Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: FAQ: Volvo 2.0D (PSA HDI) 100kw varikliai - informacija, skirtumai, trukumai.

Parašė iksioras· 2019-04-04, 17:09
#214

Sveiki, esu naujokas ir atsirado problemėlė, nusipirkau v50 2008 2.0D 100kw. Aišku nusipirkęs iškart stengiaus viską pasikeist, tai žodžiu pakeitė visus diržus, tepalus, filtrus, na viską ko reikia po pirkimo. Prieš diržų pakeitimą važinėjau 5 dienas ir rodos viskas labai gerai, tik ant laisvų apsukų šaltai ar šiltai nesvarbu jaučiasi vibracija netolygi (erzinanti) pakeitė vieną variklio pagalvę kur prie antifryzo bakėlio, bet nepadėjo, sako, kad kitos sveikos. Tada pakeitė viską ir po pakeitimo atsirado bėda. Kai užšyla mašina iki darbinės temperatūros (kol šalta viskas gerai) pradeda kilti kuro sąnaudos ir drebėjimas jaustis iki 1.8k apsukų, pakėlus apsukas daugiau drebėjimas dingsta, bet kuro sąnaudos vistiek lieka padidėjusios borto kompe ( tikrinau ir per baką ). Dūmo nemeta. Nuvariau atgal į servisą, pakeitė kuro filtrą dar kartą (nes galvojo, kad tas buvo brokuotas), atrodo, kad padėjo tam kartui, bet kitą dieną vėl prasidėjo drebėjimas važiuojant. Atjungėm EGR fiškę, bet vistiek tas pats. Gal turit patirties su tokiu atveju, nes servisas tas kuris tvarkė nežino kas gali būt. Kompas nieko nerodo. Jei purkštukai būtų, sako dūmą mestų. O kokie požymiai būtų jei blogai pagrindinį diržą pakeistų?

Redagavo iksioras· 2019-04-04, 17:10