Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: FAQ: EGR voztuvo atjungimas, pasekmes - pliusai ir minusai

Parašė Fino· 2013-01-20, 22:04
#1

i49.tinypic.com/jhuc95.jpg
EGR. http://en.wikiped...irculation

Atjungus/ismetus/uyzglusinus EGR (Exhaust Recirculation Valve) voztuva tepalai labai greit praranda savo savybes nes:
Atjungus EGR padideja degimo temperatura kamerose deka liesesnio misinio ir nekontroliojamo deguonies kiekio, EGR skirtas tam kad sumazinti degimo temperatura iki to lygio, kad NOx dujos neatsirastu. Atitinkamai, lubrikantams tenka didesnis kruvis,varikliui tenka dirbti prie ekstremalesniu misiniu tam tikru darbo rezimu , ir jos juntamai greiciau praranda savo tepimo savybes. NOx dujos pro kompresinius ziedus papuola i karteri, prasideda reakcija tiesiogiai su tepalais. Azoto kontktas su tepalais priveda prie to, kad tepalai staigiai degraduoja, jis (NOx) mazina tepalu gyvavima, naikina plovimo savybes, ir daug kitu niuansu kuriu nezinau. Tepalas tampa klampesnis, padavimas i galva - problematiskesnis, kaista galvute/velenai. Tai artina variklio kapitalini remonta VISIEMS varikliams JEIGU JUS NEKEISITE TEPALU DAZNIAU!!!!!! Atjungus EGR, pamirskite apie longtime.

Reziume:
EGR'o buvimas sistemoje, pliusai - ekologija, longlife tepalu isliekancios galimybes, stabilus saugus ismetimas, minusai - mazesnis ekonomiskumas, trauka, galimos elektronikos problemos susijusios su jo gedimu/pakibimu (servisiniai rezimai del netraukos ir pan), daug visokiu "kaku"" egr sistemoje, padavimo kolike del jo darbo principo

EGR'o panaikinimas, pliusai - trauka (~1%), ekonomiskumas (salyginis), nebuvimas problemu su "kakom" kurias reikia valyti, nebuvimas keliu kilogramu nereikalingo (bent jau man) svorio, daug atkrentanciu problemu su variklio aptarnavimu, susijusiu su purvu, sodziais ir ju pasekmem. Minusai - aplinkos tersimas, tepalu degradavimas, laiku nepastebejus tepalu savybiu kaita - variklio remontas.

Prasau papildyti , ir pataisyti mane jei kazkur suklydau.

Griežtai draudžiama čia paskelbtą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse be scc.lt administracijos sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti www.scc.lt kaip šaltinį.

Redagavo Fino· 2016-12-22, 10:25

Parašė Kiano· 2013-01-20, 22:22
#2

O iki EGR atsiradimo varikliuose kiek daznai reikedavo keisti tepalus ? Cia del smalsumo, kaip daznai reiktu keisti dabar, uzglusinus EGR.

Parašė imori· 2013-01-20, 22:25
#3

Turbut nuo alyvos kokybes priklauso

Parašė Oras· 2013-01-20, 22:30
#4

Klausimas - Kaip EGR atjungimas gali padidinti temperatura degimo kameroje ?

Ka as manau:
Auto BE EGR - visos ismetamosios dujos eina per duslintuva lauk, o i degimo kamera patenka svarus grynas oras
Auto SU EGR - dalis ismetamuju duju eina per duslintuva lauk, kita dalis keliauja atgal i degimo kamera, pakeliui maisoma su svieziu oru. Akivaizdu, jog ismetamuju duju temperatura yra daug didesne nei gryno oro (+-600 laipsniu).

Taigi, kaip cia gali gautis, jog i degimo kamera patiekus karstesni ora degimo kameroje temperatura sumazeja ?

Parašė Alex787· 2013-01-20, 22:30
#5

Nezinau kaip del nauju varykliu,bet kiek teko girdet jo panaikinimas vieni pliusai. Visas brudas tiesiai i ismetymo vamzdi.Varyklis gauna pastoviai svaru ora o ne panaudota bruda ir plius kaip Fino minejo svaru kolektoriu ir vamzdyna.Pats egr turi ausintuva logiskai jei jis neusintu griztamu duju, sumazetu zimiai trauka nes butu paduodamos karstos dujos i isiurbima. Ir dar vienas blogis jei to brudo kietos frakcijos su isiurbimu patenka i varykli arba po voztuvais buna liudna varykliui.Asmeniskai esu uzglusines seimoj c4 daug metu kaip laikrodis jokiu problemu daug metu.Dabar programiskai uzdares ir d5 nes tiek brudo kaupdavosi kad net baisu darydavosi.(confused3)

Parašė Justas81· 2013-01-20, 22:32
#6

na pataisykite jei as neteisus egr veikimas yra kai variklis buna saltas,tepalui itakos neturi jokios,pasakysiu kodel taip manau turiu 3.0benza USA mano variklis be EGR bet yra toks pats variklis su EGR tepalas pilamas tas pats keiciamas kas tiek pat km.Taigi EGR reikalingas kaip variklio pasildymas mazasis duju ratas kuris isilus varikliui uzsidaro
PATAISYKITE IR PAAISKINKITE JEI NUSISNEKU

Parašė Fino· 2013-01-20, 22:35
#7

Recirkuliacines dujos grizta i varikli atvesindami ji misinio koregavimo deka. To pakanka kad neatsirastu NOx. Ukiskai, atjungtas EGR - karstas ismetimas. EGR gi dirba ne visada.

Redagavo Fino· 2013-01-21, 09:03

Parašė Oras· 2013-01-20, 22:46
#8

As apie ismetamuju duju sudeti neklausiu, man rupi grynai temperatura.
Kaip gali ismetamosios dujos 600 laipsniu karscio, vietoje vos ne lauko temperturos oro, atvesinti varikli ?!?!

Redagavo Oras· 2013-01-20, 22:46

Parašė Justas81· 2013-01-20, 22:46
#9

supratau aciu uz paaiskinima

Parašė pilius· 2013-01-20, 22:50
#10

[youtube]K0QAvF2PLsY[/youtube]

Parašė Oras· 2013-01-20, 23:06
#11

Aisku, senose auto jokiu ausintuvu nera, o naujesnese auto jau stovi EGR duju ausintuvai. Bet duju temperatura vistiek bus aukstesne nei sviezio oro, taigi teiginys, jog auto su EGR degimo kameroje temperatura yra zymiai mazesne, atrodo visiskai nepagristas ir priestaraujantis elementariai fizikai.

Parašė Fino· 2013-01-20, 23:11
#12

oras, tam tikrom salygom mes turime (jei turime)liesa misini degimo kameroje, tais atvejais egr atsidaro ir paduoda tam tikra kieki ismetamuju duju, reguliodama deguonies padavimo kieki i isiurbimo kolika, taip stabilizuodama misini kad butu pagaminta kuo maziau NOx. atjungus egr, sitos opcijos mes neturime ir sviezias oras varo pilnu pajegumu. .

Redagavo Fino· 2013-01-21, 09:02

Parašė Fino· 2013-01-20, 23:17
#13

Oras @ 2013-01-20, 23:06 rašė:
Aisku, senose auto jokiu ausintuvu nera, o naujesnese auto jau stovi EGR duju ausintuvai. Bet duju temperatura vistiek bus aukstesne nei sviezio oro, taigi teiginys, jog auto su EGR degimo kameroje temperatura yra zymiai mazesne, atrodo visiskai nepagristas ir priestaraujantis elementariai fizikai.


bus,deka misinio

Parašė Oras· 2013-01-20, 23:19
#14

Na va, jau aiskiau :)
Nes kad misini reguliuoja ir ismetamuju duju sudetis kinta del EGR tai cia suprantama ir aisku, bet vat kad magiskai pradetu -mazinti- temperatura...

Parašė Oras· 2013-01-20, 23:37
#15

Kitaip sakant EGRas "dusina" varikli paduodamas ora su mazu deguonies kiekiu ir taip riboja degima. Supratau, aciu uz paaiskinimus :)

Parašė Alex787· 2013-01-21, 07:22
#16

Kiek teko su meistrais kalbet,vazinejant miesto salygomis egr atsidaro uzsidaro akseliaruojant , bet duodant kruvio jis uzsidaro.Del to miesto salygom pastoviai varinejant visas brudas ir kaupiasi vamdziuose labai.O kas autostradoj malasi turbut maziau kaupiasi.

Parašė Fino· 2013-01-21, 08:57
#17

Kaip sako rusai: dirbantis EGR - svarus oras, atjungtas EGR - purvinas oras, nekorektiskai dirbantis arba uzsikises EGR - labai purvinas oras.
Kas skaito rusiskai va radau labai gera paaiskinima, Alex - suprasi dar paprasciau negu as parasiau kodel tepalai "nedirba" http://mikrob.ru/...;p=1143870

Parašė Alex787· 2013-01-21, 09:27
#18

As taip ir taip kas 10 000km keiciu manau gal nieko nenutiks(glases)

Parašė Eimas· 2013-01-21, 17:25
#19

O yra būdas kaip būtų galima patikrinti ar tas EGR vožtuvas išjungtas ar ne? Mašina perki juk dažniausiai ne naują ir nežinai kas jai daryta, o kas ne.

Parašė Fino· 2013-01-21, 18:07
#20

koks variklis

Parašė Eimas· 2013-01-21, 18:35
#21

2.5D

Parašė Fino· 2013-01-21, 21:33
#22

Jei CHECK nedega del EGR , tai viskas vietoj. Sito variklio neapgausi.

Parašė Eimas· 2013-01-21, 21:35
#23

Fino @ 2013-01-21, 23:33 rašė:
Jei CHECK nedega del EGR , tai viskas vietoj. Sito variklio neapgausi.


Dega check( geltona variklio lemputė )

Parašė Fino· 2013-01-21, 21:38
#24

nu reikia jungti kokia ors diaga

Parašė Eimas· 2013-01-21, 21:40
#25

Fino @ 2013-01-21, 23:38 rašė:
nu reikia jungti kokia ors diaga


Aš norėčiau ją prijungti diagnostikai, bet nežinau kas Kaune kokybiškai galėtų tai padaryti. Nes pilna "expertų" kūrie ale daro diagnostikas, bet nesugeba po to paaiškint klaidų. Sostenoje tai net bijau klausti kainos :D

Parašė Fino· 2013-01-21, 21:58
#26

Nu atvaziok, pajungsim nemokamai kame bedos.

Parašė Draco· 2013-01-21, 21:59
#27

Sostenoje 200 Lt - elektrinės ir mechaninės dalių patikrinimai. 50 Lt - garantinė istorija.

Parašė Eimas· 2013-01-21, 22:02
#28

Fino @ 2013-01-21, 23:58 rašė:
Nu atvaziok, pajungsim nemokamai kame bedos.


Turėsiu omenyje, jei ką į Telefoną pasiskambinsiu :)

Parašė Fino· 2013-01-22, 09:29
#29

Nu nesamone parasei, misini tai regulioja kaip priklauso, kalba ne apie ora o apie deguonies kieki , jo jis iskastruot negali nes jis eina is lauko.

Parašė alexiz· 2013-03-14, 17:49
#30

Sveiki, prie temos paklausiu: noreciau atjungt EGR (auto: s60 2.4D 96kw '02). kur galeciau tai padaryt? veiksmas Vilniuje

Parašė Fino· 2013-03-14, 18:35
#31

Pas Vladeli kreipkis jis padarys

Parašė Alex787· 2013-03-29, 07:28
#32

RaimisB @ 2013-03-28, 18:42 rašė:
klausimas, gal biski prosali, bet apie EGR, jei valyti, tai pirma kart po kiek t. km jau verta ardyti valyti? D5 136kW


Po kokiu 50 tuks.manau drasiai,maziau darbo bus, ir gazo sklende valyk kas kokiu 20 nes ziauriai ten viskas apsinesa.:)

Redagavo Alex787· 2013-03-29, 07:28

Parašė Fino· 2013-03-29, 09:24
#33

Alexas visiskai teisus, valyti reguliariai

Parašė Dzukas· 2013-04-01, 21:34
#34

Atrodo šios nuorodos forume dar nebuvo:
[youtube]4pMcPZShdP8[/youtube]
Net ir lenkiškai nemokantis, nesunkiai supras kaip ir kas daroma su EGR vožtuvu, kai jis labai suodinas.
"Namų sąlygomis to daryti nerekomenduojama" (rulez)

Redagavo SnuFFis· 2013-04-01, 21:53

Parašė adadux· 2016-08-16, 09:43
#35

Sveiki, turejau problemu su egr voztuvu 9-3 modelyje. Atsisiunciau egr emuliatoriu is parduotuves www.ces24.com , ten radau pigiausia varianta lyginant su kitais pardavejais. Nesu elektrikas ir turejau kelis klausimus montuojant apgavika, zmones is parduotuves mielai atsake i mano klausimus net ir velu sestadienio vakara. Buvau pirkes kelis emuliatorius is siauliecio, bet su juo susisiekti tas pats, kas su prezidentu :)