Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: FAQ: Automatines pavaru dezes papildomas radijatorius

Parašė Vladas· 2013-04-07, 12:54
#1

Sveiki forumieciai :)
Daznai susidurdamas su Volvo automobiliais pastebejau,ir ne tik as pastebejau :D kad naujesniu (po 2000metu) volvo automatines pavaru dezes yra silpnoji vieta,isskirsiu v70 II,XC70,XC90.
Aiskinantis del ko taip atsitinka buvo vienareiksmiskai nuspresta,kad tai perkaitusi automatines pavaru dezes alyva. Paskaicius uzsienio forumus,sita beda sprendziama statant papildoma alyvos ausintuva.
Sumontavus papildoma radijatoriu automatines pavaru dezes alyvai ausinti,jau buvo vos ne statistiskai isvesta,kad tai isgelbsti dezes subirejima,nes alyvos temperatura nukrenta apie 20prc.kas yra labai gerai ir alyvai,ir paciai automatinei pavaru dezei. :)
Prasom diskutuojam,klausiam,atsakom
Manau galim pradeti montuoti tokia sistema ir mes ;)

Redagavo Fino· 2013-04-07, 13:24

Parašė Vladas· 2013-04-07, 13:01
#2

Radau kazkoks volvo servisas montuoja juos jau :) aisku cia Rusija
http://akpp-volvo...diator.php

Parašė Vladas· 2013-04-07, 13:21
#3

Ta tikslia kaina sunku pasakyti,nes pas vienus kebulus yra daug vietos,pas kitus maziau,tai itakoja darbo sudetinguma,galiausiai ir kaina.
Manau su detalem,nauja alyva pavaru dezej ir darbais viskas gali sviruoti iki 1000lt

Parašė Titan· 2013-04-07, 13:21
#4

Mano planuose yra su laiku ideti toki ausintuva manajam Aisin. Is esmes kiek skaiciau, jei vazinejame uzmiestyje didesniais greiciais, Aisin ausinama pakankamai gerai. Problema atsiranda vasara ir vazinejantis miestu. Alyva pradeda perkaisti ir tenka ja dazniau keisti, o tai turi kaina. Laiku nekeiciant alyvos, atsiranda visos kitos automato problemos.
Kalbant apie XC modelius, tai butinas atributas jiems, ypac jei tenka daznai vazinetis bekeliem, kadangi purvas, dideles apkrovos, mazi greiciai, viskas blogina automato ausinima.
Bet mano poziuriu tai aktualu visiems Aisinams, pradedant XC, baigiant V70, S60, S80 ir t.t.

Parašė sukys· 2013-04-07, 13:22
#5

Aš orginalų radiatorių pirkau už 50lt su pajungimo vamzdeliais. Užtrukau jį pastatyti apie 2 val. Dažniausia jie yra statomi ant 6 cilindrų variklių, kurių auto būna su forkopu. Visi tvirtinimai viskas yra, tereikia prisukti 2 varžtelius su 10 mm rakteliu, persukti vieną vamzduką ir vieną vamzduką pakeisti kuris fiksuojasi su plastmasiniu fiksatoriumi(kuris lūžta labai greitai). http://www.volvop...odel=11985
Ir nereikia nieko burti, tik paieškoti šrotuose, ir kaina nedidelė gaunasi...

Redagavo sukys· 2013-04-07, 13:24

Parašė Fino· 2013-04-07, 13:43
#6

Neizvelgiu skirtum, kur tu radai 8x?

Yra siulomas devetas radikas uz 50 lt + pats keiti, ir yra siuloma:

Naujas radiatorius
Keiti ne tu , o tau
Tepalai JWS3309 - kokie 8 litrai tai tikrai
Ilgoji adaptacija

Tai - kur cia skirtumai 8x ?

Redagavo Fino· 2013-04-07, 13:43

Parašė Titan· 2013-04-07, 13:53
#7

Sukio pakopintas radiatorius yra zymiai mazesniu ismatavimu (rodos 4 kartus mazesnis), automatiskai ausinimas silpnesnis, bet reikia pripazinti jis irgi neblogas ir pakankamas. Tokie radiatoriai buvo dedami ne ant 6 cilindru su farkopais, o i specialios paskirties volvo (taksi, policija ir pns.) ir pagal spec uzsakyma. Veliau (nuo 2006), kaip Vladas dave linka, Volvo issiaiskino, kad tokie radiatoriai reikalingi visiems modeliams, ir pradejo deti i visus automatus.

Parašė Vladas· 2013-04-07, 14:26
#8

Truputi pasigilinus apie tuos papildomus radijatorius kurie stovejo ant kaikuriu volvo modeliu,tai isvada tokia:
kaip supratau pas Aisin'us nebuvo montuojami papildomi radijatoriai,o tik pas GM dezes kurios ir taip labai gerai padarytos.
Suki,as manau pas tave tiesiog pagal komplektacija, nebuvo imontuotas sitas reikalas del to jis tau tiko jei neklystu kalbi apie savo s80 kurioje ir stovi GM pavaru dezes ;).Klausimas,ar sitas papildomas radijatorius kuris ejo Amerikietiskos GM dezems,tiks Japoniskai Aisin automatinei pavaru dezei? abejoju.
Ne velltui visi stato aftermarketus,perdarineja viska,o ne originalu maza radijatoriu kuri sumontuoti nera sudetinga. :)

Redagavo Vladas· 2013-04-07, 14:28

Parašė Blitz· 2013-04-07, 14:32
#9

Pries kurdami naujas temas, pasikaitinekit pradziai senas - N kart apie tai diskutuota (dont)

Parašė tozass· 2013-04-07, 15:03
#10

dar kazkur rusiskame saite maciau ant amerikono sumontuotas dar ir papildomas isorinis filtras

Parašė Fly_To_Sky· 2015-12-14, 15:35
#11

Kadangi tema ne visiskai uzbaigta (o gal tiesiog sena) bet manau aktuali tai pateiksiu siek tiek informacijos apie papildomus ausintuvus.

taigi gamina siuos daigtus si kompanija. Ten pagal savo masinos VIN koda galima paziureti kokio produkto jums reikia:

http://www.hayden...ntent.aspx

Pirkti galima cia: (jokios reklamos)

http://www.autotr...s-274.html

Arba cia:

http://www.ebay.c...amp;_frs=1

Cia trumpas aprasymas su duomenimis:

http://www.hayden...oolers.pdf

Kol kas tiek info. Jei ka rasiu dar parasysiu. Tad jei kam nors si informacija aktuali ar turi jos daugiau - parasykite cia.

Parašė Styra· 2015-12-14, 16:09
#12

Taij reik suprast - jei pirkai neuzmusta automata, isidedi asintuva ir vaziuoji su "No Problem" del AT !?

Parašė niemcius· 2015-12-14, 16:16
#13

Kiek kalbėta ir domėtasi, sakė, ?ad laikų pakeitus tepalus problemų nekyla. Tiesa sako, ar vis dėl to reikia statyti aušintuvą? beje tepalus žiūrėti ir keisti reikia tam pačiam kilometraže, ar keičiasi jis?

Parašė Fly_To_Sky· 2015-12-14, 19:55
#14

Pagal lentele matosi, kad kuo mazesne temperatura tuo ilgiau tepalas islieka sveikas. Taip, sutinku kad tepalus reikia keisti reguliariai, bet reguliariai yra ir kas 30k.km ir kas 60-70k.km. Jei papildomas ausintuvas padeda tepalu keitimo intervala padidinti vos ne dvigubai tai gal ir verta ji isideti. O tepalu keitimas tikrai ne pigus malonumas, taip kad manau atsipirks su kaupu, o ir dezei bus sveikiau tikrai. Na kad blogiau nebus tai tikrai.

Parašė Fly_To_Sky· 2015-12-14, 20:04
#15

Styra @ 2015-12-14, 16:09 rašė:
Taij reik suprast - jei pirkai neuzmusta automata, isidedi asintuva ir vaziuoji su "No Problem" del AT !?


O vat sito niekas neatsakys. Bet logiskai pagalvojus, jei yra gaminys, vadinasi ji kaz kas perka ir su juo issprendzia problemas. Jei USA rinkai skirtose volvo (info ne patikrinta is gandu lygio) stovi didesnis ar papildomas AT tepalo ausintuvas tai nemanau kad jis siap sau istatytas. Taigi reikia imti ir bandyti. jei viskas bus gerai, tai meginsiu pavasari ar vasara susimontuoti si ausintuva. Kol dar deze OK, manau verta. Tuo paciu ir tepalus pasikeisiu. O tada bus matyti kiek ilgai ar kiek trumpai vaziuosiu. Nes kiek suprantu ne visiems naudinga kad masinos AT veiktu gerai ir negestu. juk kai kurie is tuo valgo duona ir dar sviestui uztenka...

Parašė Swer· 2015-12-14, 20:07
#16

dalinis keitimas nera brangus.

Parašė Fly_To_Sky· 2015-12-15, 07:15
#17

Swer @ 2015-12-14, 20:07 rašė:
dalinis keitimas nera brangus.


Kiek kainuoja dalinis keitimas? Kas kiek laiko ji reikia atlikti?

Parašė Blitz· 2015-12-15, 07:26
#18

Dalinis keitimas kainuoja lygiai tiek, už kiek nusipirksi 4 l reikiamos AT alyvos ir už kiek su meistru sutarsi, kad pakeis, o gal pasikeisi pats.

Parašė dario· 2015-12-15, 09:32
#19

Taip, galima keisti kas 15-20k ir jokių papildomų radiatorių galbūt nedėti, ką aš ir darau. O kaip geriausia, tai niekas 100% ir nežino :)

Parašė Swer· 2015-12-15, 11:15
#20

As desiu papildoma originalu ir dalinius darau reguliariai

Parašė Darius· 2015-12-15, 13:12
#21

Ar galima teigti, kad xc90 v8 turi geriausia AT dėžę?
Kaip laiko s80 nuo 2006m AT su v8?

Parašė Mindaugs· 2015-12-15, 14:13
#22

Adamkus @ 2015-12-15, 13:12 rašė:
Ar galima teigti, kad xc90 v8 turi geriausia AT dėžę?
Kaip laiko s80 nuo 2006m AT su v8?

Kiek žinau XC90 V8 turi silpnesnę dėžę t.y. hidrobloka, nei S80 V8, čia daigiau Fino galėtų pakomentuoti :)

Parašė Swer· 2015-12-15, 16:20
#23

Paguodei :D o man kazkodel atrodo vienodi jie

Parašė Mindaugs· 2015-12-15, 16:55
#24

S80 atnaujino hidrobloka į naujesnį, patvaresni, o į XC90 ėjo iki galo senas, tiek težinau :)

Parašė Fino· 2015-12-15, 20:15
#25

Taip, Minde teisus. TF80-SC atnaujintose kebulose (bet isskyrus visus XC90) turi visai kita hidroblokas, i XC90 iki pat modelio gamybos galo ejo pacios prasciausios kombinacijos TF80-SC. I atnaujinta kebula (V70III, S80II) primygtinai buvo dedamas papildomas ausinimas ir dedmas "Heavy duty" hidroblokas. Tokioj kombinacijoj neretai dezes pravazioja daugiau negu 200 000 be didesniu remontu. Atnaujintas hidroblokas vietoj senesnio netinka.

Redagavo Fino· 2015-12-15, 20:43

Parašė Swer· 2015-12-15, 20:39
#26

Pzdc idomu ko tada i XC90 ta sh dejo? :D Tipo prabangesne masina, tegu dazniau uzsuka i servisa, daugiau pinigu turi :D

Parašė Fino· 2015-12-15, 20:40
#27

Nuo gamybos pradzios, o nuo 2005 galo suprastejo dar patvarumas kai idege 80 deze, siaip Jaunius gali labai daug papasakot apie tuometinius bugus.

Redagavo Fino· 2015-12-15, 20:41

Parašė Swer· 2015-12-15, 21:23
#28

Nu blemba tikiuosi reguliariai keisdamas tepalus, bent 100 su savaja pramynsiu..