Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: FAQ: Ka pasirinkti: S40II/V50 vs. S60/80, V70II ?

Parašė Fino· 2013-01-18, 11:11
#1

i46.tinypic.com/hvdrwp.jpg
Tema sukurta tam, kad galetumete padeti zmogui pasirinkti tarp situ dveju skirtingu baziu automobiliu koks modelis yra priimtinesnis, nes daznai kyla klausimai - kokia baze geriau, kokie skirtumai, privalumai ir daznos problemos. Prasome temoje pateikti konstruktyvias nuomones, kodel Jus pasirinkote ta arba ana baze, kad naujokams butu kuo paprasciau priimti sprendima.

Redagavo Fino· 2013-01-18, 11:32

Parašė Fino· 2013-01-18, 11:14
#2

S40II/V50 vs. S60/80, V70II baziu skirtumai:

S40II/V50 - vokiecio/prancuzo/svedo hibridas, turintis VOLVO kebula, FORD pakaba bei PEUGEOT HDI dyzelinius variklius. Pakaba itin patikima, nebrangi, tikslesnis vairavimas lyginant su didesnem Volvo. Neturi problemu su vairo kolonelem, benzininiai varikliai Volvo, be didesniu problemu, dyzeliai Peugeot HDI arba Ford/Peugeot. Placiau apie variklius: http://scc.lt/?te... Pasitaiko problemu su uzvedimo spynelem (spyna ne mechanine), bagazines dangcio mygtuku, nepasizymi pusiau odiniu sedyniu ilgaamziniskumu, buna bedu su elektriniais vairo stiprintuvo siurbliais, pakaitinimo zvakiu relem, dyzeliniuose varikliuose. Surinkimo kokybe auksta, salono plastmases nebarska. Nerudyja.

S60/80, V70II - grynaveislis VOLVO. Naudoja Volvo D5 dyzelinius variklius bei Volvo/Audi 2.5TDI dyzelius. http://scc.lt/?te... Benzininiai varikliai - Volvo. http://scc.lt/?te...
Turi problemu su pakabos ilgaamziniskumu, ypac sunkesniose modeliose su 6 cilindru varikliais, problemos su vairo kolonelem. Daugiau problemu su elektronika negu mazuose Volvo. Labai tvirti, nerudijantys kebulai, salonai ergonomiski ir jaukus, taciau salono surinkimo kokybe nera labai auksto lygio - musu keliais gan greitai pradeda barsketi vidaus apdaila. http://scc.lt/?te...


Mechanines pavaru dezes pavydetino patikimumo visose Volvo automobiliuose, Automatai montuojami identiski tiek mazose, tiek didelese, dezes problemines: http://scc.lt/?te...

As asmeniskai, galvodamas apie automobili is visos sitos gamos, kuris kelia maziausiai rupesciu, pasirinkciau sau V50 su 2.4 / 2.5T benzininiu varikliu. Mano nuomone tokia.

Redagavo Fino· 2014-04-29, 12:34

Parašė zilva· 2013-01-18, 12:12
#3

S40 vaziuokle pakankamai kieta.ant lietuvos keliu tai po kurio laiko pradeda uzknist.

Parašė gedimazs· 2013-01-18, 19:06
#4

V50 važiuoklė taip pat kietoka. Sunkus priėjimas prie pakaitinimo žvakių (kalbant apie dyzelį). Diagnostika meluoja: kai neveikia žvakė diagnostika sako, kad problemos su pakaitinimo rėle. Nors ir universalas bet bagažinėje vietos tikrai nėra daug nebent kaskart norint daugiau pakrauti reikia išiminėti horizontalias užuolaidas. Dar ką pastebėjau bendraudamas su žmonėmis kurie vairuoja tą patį modelį tai trumpujų šviesų trūkumas (galėtų šviesti geriau). Daugiau kažkokių didesnių minusu kaip ir nematau. Tik žinau, kad ateityje pirksiu Volvo benziną :) nes niekaip nepriprantu prie dyzelio burbimo :) Ir ieškosiu aukštesnės.

Parašė Oras· 2013-01-18, 20:01
#5

gedimazs @ 2013-01-18, 19:06 rašė:
Diagnostika meluoja: kai neveikia žvakė diagnostika sako, kad problemos su pakaitinimo rėle.


Tai cia taip ir turi buti, nes ne vien tik ivairios Volvo, bet ir kitu markiu masinos taip elgiasi perdegus zvakei. Kitaip sakant kiek maciau masinu su perdegusiom zvakem - visom rode zvakiu reles klaida.

Parašė zilva· 2013-01-18, 21:07
#6

Jei lešiuose stovi originalūs xenon žibintai- šviečia labai gerai.

Parašė arnoldas1972· 2013-01-18, 22:47
#7

Serzai,cia kaip pasiseks. 30 k gal ir mazokai,bet pirstu neprikisau,prie vaziuokles( S60 ). O ir automatas veikia nepriekaistingai. Rida 140 k.

Parašė imori· 2013-01-18, 23:08
#8

Mano nuomone kas liecia 40,50/70,60,80... Gal is technines puses 40,50 turi pranasuma, net sakiciau biski grazesne uz 60,70... Bet manau nepakeis didelio automobilio komforto.
Pakaba... as ant jos nepikstu 60,70 ... daug vargo nesukelia, pakeitei 4 sailentblokus ir vel vaziuoji.
Man svarbiausias pranasumas v70 tai daug vietos... Vien del to nenoreciau 40,50

Parašė Zygis_DK· 2013-01-18, 23:18
#9

jo, s40/v50 tai prastai su vieta. I s40 bagazine net kanistro nepadesi, o v50 tai ji maza ir kazkokia nepatogi.
s40/v50 kita beda tai kad viduj erdves mazoka. Mazai detuviu, tas pats porankis miniaturinis, nieko i ji neidesi..
Sedynes laaaaabai patogios visos, nors ir mazos taciau dideliu nepatogumu nesukelia (100kg+). Autostradom vaziuot labai smagu. Garso izoliacija - superine

nesiryztu deti verdikto kas geriau s40/v50 ar didesnieji broliai :)

Redagavo Zygis_DK· 2013-01-18, 23:18

Parašė imori· 2013-01-18, 23:22
#10

jei man tektu rinktis kam isleisti 20K v50 ar v70? Beabejoniu tai butu v70.
O kaip jus?

Parašė marcinorama· 2013-01-18, 23:45
#11

as rinkciaus v70 :) del vietos masinoj ir komforto... db astra H turiu , tai gale vietos nekazka nors bagazine kaip ir didesne uz v5o. v7o d5 butu privalumas nei V5o 2.0d. kuro sanaudos manau panasios, bet klases skirtingos.Nepatinka S60 vien del to, kad maza bagazine (pati anga) ir vietos gale nekazka.

Parašė redstorm· 2013-01-19, 12:43
#12

Aš pirmoje vietoje rinkčiausi japonišką auto, o tik antroje švedišką. Ką ir padariau :) Bet šiaip tai imčiau Volvo S40 1.8 benzą. Peugeot/Citroen koncerno auto ir auto turinčių tuos variklius gyvenime daugiau nepirksiu.

Redagavo redstorm· 2013-01-19, 12:47

Parašė Benas· 2013-01-19, 17:31
#13

pritarčiau Imori ir kitiems sakantiems, jog vietos trūkumas jaučiamas visuose modeliuose žemiau V70. esu vėžinesis su visais V modeliais, mano ūgis 189cm ir kol kas optimaliu laikau V70 saloną bei patogumą. techniniai dalykai - koks skirtumas, kai kitų markių bolidų nebesinori :)

Parašė Stulpas· 2013-01-19, 17:40
#14

man asmeniskai po s80 visos masinos mazos:)

Parašė Zygis_DK· 2013-01-19, 17:49
#15

Stulpas @ 2013-01-19, 17:40 rašė:
man asmeniskai po s80 visos masinos mazos:)

as irgi jau norejau tik ka rasyt sia tema, s80 salone vietos ypac prieki daug gausiau, nei v70.
O apie S80 II isvis patyliu...

Parašė sekuriti· 2013-01-19, 21:22
#16

man asmeniskai po 940 volvos geresnes masinos nebuvo sukurts nabent mb 140

Parašė MM23· 2013-01-19, 23:25
#17

V70II priekyje vietos normaliai, o vat gale tai nepasakyčiau kad rojus.Man norėtųsi daugiau. Bet turim ką turim,tai aš už V70 vistiek pasilikčiau:)

Parašė Fino· 2013-01-19, 23:27
#18

Blemba Jus galite sitoje temoje konstruktyviai rasyti, paziurekite i pavadinima!

Parašė sekuriti· 2013-01-19, 23:58
#19

viskas priklauso nuo vairuotojo ugio jaigu vairuotojas yra iki 180 cm. tai aisku kad bus aktuali v 50 jaigu kaip as pvz 187 cm ugio tai kalba eis apie v70 s60 arba s80 nesutksiu su mm23 kad nera vietos v70II gale napakankama vietos tikrai uztenka ir be to as kalbu uz vairuotoja o ne uz keleivi turbut ir sita tema buvo sukurta vairuotojams o nekeleiviams todel jaigu MM23 renkasi komforta keleivio vietoje galineje sedineje rekomenduociau mb 140 long tada vietos ir komforto bus per akys

Parašė Benas· 2013-01-20, 23:10
#20

Fino @ 2013-01-20, 01:27 rašė:
Blemba Jus galite sitoje temoje konstruktyviai rasyti, paziurekite i pavadinima!


teisingai Seržas sako, man irgi patinka daugiau vietos S80, bet tema juk ne apie tai.

Parašė Swer· 2013-01-21, 19:26
#21

didelis minusas v50/s40 pastoviai nera reikalingu salienbloku, jau ne pirma karta susiduriu su sia problema, kai tenka visa sake pirkti.

Parašė juozux676· 2013-02-01, 07:25
#22

s40II bagazine tokio didumo, kad net asara braukt norisi. Tai jei deti dar dujas, tai tokia masina tik vienam zmogui.
Bet cia gal mano poreikiai dideli.
Apie v70 stogo bagazine galvoju :) tik kad daiktas nepigus..

Parašė Stulpas· 2013-02-01, 07:41
#23

uz s80(y)

Parašė Alex787· 2013-02-01, 07:50
#24

S80 super aparatas man asmeniskai ir gan labai talpi teko ne pagal paskirti panaudot:H

Parašė marcinorama· 2013-02-01, 08:12
#25

juozux676 @ 2013-02-01, 07:25 rašė:
s40II bagazine tokio didumo, kad net asara braukt norisi. Tai jei deti dar dujas, tai tokia masina tik vienam zmogui.
Bet cia gal mano poreikiai dideli.
Apie v70 stogo bagazine galvoju :) tik kad daiktas nepigus..


Zygis turi berods pardavimui..
Siaip jei reikai talpios masinos tada v70 II, ir salona telpa sofa 2,20 m, tik truputi bagazine neuzsidaro :D

Parašė Fino· 2013-02-01, 08:39
#26

juozux galim kalbet apie stogo bagaznika mano perleidima, as planuoju atsinaujint

Parašė Kasiak· 2013-05-01, 10:02
#27

Sveiki, norejau pasidomet noriu isigyt V50 benzina, bet galvoju kuris varyklis geriau 2.4i arba 1.8i, + galvoju apie duju iranga, vazineju 80% miestas. Ka patartumete? :)

Parašė Fino· 2013-05-01, 12:26
#28

geri abu

Parašė Shake· 2013-05-01, 12:44
#29

Cia jau pats turi apsispresti ar geriau taupiau vaziuoti ir paprastai ar smagiau (read)

Parašė Kasiak· 2013-05-01, 12:50
#30

Girdejau, kad pas 1.8i prie 100km/val apie 3000 apsuku, begiai labai trumpi) ar tai tiesa ar nea, jei tiesa, tai tikrai nesigaus tapiau :) o 2.4i zinau, kad gerai draugauja su dujom :) gal kas zino kieno tas 1.8i varyklis? :)

Parašė Fino· 2013-05-01, 12:50
#31

1.8 volvo ford grandininis

Parašė Zygis_DK· 2013-05-01, 20:34
#32

su 1.8i motoru vienintele problema - apsukos. kaip ir minejo, prie 100km/h - 3000rpm, kaip kokiam civic'e... grynai miesto masina... gryzau is danijos penkiese kadaise su tokiu motoru, sanaudos apie 8 litrus gavosi, kiek pamenu, bet nepjoviau. Rida buvo 255.000 bet trauka buvo mazoka,
2.4i - kita istorija. Ir garsas malonus, ir traukos yra, ir apsukos normaliai suderintos...

asmeniskai i 1.8 neziureciau, geriau 2.4 arba geriausia T5... Tik turbut ju panasiai tiek, kiek ir su D5 motoru :)

Parašė Kasiak· 2013-05-02, 06:57
#33

Tai pakaba fordo, varyklis fordo, tai gaunasi jau ne Volvo o fordas :D Gerai daugiau ziesiu i 2.4i :)

Parašė raimis79· 2013-06-28, 20:14
#34

Fino @ 2013-01-18, 11:14 rašė:
S40II/V50 vs. S60/80, V70II baziu skirtumai:

As asmeniskai, galvodamas apie automobili is visos sitos gamos, kuris kelia maziausiai rupesciu, pasirinkciau sau V50 su 1.8 benzininiu grandine varomu varikliu. Mano nuomone tokia.

Fino, ar turi omeny 125 AG varikli?
As domiuosi automobiliu su 1,8 varikliu 2009 metu gamybos,
ar cia tas variklis jame stove, kuri tu rekomenduoji?
Gal imanoma butu gauti daugiau info apie si varikliuka?
Aciu uz atsakymus

Parašė Fino· 2013-06-28, 20:21
#35

Jo, fordo grandininis gaminys, didesniu bedu nepastebeta, tiek ir info

Parašė raimis79· 2013-06-28, 20:38
#36

dekui

Parašė vilkas· 2013-10-14, 20:22
#37

Kalbant apie S60 vs S80, gal yra žmonių, kurie gailėjosi nusipirkę S60 vietoj S80 ir atvirkščiai, S80 vietoj S60, jeigu rinkotės tarp jų? Būtų smagu išgirst nuomones žmonių, kurie bandė abu modelius :)

Parašė Shake· 2013-10-14, 21:11
#38

vilkas @ 2013-10-14, 20:22 rašė:
Kalbant apie S60 vs S80, gal yra žmonių, kurie gailėjosi nusipirkę S60 vietoj S80 ir atvirkščiai, S80 vietoj S60, jeigu rinkotės tarp jų? Būtų smagu išgirst nuomones žmonių, kurie bandė abu modelius :)

cia gi paprasta :D
Nori daugiau vietos ir komforto renkiesi S80, nori sportiskesnes isvaizdos imi s60 :)
Jai snekam apie pirmas kartas :)

Parašė pauliuss· 2013-10-14, 22:27
#39

vilkas @ 2013-10-14, 20:22 rašė:
Kalbant apie S60 vs S80, gal yra žmonių, kurie gailėjosi nusipirkę S60 vietoj S80 ir atvirkščiai, S80 vietoj S60, jeigu rinkotės tarp jų? Būtų smagu išgirst nuomones žmonių, kurie bandė abu modelius :)


As rinkausi S80, nors gana rimtai svarsciau ir S60 ir netgi S40II/V50. Nuleme turbut labai subjektyvus dalykas kaip salono interjeras, kuris pas S80II pasirode graziausias. Na ir dar norejosi erdves viduj, patogumo, tad kuro sanaudos nebuvo pirmoj vietoj.

Parašė Shake· 2013-10-15, 00:57
#40

pauliuss @ 2013-10-14, 22:27 rašė:
vilkas @ 2013-10-14, 20:22 rašė:
Kalbant apie S60 vs S80, gal yra žmonių, kurie gailėjosi nusipirkę S60 vietoj S80 ir atvirkščiai, S80 vietoj S60, jeigu rinkotės tarp jų? Būtų smagu išgirst nuomones žmonių, kurie bandė abu modelius :)


As rinkausi S80, nors gana rimtai svarsciau ir S60 ir netgi S40II/V50. Nuleme turbut labai subjektyvus dalykas kaip salono interjeras, kuris pas S80II pasirode graziausias. Na ir dar norejosi erdves viduj, patogumo, tad kuro sanaudos nebuvo pirmoj vietoj.

Nera ka lyginti s60 pirmos kartos su s80 II :D

Parašė zbengs· 2013-10-15, 09:49
#41

Shake @ 2013-10-15, 00:57 rašė:
pauliuss @ 2013-10-14, 22:27 rašė:
vilkas @ 2013-10-14, 20:22 rašė:
Kalbant apie S60 vs S80, gal yra žmonių, kurie gailėjosi nusipirkę S60 vietoj S80 ir atvirkščiai, S80 vietoj S60, jeigu rinkotės tarp jų? Būtų smagu išgirst nuomones žmonių, kurie bandė abu modelius :)


As rinkausi S80, nors gana rimtai svarsciau ir S60 ir netgi S40II/V50. Nuleme turbut labai subjektyvus dalykas kaip salono interjeras, kuris pas S80II pasirode graziausias. Na ir dar norejosi erdves viduj, patogumo, tad kuro sanaudos nebuvo pirmoj vietoj.

Nera ka lyginti s60 pirmos kartos su s80 II :D


asmeniskai man s60/v70II salonas daug jaukesnis. S80II atrodo prabangiau, solidziau :)

Parašė kuris1· 2015-05-18, 16:16
#42

S 60

Neseniai dar turiu,tad kazko daug nepasakysiu. Rinkausi tarp 80 ir 60 . Nuleme turbut isvaizda. Skonio reikalas aisku. Vaziavimo komfortu pralosiau,det kaip nuo pasato persedes ant sitos- pats tas. Del vietos salono gale ner ka lugint su pasatu,o ir su 80- mazai. Bet turint galvoj,kad sedanas ir seimos merginos sedi gale, tai pakenciama. Vietos bagazinej tikrai uztenka,o anga tokio pat dydzio kaip ir 80-tos. Ratas, tiesa metosi ten,nes dejau dujas... Bet nesuku galvos del jo- nemaiso tikrai. Salone truputy nervina girgzdancios plasmases,bet cia jau toks surinkimas... Sieip patogu sedeti, jauku vauruot. Jauciasi kad sedi ne kibire kokiam. Del variklio: rinkausi benzina,nes per metus susuku ne daugiau kaip 14-15 t. Variklis standartas- 2,4, 103 kw. Gal tokiai masei ir silpnokas, bet nedriftuojant ir slalomu neuzsiimant tikrai pakanka. Duju sanaudos : mieste- iki 14-15, trasoj pilnu ekipazu,greitis vasarinis~120 km/ h, iki 11,kruizo rezimu. Tepalus truputeli valgo,bet gal kad supyles pilnai sintetinius. Gi variklis juk nenaujas,kilometrazas rodo 201180,o gal dar ir atsuktas... Nors salono nusidevejimas minimalus. Pusiau odiniai apmusalai nera lb komfortiski... Tik nupirkes keiciau paskirstymo dirzo komplekta. Kaip nujausdamas nieko nelaukiau, nes vandans pompa jau buvo apsivarvaliavusi,dirzas paskirdes... Dar po kiek laiko atsake vakuminis stabdziu stiprintuvas. Prieky keiciau sakiu selenblokus visus 4. Dabar vazineju ir vargo nematau.... kol vel kas neislys. Reziumuoti galiu tik tiek, kad nenauja masina vistik,ir nezinai kiek į ka reiks investuot. Bet pirkiniu nenusivyliau. O perkantiems palinkesiu kuo kruopsciau apziuret,tikrint testuot, nes is paziuros menkiausia smulkmena gali isaukt i nemalonu pinigines paploninima, kaip pvz elektros-elektronikos sutrikimai...ir pan.ir tt

Redagavo kuris1· 2015-05-18, 16:41

Parašė Fino· 2016-02-24, 09:49
#43

Rusiskai apie naujus VOLVO 2.0t variklius nuo 2010 m

https://www.drive...l/7006638/

Parašė Bildukas32· 2016-06-02, 13:07
#44

Sveiki, tikiuos i tema pataikiau :)
Su drauge nusprendem kad reik jai keisti BMW e39 i kazka gal kita, ir as kazkaip priejau prie isvados, (tureta patirtim su V70 I ) kad gal visai butu nieko pereiti pries S60 arba V50 :) Suma aisku nera per didele kokie 5000 eu, bet pagrindiniai kriterijai tai butu kad butu automatas, cia prisiskaites apie automatus tai kazkiek issigandau apie tuos automatus ant S60, nes tos deses AW55-50 nekazka, pasiskaites apie V50 tai dyzeliniai motorai irgi nekazka, o labiau linkstam prie dyzeliu. Tai vat kilo klausimas ar dabar, kai auto ridos bus tikrai nemazos plius leidziamas biudzetas ar kazka is vis imanoma nupirkti padoresnio? o kaip tarkim ant V50 automatines greiciu dezes? ar geriau zvalgytis tada i benzina V50? ir kokios ju mazdaug kuro sanaudos, nes pagrindine priezastis kodel keiciama tai kuro valgymas esamos masinos apie 20-22 ltr duju :) dar drauge dar bando ipirsti Passat B6, bet as kazkodel labai kategoriskai pries juos esu :) plius apie juos nera taip graziai isdestyta kaip sitam forume apie kokie varikliai, kokios dezes ir t.t. :)

Redagavo Bildukas32· 2016-06-02, 13:07

Parašė Fino· 2016-06-02, 13:13
#45

Passat su teisingu varikliu yra labai geras pasirinkimas, o po bmw labai abejoju kad Volvo paliks ispudi. Imciau volvo benza.

Parašė Tiesiog_D· 2016-06-02, 13:28
#46

Persėdus į mamos s40II po savo v70 man jos mašina visiškas kibiras, tai po bmw bus iš vis pravalas. Nežinau kaip realiai reikalai su v50 dyzeliu, bet v70 žiemą mieste visai ne ekonomiškas (apie 9l, o gal ir daugiau), dar visokie dyzelių ypatumai, tai visai neapsimoka. Aišku, jei gyvenama už miesto ir važinėjama kasdien į jį, tai apsimoka, nes trasoj sąnaudos juokingos. Ir dar dyzelio vibracijos ir garsas po benzo (ill), per 2 metus vis dar nepripratau

Parašė Bildukas32· 2016-06-02, 13:35
#47

O koks passat yra teisingas variklis? Na zinai i bmw reik jau per daug investuot, vairo kolonele, is 170kw liko speju kokie 100kw, atbulinis jau pradeda streikuot, abs blogas durniuoja, ir t.t. tikrai jau nevertas jis investiciju tiek kad toliau butu galima vazinet. Man tai is vis pastaruoju metu automatai pradejo gasdinti, seip dauguma auto turejau su automatinem, tai kuo naujesne tuo daugiau problemu su jom atsiranda, kaip ir su mano turimu e60. Tai vat esminiai klausimai tada:
V50- kaip automatines dezes?(nes kazkaip nelabai radau apie situ modelius automatines dezes) ir apsimoka pirkti jau su dujom? ar atskirai deti? kaip bendrauja variklis su dujom?
S60 - ar is vis apsimoka prikti su automatine? vat tarkim jei nusipirkt, ir po kokiu 3-6 men islys kokie nors defektai su automatine deze, tai kokios minimalios ir maximalios gali buti islaidos? :) ir kas geriau butu benzinas ar koks 2,4D ar D5?

Parašė Fino· 2016-06-02, 13:36
#48

Volvo dezes visur vienodos. Kaip rasiau, nereikia pirkti volvo dyzelio, ir vel klausinejat ta pati. Temu yra.

Parašė Bildukas32· 2016-06-02, 13:40
#49

Tiesiog_D @ 2016-06-02, 13:28 rašė:
Persėdus į mamos s40II po savo v70 man jos mašina visiškas kibiras, tai po bmw bus iš vis pravalas. Nežinau kaip realiai reikalai su v50 dyzeliu, bet v70 žiemą mieste visai ne ekonomiškas (apie 9l, o gal ir daugiau), dar visokie dyzelių ypatumai, tai visai neapsimoka. Aišku, jei gyvenama už miesto ir važinėjama kasdien į jį, tai apsimoka, nes trasoj sąnaudos juokingos. Ir dar dyzelio vibracijos ir garsas po benzo (ill), per 2 metus vis dar nepripratau


Del komforto tai sitas dalykas yra suprantamas kad nusokus nuo BMW ant Volvo nekazka, bet draugei komfortas daug reiksmes neturi, o del dyzeliu tai jo, mano drauge ir bijo kad issigas dyzelio veikimo, sako vazinesiu kaip su traktorium. Nes as pats turejau ir turi tik benzininius, ir drauge nera vaziavusi su dyzeliu. Mums pagrindinis dalykas kas svarbu masinoj tai automatas. Pasiskaiciau apie S60 automatus, issigandau, pasiskaiciau apie V50 issigandau dyzelio, bet apie automatus nieko nera parasyta :)

Parašė Fino· 2016-06-02, 13:42
#50

Pasikartosiu: ta pati deze. O bijot maziau reikia - jei nebus 6 bege - remontuojama. nestebuklas ten patikimumo atzvilgiu tikrai, bet turime zmoniu kurie 100 000 km pravaziavo ir pardave masina dar vaziuojancia, tiesa, kaskart keiciant tepalus variklyje, keite juos ir dezei.

Redagavo Fino· 2016-06-02, 13:43

Parašė aiva· 2016-06-04, 13:14
#51

Kazkaip sakyciau is E60 i V50/S60 nepasijus vietos stygius? O siaip benzinu dezes sakyciau laiko. As asmeniskai neturiu jokio nusiskundimo. Pas abu mano svedus tas pats aisin yra ir galvos kol kas neskauda, nors irgi buvau prisiskaites kaip cia baisu... Gal tik dyzeliu taip lenkiasi del sukimo momento.. Aisku ir del neprieziuros, kai truksta alyvos ar leidzia kur. Vienintelis bauginantis dalykas - dezes alyvos radiatorius ausinimo radiatoriuje, jei tas prakiurtu tada jau niekas nepadetu.

Parašė augizan· 2018-05-15, 10:31
#52

Sveiki. Kaip manote, ar vizualiai tokio gero stovio ir komplektacijos beveik 2012 m. V50 gali kainuoti tik 6200 EUR, nepaisant to, kad tai nėra R-Design? Kažkaip tas skelbimas per gerai atrodo: https://autoplius...46759.html

Redagavo augizan· 2018-05-15, 10:32

Parašė rhc· 2018-05-15, 12:33
#53

augizan @ 2018-05-15, 10:31 rašė:
Sveiki. Kaip manote, ar vizualiai tokio gero stovio ir komplektacijos beveik 2012 m. V50 gali kainuoti tik 6200 EUR, nepaisant to, kad tai nėra R-Design? Kažkaip tas skelbimas per gerai atrodo: https://autoplius...46759.html


Deklaruoja, kad is vokietijos, bet dokumentai prancuziski, bet kaip prancuzas tai labai jau lygus visas. O siaip tai nezinau kas cia jau tokio pigaus, juk V50, jie nelaiko kainos. Tuo labiau cia 2004 kartos modelis tik vizualiai atnaujintas, o ir variklis is silpnesniu.

Parašė augizan· 2018-05-15, 12:39
#54

rhc @ 2018-05-15, 12:33 rašė:
augizan @ 2018-05-15, 10:31 rašė:
Sveiki. Kaip manote, ar vizualiai tokio gero stovio ir komplektacijos beveik 2012 m. V50 gali kainuoti tik 6200 EUR, nepaisant to, kad tai nėra R-Design? Kažkaip tas skelbimas per gerai atrodo: https://autoplius...46759.html


Deklaruoja, kad is vokietijos, bet dokumentai prancuziski, bet kaip prancuzas tai labai jau lygus visas. O siaip tai nezinau kas cia jau tokio pigaus, juk V50, jie nelaiko kainos. Tuo labiau cia 2004 kartos modelis tik vizualiai atnaujintas, o ir variklis is silpnesniu.


Dėkui už įžvalgas, tiesiog kilo klausimas, nes pavarčius mobile.de už tokią kainą nelabai įmonoma kažką doro rasti. O čia juk dar ir uždirbti norima :)