoja :D
Su dalim ir darbu iseis apie 500lt (y)

Jei su vandens pompa už 500 nelabai iseis, uz 600 iseitu(smile)

Parašė Zygimantas· 2013-06-28, 00:20
#25

Pirmadienine akcija valdo :)

Parašė Lapius· 2013-06-28, 00:24
#26

Fino @ 2013-06-27, 21:23 rašė:
kas 5 metai nepriklausomai nuo ridos, o del ridos tai sostenai irgi nevisada galima tiket, ka jinai po 20 ooo per metus vaziavo? nebent masina pats nauja pirkai, arba svedija danija lietuva norvegija, su kitom salim ne viskas taip gerai

Auto iš prancūzų, bet turiu visų atliktų aptarnavimo darbų sąrašą su ridom, iš Volvo bazės garantinio aptarnavimo datą ir ridą, todėl dėl ridos tikrumo neabejočiau, per daug sutapimų dokumentuose. Be to ir Sostenos specialistai neįsitikinę nesamonių manau nekalbėtų, koks jiems tikslas meluot. Na, čia mano nuomonė...
Tikrai ne visos mašinos Lietuvoj parduodamos su 300 000 - 500 000 km. ridom, tik visi įpratę kalbėt, kad kitokių mašinų nebūna. Gal nebūna dauguma, bet tikrai ne vienetai. Čia vėl mano nuomonė... :)

Parašė Zygimantas· 2013-06-28, 00:36
#27

Tu cia nori, kad mes pritartumem tavo sprendimui nekeisti dirzo ant ribinio kilometrazo/laiko ar klausi musu nuomones?

Parašė Stulpas· 2013-06-28, 07:33
#28

Lapius @ 2013-06-28, 00:24 rašė:
Fino @ 2013-06-27, 21:23 rašė:
kas 5 metai nepriklausomai nuo ridos, o del ridos tai sostenai irgi nevisada galima tiket, ka jinai po 20 ooo per metus vaziavo? nebent masina pats nauja pirkai, arba svedija danija lietuva norvegija, su kitom salim ne viskas taip gerai

Auto iš prancūzų, bet turiu visų atliktų aptarnavimo darbų sąrašą su ridom, iš Volvo bazės garantinio aptarnavimo datą ir ridą, todėl dėl ridos tikrumo neabejočiau, per daug sutapimų dokumentuose. Be to ir Sostenos specialistai neįsitikinę nesamonių manau nekalbėtų, koks jiems tikslas meluot. Na, čia mano nuomonė...
Tikrai ne visos mašinos Lietuvoj parduodamos su 300 000 - 500 000 km. ridom, tik visi įpratę kalbėt, kad kitokių mašinų nebūna. Gal nebūna dauguma, bet tikrai ne vienetai. Čia vėl mano nuomonė... :)


nu tei jei tavo masina 2007m tai tau pagal laika priklauso keist dirza ,nes masinai eina 6 metai,o kaip fino rase reikia keist kas 5 metus ,nes dirzas irgi sensta saltis dregme ir tt.
tai tavo vietoi nerizikuociau o keisciau nieko nelaukes.

Parašė Lapius· 2013-06-28, 09:54
#29

Gaisras_Padegimas @ 2013-06-28, 00:36 rašė:
Tu cia nori, kad mes pritartumem tavo sprendimui nekeisti dirzo ant ribinio kilometrazo/laiko ar klausi musu nuomones?

Klausiu jūsų nuomonės dėl detalių gamintojų ir ar iki 160 000 km. kaip kad Volvo rekomenduoja galiu važinėtis nieko nekeitęs.

Parašė Stulpas· 2013-06-28, 09:58
#30

tai mes tau rasom kad negali,nes dirzo keitimo intervalas yra 5 metai ,pas tave jau 6 metai ,tai tau nereikia ziuret I ridos intervala o ziuret I laiko , o jis rodo kad tau jau reikia keist dirzus

Parašė Lapius· 2013-06-28, 10:00
#31

nu tei jei tavo masina 2007m tai tau pagal laika priklauso keist dirza ,nes masinai eina 6 metai,o kaip fino rase reikia keist kas 5 metus ,nes dirzas irgi sensta saltis dregme ir tt.
tai tavo vietoi nerizikuociau o keisciau nieko nelaukes. [/quote]

Volvo rekomenduoja keist kas 160 000 km. arba kas 10 metų (jei pas mane būtų ne originalus diržas ir kitos detalės, sutinku, kad 10 metų per ilgai jau:) )

Redagavo Lapius· 2013-06-28, 10:03

Parašė SnuFFiene· 2013-06-28, 10:03
#32

Lapiau, jei tu ziuri ka tau siulo oficialus atstovai, tai del ko klausi musu del dirzo?

Parašė GiedriusG· 2013-06-28, 10:06
#33

Lapiau, čia ne batai, kuomet su paplyšusiais gali vaikščioti :) Einamieji keitimai visuomet pigesni nei remontas. O dėl detalių gamintojų - naujas diržas bet kuriuo atveju turėtų būti geresnis nei senasis.
O šiaip visi mes kažką galime rekomenduoti, bandyti sutaupyti tavo pinigus, tačiau nutrūkus diržui mums nebus tiek liūdnoka, kaip tau... Pasikeisk ir bus ramiau keletui metų į preikį :)

Parašė Lapius· 2013-06-28, 10:08
#34

SnuFFiene @ 2013-06-28, 10:03 rašė:
Lapiau, jei tu ziuri ka tau siulo oficialus atstovai, tai del ko klausi musu del dirzo?


Aš parašiau, ką rekomenduoja Volvo, o jūsų klausiu, kaip praktiškai protinga būtų elgtis mano atveju.
Jau supratau, kad geriau viska keist nieko nelaukus:), bet va patarimų dėl detalių gamintojų kažkaip tik Fino (dėkui jam) parašė.

Parašė Fino· 2013-06-28, 10:14
#35

jo, o 2.0 D 250 000 ir 10 metu :)

Parašė Lapius· 2013-06-28, 10:38
#36

Fino @ 2013-06-28, 10:14 rašė:
jo, o 2.0 D 250 000 ir 10 metu :)

Iš kur čia tokia info dėl 250 000 ? :)

Parašė Fino· 2013-06-28, 10:44
#37

Is Volvo :)

Parašė SnuFFiene· 2013-06-28, 11:05
#38

Lapiau, del to, kad jis nusimano apie detales, nes jomis prekiauja

Parašė Lapius· 2013-06-28, 12:54
#39

Fino @ 2013-06-28, 10:44 rašė:
Is Volvo :)

Na tai jei oficialiam Volvo centre auto aptarnautum, tai tik po 250 000 tada ir pakeistų.:)
Na, gal po 245 000 :) :) :)

Parašė Fino· 2013-06-28, 12:56
#40

Nu arba varikli

Parašė Lapius· 2013-06-28, 18:58
#41

Fino @ 2013-06-28, 12:56 rašė:
Nu arba varikli

Giminaitis gyvena Vokietijoj, pasakojo, kad firma turejo Volvo S80 automobili, aptarnavo ji oficialus Volvo servisas, tai visi darbai (keitimai ir t.t.) buvo atliekami tokiu laiku, kokiu ir rekomenduoja Volvo. Tiesa, kai sulauke 5 metuku, firmoj to Volvo nebeliko, buvo prabeges apie 250 000 km., bet jokiu rimtu bedu nebuvo nutike, variklio tikrai nekeite:):):)
Manau kiekvieno reikalas, kada ka keist, ko nekeist, kokiom ir kieno "tiesom" tiket:)
Dekui visiems uz patarimus.
Jei kas dar ka brukstels, mielai paskaitysiu:)

Redagavo Lapius· 2013-06-28, 20:04

Parašė ROCKY· 2013-11-18, 11:37
#42

Kiek kastuoja komplektas pagrindinis dirzas ir itempejai xc70 2.5 turbo 05m?

Parašė SigitasL· 2013-11-18, 12:31
#43

Pas mane s60 d5 kazkas pradejo cypti, lyg kazkur is generatoriaus dirzelio.. Ir nezinau ka daryt, baisu kad neklynitu kas, ir kad nesuvarytu dirzelio.. O gal tai zenklas kad jau laikas keist? Nes kiek dirzeliai jau pravaziave km neaisku, kaip nustatyt ju bukle?

Parašė SigitasL· 2013-11-18, 14:30
#44

Mixas @ 2013-11-18, 12:51 rašė:
Po nenaujos auto pirkimo, patartina pasikeisti dirzus:)

Na taip, zinau. Taciau kai kaina kandziojasi, tai nesinoretu keist jei dirzeliai visdar geri. Bet be keitimo kaip suprantu, to suzinoti nelabai imanoma.

Parašė vitmas· 2013-11-18, 18:34
#45

Na nėra jau taip, kad visai nebūtų galima nustatyti diržų būklės.
Nusiimi dangtelį ir pamatysi kaip atrodo diržas. Jei nėra įtrūkimo ant diržo, matyti užrašai, įtempėjo indikatorius rodo OK, apie vandens pompą švaru ir sausa, tai kam keisti?

O sugesti automobilyje užtektinai yra kam ir be diržų...

SigitasL @ 2013-11-18, 14:30 rašė:
Na taip, zinau. Taciau kai kaina kandziojasi, tai nesinoretu keist jei dirzeliai visdar geri. Bet be keitimo kaip suprantu, to suzinoti nelabai imanoma.

Parašė Kirkilas· 2013-11-18, 18:36
#46

Dazniausiai dirzas plysta ne del jo senatves ar nusidevejimo, o del uzstrigusiu guoliu ar pompos. O juos patikrinsi tik nuemes dirza...

Parašė Eimas· 2013-11-18, 18:40
#47

Tiesa, kad good year diržai tai tas pats kas contitech?

Parašė vitmas· 2013-11-18, 18:42
#48

Bet jei matome, kad diržas apynaujis, tai juk tikėtina, kad tie kas keitė diržą tai patikrino/pakeitė ir guolius.



Kirkilas @ 2013-11-18, 18:36 rašė:
Dazniausiai dirzas plysta ne del jo senatves ar nusidevejimo, o del uzstrigusiu guoliu ar pompos. O juos patikrinsi tik nuemes dirza...

Parašė Rainas· 2013-11-18, 18:43
#49

vitmas @ 2013-11-18, 18:34 rašė:
Na nėra jau taip, kad visai nebūtų galima nustatyti diržų būklės.
Nusiimi dangtelį ir pamatysi kaip atrodo diržas. Jei nėra įtrūkimo ant diržo, matyti užrašai, įtempėjo indikatorius rodo OK, apie vandens pompą švaru ir sausa, tai kam keisti?


Labai jau subjektyvus toks nustatymas, kai keičiau diržą Škodai Superb 1,9 96kW, tai nuėmus diržas išoriškai atrodė gana gerai, tačiau apvertus dantukais į viršų, pas labai daug dantukų buvo įtrūkimai prie diržo pagrindo. Kai kurie buvo per visą dantuko ilgį. Nežinau kiek tai pavojinga, tačiau spėju, kad nieko gero. Diržas buvo dirbęs ~90 t. km.

Parašė Kirkilas· 2013-11-18, 18:44
#50

vitmas @ 2013-11-18, 18:42 rašė:
Bet jei matome, kad diržas apynaujis, tai juk tikėtina, kad tie kas keitė diržą tai patikrino/pakeitė ir guolius.



Kirkilas @ 2013-11-18, 18:36 rašė:
Dazniausiai dirzas plysta ne del jo senatves ar nusidevejimo, o del uzstrigusiu guoliu ar pompos. O juos patikrinsi tik nuemes dirza...


Beveik garantuoju, jog neatskirtum dirzo, kuris pravaziaves 10k km ir 60k km. Kai jau sutrukineja - sutinku, gali atskirt.

Redagavo Kirkilas· 2013-11-18, 18:45

Parašė Fino· 2013-11-18, 18:47
#51

tikrai taip

Parašė Eimas· 2013-11-18, 18:49
#52

pasireikšiu ir aš dėl to nustatymo. Abi volvo po pirkimo variau pas tą patį pažįstamą meistrą kuris kiekvieną dieną keičia juos. Nusiėmė dangtelį ir prašė po biškį sukt diržą, jis ten jį iš visų pusių apžiūrėjo po truputį ir pirmajai pasakė, kad nesenai keisti ir ~50k km drąsiai gali važiuot, o antrai sakė ~15k km daugiau netemsi. Aš dar apsidrausdamas nuo jo paminėtų kilometražų nuėmiau po 10k km ir pirmąjai sakiau keisiu kai pravažiuosiu 40k km, o antrai pakeičiau po 5 k km :) Aišku yra visokių nuomonių apie tokį diržų nustatymą, bet aš kažkaip nutariau pasitikėti tuom :)

Parašė sania491· 2013-11-18, 19:33
#53

ilysiu ir as:)kiek turejau automobiliu,ne vieno naujo.tai visus siandien perku rytoj keiciu dirzelius tepalus ir ,kadangi buvo benzininiai, zvakes. :)

Parašė Min· 2013-11-18, 23:51
#54

Sveiki,

Na dabar galėsit mane išdėt į šuns dienas (tipo kokį Š** sukroviau ir kaip pinigus taupau, nors tikrai to nenorėjau), bet gal kas nors duos ir nesavanaudišką patarimą.. :)
Žodžiu pakeitė mano Volvui V50 (2.0d, 08') pagrindinį diržą su visu komplektu, bei generatoriaus dirželį. Aišku kai variau į servisą sakiau, kad dalis pirktų ne pigiausias (pats labai neturėjau laiko jomis rūpintis, bei supratimo kurios yra geros kurios blogos). Supratimas bent jau į kurią pusę žiūrėti atėjo tik paskaičius šitą forumą ir paieškojus gamintojų info internete.

Taigi, turiu sudėtą pagrindinio diržo komplektą šitos firmos: http://deltaberg....talogk.php
Pirktą iš čia: http://robetas.lt...komplektas

Ir pats suprantu, kad čia tikrai ne hi-end.. Bet tai kai pamačiau pakuotę, viskas buvo jau sudėta po variklio dangčiu..
Ar kas nors turit kokių nors atsiliepimų apie šitą lenkišką brand'ą? Kažkaip nesinori vėl visko lupt lauk ir dėt kažką labiau vertinamo..

Domina atsiliepimai tų kas tikrai yra susidūrę, ar bent girdėję kažką apie šio gamintojo patikimumą.. Kaina tai skiriasi vos keliais litais nuo kitų (žinomesnių), bet kažkaip lenkais gamintojais aš niekada nepasitikėjau..

Dėkui už jūsų nuomonę. ;)

Dabar net bijau automobilį kurt.. :D

Parašė Mindaugs· 2013-11-19, 00:18
#55

Jo su Contiteco diržais nekažka, jau nevienam pažįstamui trūko po 30k km...

Parašė andzeja· 2013-11-19, 10:39
#56

Aš sudėjau generatoriaus kontitecho diržą, galite pamatyti koks jis tiesus... Š kairės pusės matosi, kaip banguoja.. http://www.youtub...2KgpRO_V0I

Redagavo andzeja· 2013-11-19, 10:40

Parašė ROCKY· 2013-11-19, 10:43
#57

O kiek kainuoja kompelktas xc70 2.5 turbo?

Parašė Fino· 2013-11-19, 10:45
#58

nu 350 - 400 su pompike

Parašė tyluonis· 2013-11-19, 12:03
#59

Priminkite, prašau, kas kiek km reikia keisti 2.5 TDI diržą? 60k km?

Parašė Fino· 2013-11-19, 12:06
#60

nu ne daugiau

Parašė SigitasL· 2013-11-19, 16:35
#61

O stai maniskis dirzelis kaip vaiksto, tai kaip suprantu tai jau nelabai gerai? (Pries tai kazkas cypavo, tik nezinia kas) http://youtu.be/V...

Redagavo SigitasL· 2013-11-19, 19:04

Parašė Min· 2013-11-19, 16:38
#62

Tai visi be komentaru apie firma Berg?:))

Parašė vitmas· 2013-11-19, 19:08
#63

Man neteko nieko bloga girdėti. Plius jų psl gi rašoma, kad yra OEM dalių gamintojas, gal taip ir yra, nežinau.
O jei brend'as nežinomas Lietuvoje, tai nereiškia, kad nėra žinomas kitur. Gal būt pvz koks nors žinomas Boschas, tai tas pats Berg'as tik gražioje dėžutėje?

Pasikeitei jau, taip kad važiuok ir džiaukis. Automobilyje ir be diržų yra užtektinai kam gesti....




Min @ 2013-11-19, 16:38 rašė:
Tai visi be komentaru apie firma Berg?:))

Parašė Koba· 2013-11-19, 22:45
#64

Kad nekurt naujos temos, noriu paklaust, kiek kainuotu visas komplektas dirzu keitimui su visais ten guoliais, pompa ir t.t. ir kiek darbas? Detales ne pigios, o geros. Aciu.

Parašė SigitasL· 2013-11-20, 12:11
#65

Koba @ 2013-11-19, 22:45 rašė:
Kad nekurt naujos temos, noriu paklaust, kiek kainuotu visas komplektas dirzu keitimui su visais ten guoliais, pompa ir t.t. ir kiek darbas? Detales ne pigios, o geros. Aciu.

Mane taip pat tai domintu. Ir kur butu galima tai atlikti kad butu optimalus kainos ir kokybes santykis? :)

Parašė Zygan· 2013-11-20, 12:19
#66

Fino @ 2013-11-19, 12:06 rašė:
nu ne daugiau

skaitau ir galvuoju, kur deti kableli (confused)
"nu, ne daugiau" ar "nu ne, daugiau" ;)

Redagavo Zygan· 2013-11-20, 12:19

Parašė Fino· 2013-11-20, 14:47
#67

nu ne, daugiau.

Parašė tyluonis· 2013-11-20, 15:46
#68

o tai kas kiek? :)

Fino @ 2013-11-20, 14:47 rašė:
nu ne, daugiau.

Parašė Fino· 2013-11-20, 15:47
#69

ну 80+

Parašė tyluonis· 2013-11-20, 15:59
#70

ponial , ačiū :)

Parašė Eimas· 2013-11-20, 16:08
#71

Koba @ 2013-11-19, 22:45 rašė:
Kad nekurt naujos temos, noriu paklaust, kiek kainuotu visas komplektas dirzu keitimui su visais ten guoliais, pompa ir t.t. ir kiek darbas? Detales ne pigios, o geros. Aciu.


man kainavo: 2x Diržai good year, 3x guoliai ina, ir vandens pompa(nepasakysiu firmos dabar) =440Lt Darbai 250Lt

Parašė Fino· 2013-11-20, 16:08
#72

Good Year siulau pasikeisti po 20 000 km , matau kad pirkta is eolto.

Uz darba daug

Redagavo Fino· 2013-11-20, 16:10

Parašė Eimas· 2013-11-20, 16:55
#73

ne, ne iš eolto :)

Parašė saruniukstis· 2015-05-28, 09:31
#74

Sveiki,

Nekuriant naujos temos norėjau pasiteirauti dėl dviejų Volvo pagrindinio diržo komplekto keitimo.

1) Volvo s80, 2007 m. , 2.4 dyzelis, automatas
2) Volvo XC90, 2004 m. dyzelis, automatas

Kokių reik dalių ir kokios būtų preliminarios kokybiškų dalių kainos ?
Bei kiek pakeitimas preliminariai gali kainuoti ?

Ačiū labai :)

Parašė stasys· 2015-05-28, 10:22
#75

labas,
pakeitimo kaina

1) 80 eur
2) 60 eur

komplekta sudaro dirzas, du guoliai ir vandens siurblys.
del detaliu kainu manau Fino astakys, nes labai platus asortimentas nuo originalo iki labai pigaus

Parašė zilva· 2015-07-13, 12:48
#76

Pas Fino užsakyti norima diržo komplektą.Jis atsiduria UAB Autodienoje. Atvarot-paliekat mašina.Tą pačią dieną pasiimat su pakeistu dirzu.

Parašė Dimka· 2016-09-12, 07:09
#77

Sveiki,
prikelsiu seną temą. Kokių yra normalesnių pagrindinių diržų gamintojų, apart originalo (B5234T4 varikliui) ? (ups1)

Contitech nesiūlyti (taip Contitech CT759 atrodo po kiek daugiau kaip 1000 km) (n)
i98.photobucket.com/albums/l277/dzymytch/IMG_20160912_064952683_HDR_zpsmwdeyc6h.jpg

Redagavo Dimka· 2016-09-12, 07:28

Parašė zilva· 2016-09-12, 07:49
#78

INA, Gates. HEPU nepirkciau,dazniausiau viduj irgi guli Conti diržas.

Parašė Dimka· 2016-09-12, 08:11
#79

zilva @ 2016-09-12, 09:49 rašė:
INA, Gates. HEPU nepirkciau,dazniausiau viduj irgi guli Conti diržas.


Dėkoju. Gal dėl Ina/SKF įtempėjų nusiskundimu turite ?

Redagavo Dimka· 2016-09-12, 08:12

Parašė zilva· 2016-09-12, 09:15
#80

Kol kas ne.

Parašė Rainas· 2016-09-12, 09:32
#81

Tačiau jei rimti atsarginių dalių tiekėjai komplektuoja pagrindinio diržo pakeitimo komplektą Contitech diržais tai matyt negauna krūvų reklamacijų?
Ne taip retai tenka girdėti blogų atsiliepimų ir apie pačius geriausius gamintojus. Užtenka atgrubtnagio meistro ir reputacija gali būti sugadinta.

Parašė taucislovas· 2016-09-12, 09:40
#82

Ina komplektas pas mane 30k km sukasi jau, viskas ok.

Parašė andzeja· 2016-09-12, 09:46
#83

Aš irgi už ina, volvoje buvau sudėjęs (50k tūkst.), dabar opelyje. Juolab tikrai žinai, kad vidui bus ina guoliai.

Parašė Fino· 2016-09-12, 09:46
#84

zilva @ 2016-09-12, 07:49 rašė:
INA, Gates. HEPU nepirkciau,dazniausiau viduj irgi guli Conti diržas.



Ina komplektuoja TIK su INA dirzais, Gates - tik su Gates dirzasi, HEPU - nezinau. IPD komplektuoja su Contitechais.

Parašė Fino· 2016-09-12, 09:48
#85

Dimka, deciau originla (manrods turiu) 40 eur.

Parašė Rainas· 2016-09-12, 12:19
#86

Bet ar tikrai situacija su Contitech diržais tokia prasta.
Mano automobiliui Olegas visą diržo komplektą keitė 2013-11-20 rida buvo 131 t.km.
Detales ėmiau iš Fino, diržas buvo Contitech.
Dabar rida 174 t. km.
Po keitimo nuvažiuota 43 t.km.
PLanavau važiuoti 80 t.km.
Tačiau jei tikrai diržai Contitech tokie prasti gal keisti anksčiau?

Parašė zilva· 2016-09-12, 12:28
#87

As keisciau anksciau.aisku ne taisykle bet paskui pasekmes ne pigios gaunasi.o gal ir tarnaus tu 80tukst. Dabartiniai Conti dirzai made in india,made in romania.Nezinau Rainas ar dar vokiskas pas tave dirzas stovi.

Redagavo zilva· 2016-09-12, 12:32

Parašė Rainas· 2016-09-12, 12:56
#88

zilva @ 2016-09-12, 12:28 rašė: Dabartiniai Conti dirzai made in india,made in romania.Nezinau Rainas ar dar vokiskas pas tave dirzas stovi.

Čia reikėtų Fino paklausti, ar 2013 . gale jis vokiškais Contitech dižais prekiavo?

Parašė zilva· 2016-09-12, 15:51
#89

Pats praverk pagrindinio diržo plasmasinę apsaugą prie išplėtimo bakelio, ir paprašyk kad kas nors prasukinėtų starteriu, kol pasirodys užrašai, jei jie dar matosi, bus parašytas ir gamintojas ir pagaminimo šalis.

Parašė Rainas· 2016-09-15, 14:26
#90

Tai va, šiandien su reikalais buvau užsukęs į "Autodieną" ir Stasys padėjo pažiūrėti koks diržas mano automobilyje.
Diržas "Contitech", tačiau "teisingas" - vokiškas.
Todėl manau jį keisti ties 80 t. lm.
Ką manot?

Parašė Fino· 2016-09-15, 18:37
#91

Laikas parodys kuom viskas baigsis.

Parašė Rainas· 2016-09-15, 19:43
#92

Fino @ 2016-09-15, 18:37 rašė:
Laikas parodys kuom viskas baigsis.

Norėtųsi, kad baigtųsi kito diržo keitimu pravažiavus norimus 80 t. km. o ne dėl trūkusio diržo.. (dont)

Parašė Tiesiog_D· 2016-09-15, 20:21
#93

Rainas @ 2016-09-15, 19:43 rašė:
Fino @ 2016-09-15, 18:37 rašė:
Laikas parodys kuom viskas baigsis.

Norėtųsi, kad baigtųsi kito diržo keitimu pravažiavus norimus 80 t. km. o ne dėl trūkusio diržo.. (dont)

Tai keisk anksčiau ir nereiks sukti galvos dėl smulkmenų, o ir nervų ląstelių mažiau nuždysi, jos neatsistato. Keisdamas daug neprarasi, o jei trūks, taidaug kainuos

Parašė zilva· 2016-09-15, 20:39
#94

Aš keisčiau ne vėliau 60 tūkst arba 4 metų. Čia mano asmeninė nuomonė. Diržo pakeitimas su darbu Autodienoje su Volvo parts dalimis iki 250eur (čia skaičiuojant originalų diržą su vandens pompa, guoliais ir nauju antifrizu) o galvos remontas su kompensatoriais tarpe tar 1000 ir 2000eur priklausomai nuo padarytos žalos.

Daugiau klausimų bus?

Parašė Murphy· 2016-09-15, 20:42
#95

Rainas @ 2016-09-15, 14:26 rašė:
Tai va, šiandien su reikalais buvau užsukęs į "Autodieną" ir Stasys padėjo pažiūrėti koks diržas mano automobilyje.
Diržas "Contitech", tačiau "teisingas" - vokiškas.
Todėl manau jį keisti ties 80 t. lm.
Ką manot?


Po siu diskusiju, darbe kas karta atkreipiu demesi i Contitech dirzus. Tai ivairiu pasitaiko, sia savaite s80 dejau skirstymo dirza gaminta rumunijoje, pasitaiko vokisku, lenkisku. Tik va kazin, ar tarp ju tikrai yra skirtumas? Kazkaip atrodo, jog Contitech kokybes standartai turetu buti vienodi visose gamyklose. Nebent pasitaikytu kazkur isigyti padirbta produkta.

Parašė Dimka· 2016-09-16, 07:22
#96

murphy021789 @ 2016-09-15, 22:42 rašė:
. Nebent pasitaikytu kazkur isigyti padirbta produkta.


Visai realus dalykas. Servisistai iš įvairių šalių neblogai atsiliepia apie Contitechą. Maniškio "Contitecho" užrašai atrodo šitaip
i98.photobucket.com/albums/l277/dzymytch/Mobile%20Uploads/tmp_13379-IMG_20160916_0708176601850682937_zpsmuwji0dw.jpg

Kiba vokiškas, užrašyta. Bet visumoje kreivokai atrodo, kaip vokiečiams. Gal būt kažkas palyginimui galėtų įmesti analogiško diržo užrašų nuotrauką.

Redagavo Dimka· 2016-09-16, 07:23

Parašė Fino· 2016-09-16, 09:57
#97

murphy021789 @ 2016-09-15, 20:42 rašė:
Rainas @ 2016-09-15, 14:26 rašė:
Tai va, šiandien su reikalais buvau užsukęs į "Autodieną" ir Stasys padėjo pažiūrėti koks diržas mano automobilyje.
Diržas "Contitech", tačiau "teisingas" - vokiškas.
Todėl manau jį keisti ties 80 t. lm.
Ką manot?


Yra, ir labai dideles, Conti perkele gamyba i treciasias salis, ir pagrindines gamyklas jau pries kelis metusperleido Roulunds Rubbet. Nors ir Roulundsu genero dirzu galima rasti Indisku.

Po siu diskusiju, darbe kas karta atkreipiu demesi i Contitech dirzus. Tai ivairiu pasitaiko, sia savaite s80 dejau skirstymo dirza gaminta rumunijoje, pasitaiko vokisku, lenkisku. Tik va kazin, ar tarp ju tikrai yra skirtumas? Kazkaip atrodo, jog Contitech kokybes standartai turetu buti vienodi visose gamyklose. Nebent pasitaikytu kazkur isigyti padirbta produkta.

Parašė Fino· 2016-09-16, 09:57
#98

murphy021789 @ 2016-09-15, 20:42 rašė:
Rainas @ 2016-09-15, 14:26 rašė:
Tai va, šiandien su reikalais buvau užsukęs į "Autodieną" ir Stasys padėjo pažiūrėti koks diržas mano automobilyje.
Diržas "Contitech", tačiau "teisingas" - vokiškas.
Todėl manau jį keisti ties 80 t. lm.
Ką manot?




Po siu diskusiju, darbe kas karta atkreipiu demesi i Contitech dirzus. Tai ivairiu pasitaiko, sia savaite s80 dejau skirstymo dirza gaminta rumunijoje, pasitaiko vokisku, lenkisku. Tik va kazin, ar tarp ju tikrai yra skirtumas? Kazkaip atrodo, jog Contitech kokybes standartai turetu buti vienodi visose gamyklose. Nebent pasitaikytu kazkur isigyti padirbta produkta.


Yra, ir labai dideles, Conti perkele gamyba i treciasias salis, ir pagrindines gamyklas jau pries kelis metusperleido Roulunds Rubber. Nors ir Roulundsu genero dirzu galima rasti Indisku.

Redagavo Fino· 2016-09-16, 09:57

Parašė moose· 2016-09-16, 12:42
#99

Conti Mexico irgi toks pats š? :)

Parašė Fino· 2016-09-16, 13:01
#100

Visi conti prasti dirzai, Germany rasti sunku. Sakykim - trukineja visi, statistiskai parasyciau pagal save ka vedu

Conti - daug
AE - daug
Dayco - pasitaiko dazniau
Bosch - pasitaiko
Roulunds rubber - vienas D5 trukes
Gates - pasitaiko
Volvo - nei vieno trukusio iki siol

----------

sau asmeniskai sudejau Mitsuboshi dirza
https://www.mitsu...p/english/

Kolkas laiko

Redagavo Fino· 2016-09-16, 13:02

Parašė andzeja· 2016-09-16, 13:38
#101

Fino, Ina sąraše nėra?
Ir kas tas EA?

Redagavo andzeja· 2016-09-16, 13:39

Parašė Mantas95· 2016-09-16, 13:56
#102

INA dirzu negamina
AE http://www.federa...9vPxpiLSHs

ir kažkodel Optibelt lietuvoje mažai paplitę


andzeja @ 2016-09-16, 13:38 rašė:
Fino, Ina sąraše nėra?
Ir kas tas EA?

Redagavo Mantas95· 2016-09-16, 14:00

Parašė andzeja· 2016-09-16, 14:17
#103

Mantas95 @ 2016-09-16, 13:56 rašė:
INA dirzu negamina
AE http://www.federa...9vPxpiLSHs

ir kažkodel Optibelt lietuvoje mažai paplitę

O kas Ina'i diržus gamina ir Ina'os lipdukus ant jų klijuoja?

Redagavo andzeja· 2016-09-16, 14:17

Parašė Fino· 2016-09-16, 15:01
#104

INA pamirsau, nei vienas netruko kaip ir VOLVO. Bet uztad vandens pompos problemines.

Parašė atrabotke· 2016-10-07, 11:49
#105

Norėjau paklausti - ar keičiant paskirstymo diržą, būtina tuo pačiu pasikeisti ir išorinį diržą su įtempėjais?
Meistro žodžiais - "reikia žiūrėti pagal situaciją", o kaip reikia daryti iš tikrųjų? Negi tas diržas ir įtempėjai gali atlaikyti du paskirstymo diržo komplektus?
Aišku, nesinori bereikalingai išlaidaut, bet nevilioja ir sulūžimas kur kelyje taip pataupius.
Variklis 2.5T.

Parašė Fino· 2016-10-07, 11:54
#106

Taip, reikia ziureti pagal situacija

Parašė Styra· 2016-10-07, 12:48
#107

Info apie taip kaip mano D5 136kw keite paskirtsymo dirza:
2012.11.16 174348km, uzrase kad sekantis keitimas 254000km, t.y. 80kkm, darbus atliko tokius:
119,84 Guolis 56 506
76,86 Guolis 56 522
165,29 Guolis 56 544
108, 27 Generatoriaus dirzas 6DPK1841
57,85 Paskirstymo dirzas 941023
141,32 Vandens pompa VKPC86635
159,51 Paskirstymo dirzo keitimas
58,68 Vandens pompos keitimas
43,80 Paskirstymo veleno riebokslis
41,32 Generatoriaus tempejo keitimas

dabar turiu 242123km

Parašė Fino· 2016-10-07, 14:11
#108

Kainos tai net dabar mazesnes, kur taip isigudrinai prabangiai prasisukt? (suprantu kad cia litai)

O generatoriaus itempejo keitimas - cia kaip suprasti ?

Redagavo Fino· 2016-10-07, 14:13

Parašė atrabotke· 2016-10-07, 14:33
#109

Na man kainas susakė preliminariai tokias:
Pakeitimo komplektas (diržas Gates, guoliai, vandens pompa) - 120 Eur.
Antifrizas - 9 Eur.
Darbas - 80 Eur.

Jeigu reikės keisti išorinį diržą su įtempėjais, dar kažkiek prisidės.

Parašė Styra· 2016-10-07, 15:48
#110

Fino @ 2016-10-07, 14:11 rašė:
Kainos tai net dabar mazesnes, kur taip isigudrinai prabangiai prasisukt? (suprantu kad cia litai)

O generatoriaus itempejo keitimas - cia kaip suprasti ?


Kaunas, Silainiu Tanagra servisas - na patogumas kainuoja - iskrenta laisvas laikas - pasrskambini atvaziuji ir sutvarko, kortele brukst, prie cekio gauni darbu ir daliu sarasa, garantija

Parašė Cardio· 2016-10-07, 16:56
#111

Servisas 007 kaune. Saskaita, jei reikia gali pavedimu, jei reikia pakaitine masina Opelis kazkoks, ir kainos su garantijomis normalios. Manau geriausia kas yra kaune siam laikui

Parašė Murphy· 2016-10-07, 19:27
#112

atrabotke @ 2016-10-07, 14:33 rašė:
Na man kainas susakė preliminariai tokias:
Pakeitimo komplektas (diržas Gates, guoliai, vandens pompa) - 120 Eur.
Antifrizas - 9 Eur.
Darbas - 80 Eur.

Jeigu reikės keisti išorinį diržą su įtempėjais, dar kažkiek prisidės.


Jei, gen. dirzo guoliai nekliba ir neuzia - nieko keist nereikia. Jei dirzo stovis prastas - paskeldejes, nutrintas. Tai keiciant skirstymo dirza, uzdet nauja - nera uz ka imt pinigus. Nes papildomo darbo nera. 80 euru uz keitima - padori kaina, yra tokiu, kurie uzsipraso ir 100 pinigu.

Parašė Fino· 2016-10-07, 20:34
#113

atrabotke @ 2016-10-07, 14:33 rašė:
Na man kainas susakė preliminariai tokias:
Pakeitimo komplektas (diržas Gates, guoliai, vandens pompa) - 120 Eur.
Antifrizas - 9 Eur.
Darbas - 80 Eur.

Jeigu reikės keisti išorinį diržą su įtempėjais, dar kažkiek prisidės.


Padaryciau ta pati juntamai pigiau, bet Vilniuje :(

Parašė Murphy· 2016-10-07, 21:32
#114

Fino @ 2016-10-07, 20:34 rašė:
atrabotke @ 2016-10-07, 14:33 rašė:
Na man kainas susakė preliminariai tokias:
Pakeitimo komplektas (diržas Gates, guoliai, vandens pompa) - 120 Eur.
Antifrizas - 9 Eur.
Darbas - 80 Eur.

Jeigu reikės keisti išorinį diržą su įtempėjais, dar kažkiek prisidės.


Padaryciau ta pati juntamai pigiau, bet Vilniuje :(


Jau vien antifrizui realiai, nereikia 9euru. Isemus pompa, isbega ant zemes tik koks litras ant zemes, visa kita issileidzia i kibira. O ten jau toliau eina detaliu antkainio niuansai ir kiek zmogus gali (nori) pasideti i kisene uz darba. Tai is esmes kaina gali gerokai svyruoti. Bet pagal tai, kokios darbu detaliu kainos sukasi rinkoje, tai nepasakyciau, kad jie labai brangiai uzsiplese.

Parašė zilva· 2016-10-07, 22:21
#115

O jei antifrizas į antifrizą nepanašus? Jūs užmirštat, jog tas pats skystis aušindamas motorą per dešimt ir daugiau metų praranda savo savybes. Bet jei 9 eurai keičiant tokią svarbią variklio dalį argumentas pataupyti, tada negerai.

Kitas dalykas aš visda tokiam ir kitiems darbams rinkčiausi kokybę o ne kainą, ypač pagrindinio diržo keitimui, jau dinginėja tie laikai, kai taupoma pas Vasią garažiuke keičiant penkiais eurais pigiau o paskui važiuojant su nepriveržtais varžtais ar neišstatytais degimo kampais. Žmonės nori atvažiuoti, palikti, grįžti, pasiimti ir daugiau su ta pačia bėda negrįžti. O ne skaičiuoti kur penkiais eurais pigiau o kur penkiais brangiau. Man patiko vienas senas posakis:

Gera prekė kainuoja brangiai, bet ji žymiai pigesnė už pigią.

Redagavo zilva· 2016-10-07, 22:24

Parašė Saras· 2016-10-07, 22:35
#116

zilva @ 2016-10-07, 22:21 rašė:
O jei antifrizas į antifrizą nepanašus? Jūs užmirštat, jog tas pats skystis aušindamas motorą per dešimt ir daugiau metų praranda savo savybes. Bet jei 9 eurai keičiant tokią svarbią variklio dalį argumentas pataupyti, tada negerai.

Kitas dalykas aš visda tokiam ir kitiems darbams rinkčiausi kokybę o ne kainą, ypač pagrindinio diržo keitimui, jau dinginėja tie laikai, kai taupoma pas Vasią garažiuke keičiant penkiais eurais pigiau o paskui važiuojant su nepriveržtais varžtais ar neišstatytais degimo kampais. Žmonės nori atvažiuoti, palikti, grįžti, pasiimti ir daugiau su ta pačia bėda negrįžti. O ne skaičiuoti kur penkiais eurais pigiau o kur penkiais brangiau. Man patiko vienas senas posakis:

Gera prekė kainuoja brangiai, bet ji žymiai pigesnė už pigią.


Yap, teisybę sakai Žilvinai! (y)

Parašė Murphy· 2016-10-08, 08:28
#117

Saras @ 2016-10-07, 22:35 rašė:
zilva @ 2016-10-07, 22:21 rašė:
O jei antifrizas į antifrizą nepanašus? Jūs užmirštat, jog tas pats skystis aušindamas motorą per dešimt ir daugiau metų praranda savo savybes. Bet jei 9 eurai keičiant tokią svarbią variklio dalį argumentas pataupyti, tada negerai.

Kitas dalykas aš visda tokiam ir kitiems darbams rinkčiausi kokybę o ne kainą, ypač pagrindinio diržo keitimui, jau dinginėja tie laikai, kai taupoma pas Vasią garažiuke keičiant penkiais eurais pigiau o paskui važiuojant su nepriveržtais varžtais ar neišstatytais degimo kampais. Žmonės nori atvažiuoti, palikti, grįžti, pasiimti ir daugiau su ta pačia bėda negrįžti. O ne skaičiuoti kur penkiais eurais pigiau o kur penkiais brangiau. Man patiko vienas senas posakis:

Gera prekė kainuoja brangiai, bet ji žymiai pigesnė už pigią.


Yap, teisybę sakai Žilvinai! (y)


Pilnai sutinku su viskuo, ka sakot. As tik antrinau Fino, kad kainos svyravimui yra vietos net ir servisui pateikus samata padoriais ikainiais.

Fino @ 2016-10-07, 20:34 rašė:
atrabotke @ 2016-10-07, 14:33 rašė:
Na man kainas susakė preliminariai tokias:
Pakeitimo komplektas (diržas Gates, guoliai, vandens pompa) - 120 Eur.
Antifrizas - 9 Eur.
Darbas - 80 Eur.

Jeigu reikės keisti išorinį diržą su įtempėjais, dar kažkiek prisidės.


Padaryciau ta pati juntamai pigiau, bet Vilniuje :(

Parašė Styra· 2016-10-09, 07:09
#118

Siaip ydomu - ka dar butu sveika pakeist keiciant dirzus? Jei antifriza nupila - tai gal pvz termostata pakeist, per kiek laiko jis susidevi? Juk dyzeliui visai gerai kai greiciau uzsyla...

Parašė Eimas· 2016-10-09, 15:47
#119

murphy021789 @ 2016-10-07, 21:32 rašė:
Fino @ 2016-10-07, 20:34 rašė:
atrabotke @ 2016-10-07, 14:33 rašė:
Na man kainas susakė preliminariai tokias:
Pakeitimo komplektas (diržas Gates, guoliai, vandens pompa) - 120 Eur.
Antifrizas - 9 Eur.
Darbas - 80 Eur.

Jeigu reikės keisti išorinį diržą su įtempėjais, dar kažkiek prisidės.


Padaryciau ta pati juntamai pigiau, bet Vilniuje :(


Jau vien antifrizui realiai, nereikia 9euru. Isemus pompa, isbega ant zemes tik koks litras ant zemes, visa kita issileidzia i kibira. O ten jau toliau eina detaliu antkainio niuansai ir kiek zmogus gali (nori) pasideti i kisene uz darba. Tai is esmes kaina gali gerokai svyruoti. Bet pagal tai, kokios darbu detaliu kainos sukasi rinkoje, tai nepasakyciau, kad jie labai brangiai uzsiplese.

Rasei, kad darbe dedant conti diržus atkreipi dėmesį į šalį kurioje jie pagaminti. Jeigu atlieki tokius darbus ir siūlai taupyti ant aušinimo skysčio keičiant vandens pompą tai ką žinau... Keiti vandens siurblį - pili naują aušinimo skysti, o ne jokį kitokį iš kažkokio kibiro.

Pagal surašytas kainas panašu, kad kreiptasi į nario cardio rekomenduojamą vietą, be baimės ten galima varyti.

Fino, o SKF nededi, kad tarp asmeninės statistikos nematyti?

Parašė Fino· 2016-10-09, 16:22
#120

Eimai, neteko det nes skf produkcija apart vandens pompu kelia itarima, dirzas neaisku kieno, o guoliukai reguliojasi katastrofiskai, meistrai ju nekencia. Tai ir neturiu reikalu

Parašė Eimas· 2016-10-09, 17:16
#121

Buvom SKF seminare, paskaitą vedė tas kuris atsakingas už SKF brokuotų dalių paraiškas, atlieka ekspertizes, tai minėjo, kad ankščiau jiems diržus gamindavo GATES, bet dabar jie patys nežino kas gamina jų diržus, nes jų dėžutėse tie diržai kuriuos deda atstovybės, tai yra OEM diržai. Tai imant volvo komplekta reiškiasi pas juos turėtų būti tas pats VOLVO diržas. Jei taip tai galima rinktis pagal kaina, kurio geresnė. Man asmeniškai jų įtempimas neužkliūna.
Be to jei apie įtempimą, tai volvo guoliukas turi 3 įtempimo padėtis, ko neteko pastebėti kitų markių automobiliuose. Viena tempiant diržą esant -20 laipsniu, kita standartiškai prie 20 ir trečia prie 50 laipsnių lyg.

Parašė Mindaugs· 2016-10-09, 17:37
#122

Eimas @ 2016-10-09, 17:16 rašė:
Be to jei apie įtempimą, tai volvo guoliukas turi 3 įtempimo padėtis, ko neteko pastebėti kitų markių automobiliuose. Viena tempiant diržą esant -20 laipsniu, kita standartiškai prie 20 ir trečia prie 50 laipsnių lyg.

Dažniausiai tas rodyklių suvedimas būna, tik pretitening, kad prasukt variklį, o po to jau reikia su akustiniu prietaisu išgaudyt diržo įtempimus tam tikruose taškuose, jei daryt taip, tai toks hemorojus gaunas, kad....

Parašė Murphy· 2016-10-09, 21:29
#123

Eimas @ 2016-10-09, 15:47 rašė:
murphy021789 @ 2016-10-07, 21:32 rašė:
Fino @ 2016-10-07, 20:34 rašė:
atrabotke @ 2016-10-07, 14:33 rašė:
Na man kainas susakė preliminariai tokias:
Pakeitimo komplektas (diržas Gates, guoliai, vandens pompa) - 120 Eur.
Antifrizas - 9 Eur.
Darbas - 80 Eur.

Jeigu reikės keisti išorinį diržą su įtempėjais, dar kažkiek prisidės.


Padaryciau ta pati juntamai pigiau, bet Vilniuje :(


Jau vien antifrizui realiai, nereikia 9euru. Isemus pompa, isbega ant zemes tik koks litras ant zemes, visa kita issileidzia i kibira. O ten jau toliau eina detaliu antkainio niuansai ir kiek zmogus gali (nori) pasideti i kisene uz darba. Tai is esmes kaina gali gerokai svyruoti. Bet pagal tai, kokios darbu detaliu kainos sukasi rinkoje, tai nepasakyciau, kad jie labai brangiai uzsiplese.

Rasei, kad darbe dedant conti diržus atkreipi dėmesį į šalį kurioje jie pagaminti. Jeigu atlieki tokius darbus ir siūlai taupyti ant aušinimo skysčio keičiant vandens pompą tai ką žinau... Keiti vandens siurblį - pili naują aušinimo skysti, o ne jokį kitokį iš kažkokio kibiro.

Pagal surašytas kainas panašu, kad kreiptasi į nario cardio rekomenduojamą vietą, be baimės ten galima varyti.

Fino, o SKF nededi, kad tarp asmeninės statistikos nematyti?



Prie ko cia siulymas taupyti? Jei buna matyt, kad antifrizas baisus, tai savaime aisku, kad reikia keist, o jei jis yra grazus, tai koks tikslas ji keist? Ir ne is kazkokio kibiro, o is svaraus, i kuri tvarkingai isleidi, kiek isbega.

Parašė Murphy· 2016-10-09, 21:35
#124

Eimas @ 2016-10-09, 17:16 rašė:
Buvom SKF seminare, paskaitą vedė tas kuris atsakingas už SKF brokuotų dalių paraiškas, atlieka ekspertizes, tai minėjo, kad ankščiau jiems diržus gamindavo GATES, bet dabar jie patys nežino kas gamina jų diržus, nes jų dėžutėse tie diržai kuriuos deda atstovybės, tai yra OEM diržai. Tai imant volvo komplekta reiškiasi pas juos turėtų būti tas pats VOLVO diržas. Jei taip tai galima rinktis pagal kaina, kurio geresnė. Man asmeniškai jų įtempimas neužkliūna.
Be to jei apie įtempimą, tai volvo guoliukas turi 3 įtempimo padėtis, ko neteko pastebėti kitų markių automobiliuose. Viena tempiant diržą esant -20 laipsniu, kita standartiškai prie 20 ir trečia prie 50 laipsnių lyg.


Sukasi pas mus ir padirbta SKF produkcija. Praeitam darbe, virsininkas buvo prasitares, kad atveze padirbtus SKF manzetus perrenkamam hidrauliam cilindrui. T.Y. kazkur kazkas juos istekino kazkokiose dirbtuvese, supakavo i pakuotes ir SKF lipdukus suklijavo. O mes juos sudejom - pardavem klientui, kaip originala uz "brangiai".

Redagavo Murphy· 2016-10-09, 21:37

Parašė zilva· 2016-10-09, 21:53
#125

Tas pats ir su CASTROL tepalais, dėl to jų ir buvo atsisakyta su laiku. Tiesa, kol kas su SKF produkcija problemų nebuvo.

Parašė Fino· 2016-10-10, 08:51
#126

Volvo originalus dirzai yra Roulunds Rubber.

References
A large number of the European and Japanese car park is equipped with automotive belts from Roulunds Rubber. Some of our references include Volvo Car, VW, Scania, GM, Renault, Ford, Nissan and Mazda

Parašė moose· 2016-10-10, 11:56
#127

Fino @ 2016-10-10, 08:51 rašė:
Volvo originalus dirzai yra Roulunds Rubber.

References
A large number of the European and Japanese car park is equipped with automotive belts from Roulunds Rubber. Some of our references include Volvo Car, VW, Scania, GM, Renault, Ford, Nissan and Mazda

Bet pagal jų svetainę, tai Contitech 2006 nupirko Roulunds Rubber. Tai nebus taip, kad aftermarket diržai gaminami tose pačiose Contitecho gamyklose trečiose šalyse?

Redagavo moose· 2016-10-10, 11:56

Parašė Fino· 2016-10-10, 12:06
#128

Atvirksciai, Conti gamina belenkur, o RR - tipo hi end gaminys (oem gamintojas), made ine germany (kaip ir Volvo orig) . Bet genero dirzai indiski.

Redagavo Fino· 2016-10-10, 12:06

Parašė Styra· 2016-10-10, 16:21
#129

Gal kas zinot koki branda/gamintoja deda volvo/sostena - na kai nuvarai ten auto dirzu pakeitimui? Kokios sostenos kainos ir ka uz ta kaina pakeicia?

Parašė Mantas95· 2016-10-10, 16:39
#130

Kiek žinau deda (griežtai) tik OE dirža, klientui pageidaujant gali sudėti aftermarket įtempėjus ir ritinėlius


Styra @ 2016-10-10, 16:21 rašė:
Gal kas zinot koki branda/gamintoja deda volvo/sostena - na kai nuvarai ten auto dirzu pakeitimui? Kokios sostenos kainos ir ka uz ta kaina pakeicia?

Parašė Mindaugs· 2016-10-10, 18:16
#131

murphy021789 @ 2016-10-09, 21:29 rašė:
Prie ko cia siulymas taupyti? Jei buna matyt, kad antifrizas baisus, tai savaime aisku, kad reikia keist, o jei jis yra grazus, tai koks tikslas ji keist? Ir ne is kazkokio kibiro, o is svaraus, i kuri tvarkingai isleidi, kiek isbega.

Vizualiai gražus, o dėl nepakitusiu savybių esi tikras? Su laiku auš. skystis tampa edresnis viskam ką supa... Long life auš. skysti rekomenduojama keist, kas 4 metus :)

Parašė Murphy· 2016-10-11, 01:34
#132

sian pasikeiciau skirstymo dirza, kuris buvo gaves tepalo del leidziancio riebokslio. Dejau Conti, tai net keistoka pasidare "made in mexico". Nejau ten tiek jau pigiau pagamint, kad net per puse pasaulio gabena iki cia? :)

Redagavo Murphy· 2016-10-11, 01:37

Parašė danisei· 2016-10-11, 05:49
#133

murphy021789 @ 2016-10-11, 01:34 rašė:
"made in mexico". Nejau ten tiek jau pigiau pagamint, kad net per puse pasaulio gabena iki cia? :)


Taigi trumpas žada pastatyti didžiulę sieną meksikieciams. Matyt įeina į rinką dempinguodami, kad užsidarius sienai, galėtų pajamų turėt.

Parašė hiper· 2017-02-09, 16:14
#134

Sveiki, stovi ina dirzas, made in germany. Linke jie trukinet? Kokie keitimo intervalai. Siuo metu beges beveik 81tukst.

Parašė andzeja· 2017-02-09, 16:17
#135

http://www.scc.lt...ost_420682

Dėl keitimo, tai tamstos reikalas. Niekas objektyviai negalės tau patarti, tik subjektyviai...

Redagavo andzeja· 2017-02-09, 16:18

Parašė hiper· 2017-02-09, 16:20
#136

Tiesiog nera dabar galimybes palikt masinos servise. Reikia pravaziuoti tuos du tukstancius. O tada beabejo pirmu taikiniu i dirzu keitima.

Parašė andzeja· 2017-02-09, 16:22
#137

Aš važiuočiau. Nesidraskyk, be didelių apkrovų ir laimingai grįši. Bet kaip ir sakiau, čia subjektyvu...

Parašė marionis· 2017-02-09, 16:32
#138

hiper @ 2017-02-09, 16:20 rašė:
Tiesiog nera dabar galimybes palikt masinos servise. Reikia pravaziuoti tuos du tukstancius. O tada beabejo pirmu taikiniu i dirzu keitima.

O jei pasakys, kad jie linkę trūkinėt, tai iškart keisi? Ar išsinuomosi kitą mašiną tai kelionei? :) nelabai supratau klausimo esmės tada, jei jau nusprendei, kad keisi.
Kaip ir minėjo, ramiai važiuok ir niekas ten neturėtų plyšt per tuos 2 tūkst.

Parašė diawollo· 2017-02-09, 18:49
#139

Diržai netrūkinėja. Juos nutraukia koks nors užkirtęs mazgas. Pvz. vandens pompa pradeda strigt, užsiskersuoja ir batai tada.

Parašė Mindaugs· 2017-02-09, 20:26
#140

diawollo @ 2017-02-09, 18:49 rašė:
Diržai netrūkinėja. Juos nutraukia koks nors užkirtęs mazgas. Pvz. vandens pompa pradeda strigt, užsiskersuoja ir batai tada.
Aha, kur gi ne, o ypač su Conti diržais :H

Parašė LTyla· 2019-04-21, 08:13
#141

Sveiki,
Su šventėmis visus. :)
Prikelsiu kiek senoką temą, bet ši atrodo kaip tinkamiausia.
Vakar nusprendžiau paieškoti Velykų bobutės dovanų po diržo apsauga (visgi jau virš 5 metų po paskutinio keitimo, bet pravažiuoti tik apie 50kkm) ir atvėręs diržo apsaugą radau žemiau matomą šaibelę gulinčią gražiai ant vidinės diržo dalies. Logiškai mąstant, ji ten tikrai negalėjo gulėti seniau, nes ir šiek tiek šviežiai tepaluota buvo, tad turbūt iškrito iš kažkur atveriant diržo apsaugą pažiūrėjimui.
Ar turite idėjų, iš kur ji pabėgo? Ir ar turėčiau rimtai sunerimti? :/
P.S. Variklio info paraše: D5 E4.
i.imgur.com/gypDp4Z.jpg

Parašė diawollo· 2019-04-21, 21:12
#142

Purkštuko "šaibelė" čia. Pati iškrist negalėjo. Arba remontavai purkštukus ir ten keičiant ją numetė arba kažkada remontuota buvo. Išėmus purkštukus deda naujas visada. Reziumė. Šiukšlytė. Nekreipk dėmesio

Parašė LTyla· 2019-04-21, 22:26
#143

Labai dėkui už info. (respekt)
Pačiam dar jų remontuoti neteko, galbūt buvusiam savininkui ir buvo prispyrusi tokia bėda (reiks praversti serviso išrašus).
Tik vis vien įdomu, kaip ji ten atsidurti galėjo... Ir kaip tai užstrigusi turėjo būti, kad atvožiant diržo apsaugą atsigultų lygiai gražiai ant diržo vidinės dalies per vidurį. :D