Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Greičių dėžės problemos...

Parašė Prodigy· 2007-12-17, 15:35
#1

Hai,sunkiai jungiasi begiai,toks jausmas kad butu tirstas tepalas ar uzsales kodel taip ?

Parašė WORASSS· 2007-12-17, 16:17
#2

siek tiek manau informacijos truksta nes net neaisku ar automatine ar mechanine deze...

Parašė Prodigy· 2007-12-17, 16:23
#3

deze mechanine,sunkiai jungiais y bet koky,kai kliudytu kas...

Parašė Prodigy· 2007-12-17, 16:29
#4

ydomu antros kartos V40 sita beda istaisyta ar patobulinta....mm...

Parašė Prodigy· 2007-12-17, 16:51
#5

vazineju ramiai,bet zinoma nereikia laukt iki paskutinio..dekui..ziuresim Uzdarau tema :)

Parašė kaiser· 2008-01-29, 14:58
#6

Ech, butu gerai ir man ta mistine trauke pasikeist nes pirmas ir atbulinis tai labai jau negraziai kartais jungiasi. Ypach atbulinis, kartais taip isimeta lyg sankaba nesiminta butu.
Tik kazin ar kas paprastam servisiuke supras ko as noriu... ;)

Parašė ROCKY· 2009-05-07, 22:41
#7

Naujos temos nekursiu, gal kasnors parasysit savo nuomone cia :) Taigi kai pradejo byret mano t-5 taip pradejo... :| Snd vaziuojant 5 pavara ismete ja lauk, ijungus vel pradejo kazkas uzti.. visiskai sustojus bandziau jungti pirma pavara - nejo ijungti nej pirmos nej kokios kitos.. paskui stipriau pastumus riciaga pavara isijunge, isijunge ir antra ir trecia ir ketvirta.. o penkta ijungus atsirado lyg stabdymas ir uzymas didelis, su tokiais masinos tampymais . sustojus sankryzoj vel nebeisijunginejo begiai.. Cia kas galejo pareiti, guoliai ar kokie sinhronizatoriai??? :( Ar isvis visos pavaru dezes ieskotis jau?

Parašė Vaidas· 2009-05-07, 22:51
#8

papuolei, bandyk tvarkytis deze nes kitos ieskojimas bus bjaurus ir skausmingas finansiskai. Man nuolat skambineja del T-5 mechaniniu deziu. Jei ka galeciau atiduoti sena deze su antro begio defektu, gal is dvieju susilipdysi viena.

Parašė Jomajo· 2009-05-07, 23:09
#9

Manu Vaido varijantas geriausias, tikrai pigiau iseis sulypdyti...greiciausiai su dezes pajieska suvarksi...

Redagavo Jomajo· 2009-05-07, 23:11

Parašė ROCKY· 2009-05-08, 08:00
#10

Viena esu rades.. Bet 500 Lt paprase :o O nuvaziuot iki vaido is klaipedos parsivest deze man kainuos apie 200 Lt tai kazin ar pigiau iseis tas remontas :) Ziuresim ka meistras pasakys, pirmadieni bus issimta jau..

Redagavo ROCKY· 2009-05-08, 08:01

Parašė Vaidas· 2009-05-08, 10:46
#11

tai normalia kaina pasake, pigiau ir neieskok.

Parašė Fino· 2009-05-08, 10:52
#12

As pardaviau T5 deze uz 250 lt pries 2 metus.

Parašė Vaidas· 2009-05-08, 11:01
#13

deficitu jos tampa, nes labai jau daug T5 vazineja lietuvoj ir kazkaip visi nesugeba padoriai elgtis su tom dezem

Parašė Crabas· 2009-05-08, 12:49
#14

ROCKY parašė:
Viena esu rades.. Bet 500 Lt paprase :o O nuvaziuot iki vaido is klaipedos parsivest deze man kainuos apie 200 Lt tai kazin ar pigiau iseis tas remontas :) Ziuresim ka meistras pasakys, pirmadieni bus issimta jau..


Juk Klaipeda - Vlinius vazineja is klubo ,gal permestu ?
Va CIA tema paie tai .

Parašė Ground· 2009-05-08, 13:02
#15

as savajai deze keiciaujsi irgi ir kaip tu ROCKY minejai atseit ismete 5 begi o visi kiti jungiasi.man trasoje lekiant ismete 5 begi kiti jungesi tik po kurio laiko...tepala isvare ir tiek, sudege sinchronizatoriai ir visas kitas brudas, nusipirkau greiciu deze uz 550 pries 1.5 metu panevezy, nuo anglisko varianto, bet gali bandyti lipdyti is dvieju viena, jei ka reikes pasikeisi i naujas dalis... skausmingas daiktas ta deze kaip ir mataras

Parašė ROCKY· 2009-05-08, 20:11
#16

O kox dezes modelio numeris gal zinot? Ar tinka nuo paprastos 2,5, arba 2.0 arba nuo 2.3 t-5 arba nuo s70 kokios nors? :D Gal spolerio reikia kamnors nuo S70 uz 250? Lt :)

Parašė Justas81· 2009-05-15, 11:45
#17

turiu panasia problemele ir deze uzti pradejo (t-5 2.3 855 95m) gal tinka nuo 850 2.0 20v 92 ?:|

Redagavo Justas81· 2009-05-15, 11:50

Parašė Vaidas· 2009-05-15, 11:52
#18

Netinka.
Jei automatas tada turiu sveika automatine deze, jei mechanika tada niekuo negaliu padeti.
Tiks tik nuo tokio paties variklio

Parašė Justas81· 2009-05-15, 21:14
#19

ir is dvieju vienos neiseina sudeti? (mechanika)

Parašė Vaidas· 2009-05-15, 22:16
#20

na mechanine deze tai galiu nuo 2.0T-5 155kW padovanoti su 2 pavaros defektu. bandysi susirinkineti ir ziuresi kas gausis.

Parašė Justas81· 2009-05-15, 22:19
#21

pas mane pavaros visos yra ji tik uzia kai perjungi begi poto praeina bet kai numini ji toks vaizdas kad buksuoja bet taip nera (o kodel nuo 2.0 netinka ?

Parašė Fino· 2009-05-15, 22:26
#22

Vaidas teisus- deze ta pati (m56), taciau perdavimo skaiciai VISISKAI skirtingi.

Parašė Justas81· 2009-05-15, 22:40
#23

Serzai kas nutiks jai uzmesiu nuo 2.0 ?(nes nesinori kazkaip is donoro isiminet ir poto ant ragu prasisukti:()

Parašė Vaidas· 2009-05-15, 23:01
#24

man rodo jei nuo 2.0 turbo idesi tai viskas norma, bet jei nuo ne turbinines tai nesamoniu daug bus.
Kiekviena pavara yra apskaiciuota tam tikrai apkrovai, tam tikram greiciui, apsukom ir t.t. o turbo ir nonturbo tai labai skiriasi.

Parašė Justas81· 2009-05-15, 23:24
#25

Aciu aisku kazka teks galvoti kol dar nieko daugiau nesidaro (ar galima diagnostika pasidaryti vilniuje dezes?)

Parašė Justas81· 2009-05-15, 23:26
#26

Dar patrugdysiu su savo klausimais,kur galeciau gauti info apie dezes ?:)

Parašė Vaidas· 2009-05-15, 23:29
#27

www.google.com

O del bedu diagnozavimo tai kreipkis pas stasiunia.
Siaip tavo dezei jau ateina galas, tai siulau kol neuzsilenke pradeti ieskoti ir tvarkytis

Parašė Justas81· 2009-05-15, 23:33
#28

ACIU

Parašė Fino· 2009-05-15, 23:36
#29

Remontas kainuoja ne kosmosa - galim sutvarkyti su garantija

Parašė Vaidas· 2009-05-15, 23:40
#30

ir del situ deziu tai geriau remontuoti nei ieskoti naudotu..jos retos, nepigios ir nera jokiu garantiju...

Parašė Fino· 2009-05-16, 00:43
#31

As pardavinejau po 250

Parašė Vaidas· 2009-05-16, 00:48
#32

tapo deficitu tos dezes....
Kiti laikai tada buvo, dabar kiekvienas gali T5 nusipirkti ir naudoja kaip galinga golfa, lauzo visus mazgus

Parašė romas· 2009-05-16, 07:31
#33

vida duoda, kad tokia pati (nuo 94) statesi ir ant 5252S, o ant 5254S state (irgi nuo 94) L ir H , ziurint pagal rinka. Ju skiriasi tik 1ir2 begio perdavimai, Zinoma ir atbulinio.

Redagavo romas· 2009-05-16, 07:41

Parašė ROCKY· 2009-05-16, 09:21
#34

Nu man pvz uzdejo nuo parasto 2.0 deze ir jokio skirtumo nejauciu ir tiko viskas idealiai:)

Parašė Vaidas· 2009-05-16, 09:29
#35

na tada turiu as ir nuo 2.0 20v sveika mechanine deze jei kamnors reikes

Parašė Fino· 2009-05-16, 11:17
#36

tiks tai tiks, bet...

Parašė romas· 2009-05-16, 13:49
#37

92 m 2.0 deze gali prasukti is pirmo starto, nes jos perdavimas 4.45 paliginus su 4.00 priklauso. Nuo 94m jau ejo tik 2 (L ir H) o ju perdavimas abieju 4.00. skyresi tik 1,2 ir atbulinis begiai.

Parašė babuinas· 2009-07-29, 21:08
#38

Biskiuka paprotinkit ar patikslinkit.

pavaru dezes M56 (nuo 2.3T) ir M56L2 (nuo 2.0T) yra skirtingos.

Ratio | M56 | M56L2
First |3.07:1 | 3.38:1
Second |1.77:1 | 1.90:1
Third |1.19:1 | 1.19:1
Fourth |0.87:1 | 0.87:1
Fifth |0.70:1 | 0.65:1
Reverse |2.99:1 | 3.30:1

Daug kur raso, kad ar ant 2.3T ar ant 2.0T ejo tiesiog M56
tai kas bus jei nuo 2.3T deze idesim i 2.0T?
vaziuos greiciau? leciau? ar iskart prasuks visus dantracius ir isvis nebevaziuos?

Parašė babuinas· 2009-07-29, 23:09
#39

bet cia ziauriai mazi skirtumai :)

Parašė Samis· 2009-07-29, 23:40
#40

Is savo patirties kai mano ex masinai buvo sudegus 5 pavara. Nusrendziau tavrkytis, nes taip pigiau buvo, ir meistrai negave tos pacios dezes ardymui idejo nuo kito modelio pavara, kazka prihimicija.
Zodziu rezultatas gavos toks: ijungu 5 pavara apsukos krenta per 0,5 ir masinos pajudint is vietos neimanoma, atostradoj lenkdavau su 4 pavara. Kuro sanaudos trasoj delto sumazejo 1 l, bet smagumo jokio del to.
Nerizikuociau statyt kitos dezes.

Redagavo Samis· 2009-07-29, 23:41

Parašė romas· 2009-07-30, 07:55
#41

Cia kaip pvz. paemiau 95m deze. 2.0T Reik ziureti pagal metus. 850 turejo is viso 5 dezes. T5 ir D525T savos dezes, kitu su turba, be turbos ir t.t.
www.ipix.lt/images/39314286.jpg
www.ipix.lt/images/75208779.jpg
www.ipix.lt/images/65457456.jpg

Redagavo romas· 2009-07-30, 09:13

Parašė Artas· 2010-01-08, 13:49
#42

kaip sankabos bukle?

Parašė PelkiuSenis· 2010-05-14, 10:22
#43

Pas mane ir kazkokia velniava prasidejo... :( atsilo orai ir kartais bedos imusant pirma ir atbulini begi, o siaip prasidejo ir su 2 pavara, per jega reikia truktelt, kad isijungtu... :( Sankaba lyg ir pagal ismynima nepasikeitus, nors kartais toks jausmas, kad per lengvai (bet cia gal man tik taip vaidenasi) :)
Volvo V70 I karta, 2,5TDI, mechanine pavaru deze :)
Gal pas kazka tokie dalykai dedasi? :o

Parašė PelkiuSenis· 2010-05-14, 12:54
#44

sunkus_1dienis @ 2010-05-14, 11:53 rašė:
Pasikeiciau tepala savo dezej... nepazustu dezes - daina!!!

Tiesa sakant ir as apie tai mastau, kad vertetu gal pasikeisti...o tai velniai zino kas ten darosi... :)

Parašė tozass· 2010-05-14, 19:31
#45

tai gal pas tave jau sausa ner ne laso tepaliuko

Parašė PelkiuSenis· 2010-05-17, 19:33
#46

Tai jei butu sausa - tai gal visi begiai strigtu, o cia pirma su atbuliniu ir veliau pradeda antras ir kartais 3 :(
Gal kas zino Kaune rimtu mesitriuku, kas aki uzmestu ar dar ka...

Parašė Artas· 2010-05-17, 21:05
#47

nu man tai cia kvepia sankabos problemomis...

Parašė PelkiuSenis· 2010-05-17, 23:14
#48

ArturasJo @ 2010-05-17, 22:10 rašė:
PelkiuSenis @ 2010-05-17, 21:33 rašė:
Tai jei butu sausa - tai gal visi begiai strigtu, o cia pirma su atbuliniu ir veliau pradeda antras ir kartais 3 :(
Gal kas zino Kaune rimtu mesitriuku, kas aki uzmestu ar dar ka...

Jei privažiuotum, 'pačiupinėčiau' simptomus, gal ką nors galėsiu pakomentuot. Geriausia skambink, nevisada būnu vietoje.

O tu skaitei ankstesni mano posta? Kad kazkaip didziausia beda pasireiskia viso to kai pakankamai silta ir ilgiau vaziuojama, ypac mieste, kur pastoviai junginejasi pavaros.
O kur taves ieskot, kokiu adresu? :) Gali ir i privata brukstelt, o nr nusirasysiu, jei rasiu laiko skambtelsiu ;)

Parašė Fino· 2010-05-18, 07:51
#49

PelkiuSenis, pas tave bus dezes problema, su sinchronizatoriais, jei blogai meta 1 ir atbulini, kai masina salta, M56 dezei skaitosi normalu, pakeitus tealus (ten eina spec. specifikacija, nepigi, bet veiksminga) daznai padeda, bet kai ppradeda blogai jungtis 2 begis, tai jau sinchronizatoriu simptomas. Kartais pasitaiko visose M56, m58 ir M66 dezese nuo 1991 iki 2008m , gamykliniu broku tai buvo 2005 - 2006 metais - ten jie byra beveik visada. Tai yra remontuojama, ir pamirstama.

Parašė PelkiuSenis· 2010-05-18, 10:09
#50

Kaip minejau seniau, Sergefinai, tai slubuoja pirmas su atbuliniu, kartais kai salta sunkiai musasi, kartais nera bedos, bet va pavazinejus po miesta kai siltas oras ir aplamai uzsyla masina, ir kai reikia metyt ant kokio posukio i antra tai nors imk ir rek...nes tenka per jega must ir meldies, kad greiciau isimustu.
Tad tvarkant sinchronizatorius, kiek kainuoja toks malonumas su detalem, tepalais darbu, bent apytikriai kiek is pinigines nubyret tures?

Parašė Fino· 2010-05-18, 13:51
#51

kiek zinau apie 700 lt

Parašė PelkiuSenis· 2010-05-18, 14:11
#52

sergefino @ 2010-05-18, 13:51 rašė:
kiek zinau apie 700 lt

Dekui uz info ;)

Parašė Artas· 2010-05-18, 15:04
#53

man vienas prie vieno su 440buvo tokios problemos- jau galvojau viskas sakes dezei, sakes sankabai 1 2 begiai per jega buvo tiesiog igrudami, ypac kai pasivazineji miesto rezimu, atbulinis visada su traskesiais... problema buvo atlinkusi plokstele prie kurios tvirtinasi toks troso laikiklis.

kitoj temoj esu gan issamiai aprases tai. aisku cia bus hidrauline sankaba bet siulyciau vis tiek idemiai apziureti pedala.

Redagavo Artas· 2010-05-18, 15:05

Parašė PelkiuSenis· 2010-05-18, 21:21
#54

Artas @ 2010-05-18, 15:04 rašė:
man vienas prie vieno su 440buvo tokios problemos- jau galvojau viskas sakes dezei, sakes sankabai 1 2 begiai per jega buvo tiesiog igrudami, ypac kai pasivazineji miesto rezimu, atbulinis visada su traskesiais... problema buvo atlinkusi plokstele prie kurios tvirtinasi toks troso laikiklis.

kitoj temoj esu gan issamiai aprases tai. aisku cia bus hidrauline sankaba bet siulyciau vis tiek idemiai apziureti pedala.

Na, atbulinis dar netraska, bet... :)
O gal pameni temos pavadinima?

Parašė Fino· 2010-05-18, 21:33
#55

Nepainiokit Renault ir Volvo dezes.

Parašė PelkiuSenis· 2010-05-19, 20:32
#56

sergefino @ 2010-05-18, 21:33 rašė:
Nepainiokit Renault ir Volvo dezes.

Bandysim pasitaisyti ;)
O tu gal zinai ar cia trosiniu budu junginejasi?
Nes viena is ideju isgirstu buvo, kad jei trosines tai tie trosai sausi ir ikaite pradeda pokstaut... (bet ir vel, kodel pirmas ir atbulinis ir veliau antras begis, o ne visi)

Parašė Fino· 2010-05-20, 08:37
#57

Ne , hidraulika

Parašė PelkiuSenis· 2010-05-20, 13:15
#58

sergefino @ 2010-05-20, 08:37 rašė:
Ne , hidraulika

Dekui ;) Teks pradet paieskas bedos...

Parašė PelkiuSenis· 2010-05-28, 22:58
#59

Aciu tau, Arturai, labai uz apziura ir pagalba ;)

O kiti nariai gal ka gali pasakyt i Arturo pastebejimus pas mano Volvuka? :)

Parašė Rolis5· 2010-05-29, 22:43
#60

Galimos priezastys:
1.Oras sistemoj- reik nuorint ir issiaiskint is kur atsirado.
2.Sutrinta, sudilus ar sulinkus nuo perkaitimo diafragmine diskatoriaus spyruokle - keisti.
3.Cilundriukas, kuris stovi dezes viduj nevaiksto kaip reikia. Gal leidzia skysti , gal .... dar kas nors. Teks keisti.
Trecia priezastis gali issaukti pirma. O tiksli diagnoze bus isardzius.

Parašė Fino· 2010-05-30, 13:30
#61

Greiciausiai pagrindinio sankabos cilindro problema.

Parašė spax· 2011-07-02, 13:07
#62

Sveiki. Turiu Volvo V40 1997m. 1,9tdi., mechanine pav.deze. Kazkas nutiko vakar su pavarom. Vaziavau is kiemo, pristojau, ijungiau atbuline pavara, pavaziavau atgal, sustojau, ijungiau pirma pavara, ir kazkas susiplionchino. Ismynus (ir neismynus) sankaba neina ijungti nei vienos pavaros, masina liko ant pavaros. Keista, bet pavaru svirti galima tik i atbulines pavaros pozicija pastumti, bet nuo to pavaros nesijungia. Isvis, pavaru svirtis kaip ikalta - nejuda i jokia puse.

Gal kam yra nutikusi panasi problema, arba gal zinote, kas galetu buti negerai? Atidaviau i servisa "R2L" Vilniuje. Dar laukiu atsakymo.

P.S. ismynus sankaba masina galima pastumti, tai manau, kad cia ne sankaboje problema.
Please, padekite, jei zinote kas cia per problema. Uzstrigau Vilniuje...