Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Volvo ETM su TPS problema

Parašė Veritas· 2013-04-07, 08:54
#1

Sveiki tautieciai, Serge gal dar kas nors atsakys kokia situacija su etm ? genda 8644345 nuo 2001 S60 , Slava nuskaite klaidas 1610,1651,0223,0123. kaip geriau daryti ? taisyti, pirkti nauja? imti is savartyno turbut neapsimoka.

Parašė Fatmann· 2013-04-07, 11:36
#2

Paieškok, yra žmonių, montuojančių bekontakčius TPS. Susitvarkysi ir pamirši.

Parašė Veritas· 2013-04-08, 14:41
#3

Dekui uz patarima, Fatmann. Nupirkau nauja sacer . Bandysiu montuot kai ateis.

Parašė Veritas· 2013-05-09, 19:55
#4

Ilgai laukiau,kol atejo , pries kelias dienas gavau, sianden idejau. Vedasi, apsukos normalios, ziuresim ar paistaise gedimas. Pirkau is cia http://www.ebay.c...1497.l2649

Parašė Fino· 2013-05-09, 20:28
#5

Pats darei? Viskas easy ?

Parašė Veritas· 2013-05-09, 20:52
#6

Jo, pats. Atsiunte kompakta su instrukcija, bet internete irgi pilna informacijos. Paprasta ten, tik negalejau istrauk fiskes ,butu reikeje starteri atsukinet, nepralindo. Teko prie masinos viska daryt, lituot, pjaut.

Parašė Veritas· 2013-07-03, 21:25
#7

Tiems, kam reiks daryti toki atnaujima ir nores darytis pats, kaip kad as dariausi, siulyciau labai rimtai ivertinti savo galimybes, rizika, galimas pasekmes. As parasiau " paprasta" , nes as dirbu toj srity ir zinau kaip padaryti gerai.
Pasirodo, tai ne visos islaidos susijusios su tokia etm problema. Mano masina 2001 metu ir kad pagrindinis kompas teisingai suprastu atnaujinima, tiksliau, nereikalautu labai tiksliu sklendes pozicijos duomenu is TPS, tikriausiai reikia atnaujinti etm firmware'a. O ta daro igaliotas atstovas Lietuvoje. TAi kadangi nekeiciau ETM, tai nereikia upgrade'inti , o tik update'inti. Vaziuosim , bandysim daryti

Parašė Veritas· 2013-07-26, 21:45
#8

Istorijos tesinys. Kadangi nuo pakeitimo mete klaida ecm91b7(position sensor) ir ecm250(long term fuel trim) , montavimo instrukcijos pabaigoje buvo parasyta "inform customer that ETM needs software reload ar update" , nuvariau i sostena atnaujinti ETM. MAsina vaziavo daug maz normaliai , patrukciodavo kartais svelniai, tik i akis krito tos geltonai sviaciantys klaidu simboliai. IS pradziu priemime pasake, kad kainuos apie 340lt, bet as is anksciau snekejau su darbuotojais ir zinojau, kad nereikia pririsinet o tik atnaujinti, kaina - 180 beveik. Tai va, pasake, kad irasines du failus ar naujis du modulius, po pirmo atnaujinimo atejo ,pasake, kad klaidos vistiek yra, tai irasines ar naujins kazka kito. Atejo tas laikas, kai atnese raktelius, uzdejau parasus , nueinu i masina, atsisedu, uzvedu - o variklis kalatojasi, apsukos sokineja. Hm...nueinu pas juos vel, sakau, atvariau normaliai vaziuojancia, o padaret taip ,kad nezinau ar pajudesiu is vietos. Jie -" nu mes nieko negalim padet, mes tik irasem ir viskas", cia tipo del mano modifikacijos. NU siaip ne taip nuvaziavau i savartyna, paemiau atsargai kita naudota etm, kratydamasis davaziavau iki namu, idejau ta is savartyno ETM - vistiek variklis kratosi, apsukos sokineja. Klaidu kodai skirtingi, nei kad buvo. VEliau idesiu nutoraukas

Parašė Veritas· 2013-07-26, 22:17
#9

KAs keitet ir pririsinejot, kokie simptomai kol ETM nepriristas? matau, kad yra susijusi kalida - cem1d04 ecm, software faulty signal

Parašė laurius08· 2013-07-26, 22:59
#10

Šiandien bandžiau pataisyt ETM, bet nelabai pavyko, pravaliau ištryniau klaidas- pora km važiavo be trukčiojimo poto vėl pradėjo (apsukos iki 3000 ir ant laisvų pulsuoja).
Bijojau nuimti Sklendės padėties daviklį, nes ten du kontaktai prilituoti ir toliau nesimato kaip turėtų būt nuimama.

Parašė Veritas· 2013-07-26, 23:23
#11

prilituoti trys kontaktai, reik nuimt ilga dangteli is sono,k ur lipukas ir tada atskirti kontaktus ,kur eina i valdyma.

Parašė Veritas· 2013-07-29, 18:14
#12

Istorijos tesinys. Kadangi mano originalu ETM sugadino softo atnaujinimas, tai jis jau netinkamas naudoti, nes nieko daugiau negalima padaryti. Praeita savaite paimtas etm pasirodo blogas, gerai ,kad jame buvo naujas softas ir galimab buvo padaryto testa. Testo rezultatais 72 laipsniai skirtumo. Pagal inofrmacija, jei daugiau nei 14 - reikia keisti. SIandien nuvaziavau, nuveziau atgal. ETM buvo nuo s80, be turbo, nuo mano skyresi pagal part numeri. GErai ,kad turejo palyginimui su tokiu paciu part numeriu kaip pas mane originali ,tik nuo turbo. Idejau , paleidau testa - 2 laipsniai nuokrypis. Idejau , uzvedziau - idealiai veikia. Kolkas neismete jokiu klaidu, tai gal net nereiks vaziuot i sosten pririsinet.

Parašė Fino· 2013-07-29, 18:15
#13

bet Sostenoj susumkejai ane ?

Parašė Veritas· 2013-07-29, 18:36
#14

Nu taip, jei nediagnozavo ir netaise, jie padare ko as prasiau. Siandien su vienu zmogeliu diskutavom apie is kazkokio automobiliu serviso centro, tai sake, kad jie ten sostenoj zino, kad tai nepataiso tokiu problemu .Gal ir galejo kazka pasakyt, bet mano prasymas buvo atnaujint, nes as maniau, kad blogiau nebus, nesitikejau,kad taip pasidarys. NU gyveni ir mokinies ,kaip sako, arba kol neisbandysi tai ir nezinosi. NEabejoju, kad tie bekontakciai 8 atvejais is 10 gal ir veikia normaliai. Nu as turbut buvau tas 20% , kuriems nepraeina. Aplamai, dabar galvoju, kad gal tas atnaujinimas kazkiek atitolina tu problemu su etm throttle posision sensor pasireiskima, kol dar nemodifikuota. NEs ta plevele anksciau ar veliau vistiek nusibruzina.

Redagavo Veritas· 2013-07-29, 18:38

Parašė Blitz· 2013-07-29, 18:44
#15

As atsinaujinau softa keisdamas ETM'a, bet relaiai aiskaus paskeitimo nepastebejau, apart to, kad naujas softas ikale apsuku ribotuva ant laisvu (max 4000). Pats ETM'as santykinai naujas - 2010 m berods, del to ir pririsinejau.

Parašė Veritas· 2013-07-29, 18:52
#16

O kur parasyta data, ar pirktas tais metais?

Parašė Blitz· 2013-07-29, 19:03
#17

Zinok as dabar nepamenu, kur yra data, bet ir srotas sake ta pati, ir Sostena pati pasake, kad dar naujas ETM'as, ir ivardino pagaminimo metus.

Redagavo Blitz· 2013-07-29, 19:04

Parašė Veritas· 2013-07-29, 19:31
#18

hm, reik paieskot informacijos tada ant lipduko

Parašė Veritas· 2013-08-01, 23:16
#19

[youtube]gWiPaww-_Gk[/youtube]

Parašė Egydokas· 2013-08-05, 20:25
#20

Siandien pakeiciau ETM deveta, variklis dirbo kuo graziausiai, gryzau namo, auto pastovejo gal pora valandu, pabandau uzvest, sukt starteris suka, o uzsivest nenori (keiciau ETM del to kad apsukos plaukiojo, variklsi galvojau kad issoks lauk, apsukos nekilo auksciau 3500, traukos nebuvo

Parašė Veritas· 2013-08-05, 21:34
#21

nu tai nebutinai gi del etm tas v ariklis gali blogai dirbt. Galu gale ir tas etm jei naudotas gali but blogas. Koks lipdukas? geltonas ar baltas? Testuot reikia etm nupirkus arba pries perkant, jeigu naujas softas. Matai virsuj video, atrodo sklende tolygiai vaiksto, nors cia nesimato kad ji trukcioja , o skirtumas 72 laipsniai, ledziama iki 14 .

Parašė staind· 2013-10-28, 18:08
#22

durniuoja mano sklende jau kuris laikas, tai mastau pasikeist i http://www.ebay.c...s_Accessor ies&fits=Make%3AVolvo&hash=item20d7877bf9&vxp=mtr technine dalis kaip ir dzin, su lituokliu elgtis moku, nebeda. bet idomiau su programine. Veritas matau keite, bet paskui problemu islindo. Visada pakeitus reikia softa naujinti? aisku yra galimybe nuvezt, kad padarytu, bet kazkur maciau kad keiciant i contactless'a bene 1500lt praso. LBM reontuoja uz 350, bet klausimas ar kas gero is to gausis, nors ir duoda metu garantija. tai mastau kaip cia geriau pasielgus :D

Redagavo staind· 2013-10-28, 18:09

Parašė Veritas· 2013-10-28, 18:24
#23

TAi jei duoda garantija metams padare kazka uz 350, tai manau gera kaina ir geros salygos, nes ten manau galima pakeisti pacia plevele, kaip originale arba deti bekontakti davikli. Naujinti nebutina, juolab kad po atnaujinimo etm visai nenorejo pripazint to bekontakcio tps. Pas mane dege ir iki siol dega emisijos lempute. Iki keitimo i bekontakti nedege, bet gal sutapimas, gal kokia liambda genda arba dujas reguliuot reikia, nes pastoviai ant ju vazineju. Parduot ta bekontakti gal ir as galeciau, pigiau nei naujas, nes guli dabar isimtas is seno etm. DAr vienas variantas pasiieskot naujesnes versijos naudotos etm, su geltonu lipduku, ten galima ir data pagaminimo matyt ant jo.

Parašė Veritas· 2013-10-28, 18:27
#24

staind @ 2013-10-28, 20:08 rašė:
durniuoja mano sklende jau kuris laikas, tai mastau pasikeist i http://www.ebay.c...s_Accessor ies&fits=Make%3AVolvo&hash=item20d7877bf9&vxp=mtr technine dalis kaip ir dzin, su lituokliu elgtis moku, nebeda. bet idomiau su programine. Veritas matau keite, bet paskui problemu islindo. Visada pakeitus reikia softa naujinti? aisku yra galimybe nuvezt, kad padarytu, bet kazkur maciau kad keiciant i contactless'a bene 1500lt praso. LBM reontuoja uz 350, bet klausimas ar kas gero is to gausis, nors ir duoda metu garantija. tai mastau kaip cia geriau
pasielgus :D

beje, vat tokiu durniavimo atveju, tas atnaujinimas gal ir padetu, bet turbut laikinai, nes jeigu ant juosteles yra ibrezimu tai ju aisku softas nepataisys.

Parašė staind· 2013-10-28, 19:42
#25

Veritas @ 2013-10-28, 18:27 rašė:
staind @ 2013-10-28, 20:08 rašė:
durniuoja mano sklende jau kuris laikas, tai mastau pasikeist i http://www.ebay.c...s_Accessor ies&fits=Make%3AVolvo&hash=item20d7877bf9&vxp=mtr technine dalis kaip ir dzin, su lituokliu elgtis moku, nebeda. bet idomiau su programine. Veritas matau keite, bet paskui problemu islindo. Visada pakeitus reikia softa naujinti? aisku yra galimybe nuvezt, kad padarytu, bet kazkur maciau kad keiciant i contactless'a bene 1500lt praso. LBM reontuoja uz 350, bet klausimas ar kas gero is to gausis, nors ir duoda metu garantija. tai mastau kaip cia geriau
pasielgus :D

beje, vat tokiu durniavimo atveju, tas atnaujinimas gal ir padetu, bet turbut laikinai, nes jeigu ant juosteles yra ibrezimu tai ju aisku softas nepataisys.

idomiausia, kad man durniavimas dingsta atjungus akumuliatoriu, bet neilgam. va radau, kur parodyta kaip remontuoja http://fixvolvoet...nimo-budai . cia itariu to kur 1500 praso uz bekontakti, puslapis :) jei sumastysiu keisti pats, kreipsiuosi i Tave ;)

Redagavo staind· 2013-10-28, 19:43

Parašė ilgas007· 2013-10-28, 23:49
#26

staind @ 2013-10-28, 19:42 rašė:
Veritas @ 2013-10-28, 18:27 rašė:
staind @ 2013-10-28, 20:08 rašė:
durniuoja mano sklende jau kuris laikas, tai mastau pasikeist i http://www.ebay.c...s_Accessor ies&fits=Make%3AVolvo&hash=item20d7877bf9&vxp=mtr technine dalis kaip ir dzin, su lituokliu elgtis moku, nebeda. bet idomiau su programine. Veritas matau keite, bet paskui problemu islindo. Visada pakeitus reikia softa naujinti? aisku yra galimybe nuvezt, kad padarytu, bet kazkur maciau kad keiciant i contactless'a bene 1500lt praso. LBM reontuoja uz 350, bet klausimas ar kas gero is to gausis, nors ir duoda metu garantija. tai mastau kaip cia geriau
pasielgus :D

beje, vat tokiu durniavimo atveju, tas atnaujinimas gal ir padetu, bet turbut laikinai, nes jeigu ant juosteles yra ibrezimu tai ju aisku softas nepataisys.

idomiausia, kad man durniavimas dingsta atjungus akumuliatoriu, bet neilgam. va radau, kur parodyta kaip remontuoja http://fixvolvoet...nimo-budai . cia itariu to kur 1500 praso uz bekontakti, puslapis :) jei sumastysiu keisti pats, kreipsiuosi i Tave ;)


As klausinejaus kiek kainuoja remontai kazkada senokokai, tai jis atrase jeigu ETM remontas, kaina 1000lt, cia buvo vasara gal dabar pabrangino (confused) bet deja nespejau nuvaziuoti isvykau i uzsieni (scared)

Parašė Blitz· 2013-10-29, 08:52
#27

As atvirai tariant nzn, ka uz 350 lt padare, bet tai tikrai pigu, nes vien ETM'o nuemimas/praplovimas/uzdejimas, jei darai ne pats, kainuos nuo 100 lt. Naudotas ETM kainuoja apie 400 lt.

Parašė staind· 2014-01-09, 18:34
#28

Veritas, tai kaip del tos tavo sklendukes pardavimo? :)

Parašė perkunas· 2014-01-09, 19:04
#29

Man asmeniškai ETM pūliavo, po to, kai buvo visiškai iškrautas akumas, apsukos nukrisdavo iki 500 ir šokdavo iki 1500, bet pavažinėjus susitvarkė. Manau, užtrunka, kol kompas sukalibruoja sklendės valdymą. Beje, skaičiau, kad pavyzdžiui išvalius ETM ir prijungus akumuliatorių, reikią palaukti ~10 min (berods su įjungtu degimu), kad kompas nustatytų nulinę sklendės padėtį.

Parašė Veritas· 2014-01-09, 23:31
#30

Jau kai prasideda bedos su sklendes pozicijos nustatymu, tai savaime nieks nesusitvarko, nes ten mechaniskai nudyla specifinis pavirsius ant pleveles. As irgi is pradziu praploviau sklende su carbcleaneriu, paskui dar karta ,tikedamasis kad to uzteks.

Parašė Dziozas· 2014-01-10, 16:18
#31

Sveiki,
Pas mane panasu jau prasideda tos bedos, plovimas nepadejo. Kol variklis pilnai nesusyla,apsukos nenukrenta zemiau ~ 1000. Paskui buna ,kad isjungus pavara nukrenta iki ~ 600 ir stabilizuojasi ties 800-900.O buna ,kad ir viskas normaliai. Bet is sios diskusijos taip ir nesupratau iki galo, ar verta pirkti ta bekontakti ir bandyti, ar tai visgi ismesti pinigai ? Norisi vienu kartu paimti ir isspresti ta beda. Volvo V70 2.4 benzas 2002 m baltas MM lipdukas.
http://www.ebay.c...s_Accessor

Redagavo Dziozas· 2014-01-10, 16:26

Parašė Veritas· 2014-01-10, 16:57
#32

Nepabandes - nesuzinosi. JEigu rasi kita sklende gera uz 400 ir vazinesi ilgai ,tai sakysi neverta pirkt. Jeigu nusipirksi kita etm ir ji suges ne uz ilgo, tai sakysi vertejo pabandyt. Keiciant visa etm reikia priristi, nes diagnostika raso, kad nesutampa programiniai failai. Keiciant i magnetinis sensoriu visos smegenys lieka senos.

Parašė hiper· 2015-04-21, 12:39
#33

Sveiki, nuo kelintu metu istaise buga su ETM'u? T.y vietoj MM pradejo statyti Bosch'o sklendes?

Parašė Fino· 2015-04-21, 12:44
#34

2003

Parašė Blitz· 2015-04-21, 13:00
#35

Realiai tai rišt ten nieko nereikia, nuvariau į Sosteną, tai tiesiog įsriegė pačią naujausią programą ir tiek.

Parašė hiper· 2015-04-21, 20:26
#36

Kiek laiko MM Etm'as? Kas nors itakos turi tarnavimo laikui?

Parašė Blitz· 2015-04-21, 21:12
#37

Realiai ne, tiesiog išdyla laikui bėgant takeliai ir tiek. Kai kuriose šalyse buvo va kas "The Electronic Throttle Module (ETM) has a higher than normal failure rate. Volvo has extended the warranty on some of the ETMs to 10 years/200,000 miles", aišku tai ne LT, ir net ne EU :)

Redagavo Blitz· 2015-04-21, 21:20