Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: FAQ: Volvo 2.0D (PSA HDI) 100kw varikliai - informacija, skirtumai, trukumai.

Parašė Murphy· 2016-09-13, 20:28
#147

pliusas11 @ 2016-09-13, 19:51 rašė:
Sveiki,
Reikia konsultacijos nuo ko pradėti žiūrėti. Turiu Volvo S40 2.0 D. Užkurus šaltas variklis netolygiai dirba (tik užkurus kokias 5s padirba tolygiai be jokių problemų) o sušilus dažniausiai dirba gražiai, tik įjungus kondicionierių atsiranda vibracija. Kuro šlangutėse matosi oras. Kitą savaitę noriu užsiimti su remontais (keisiu diržą, žvakes). Ar gali būti linkęs švaistiklis? Beje diagnostika rodo P0380 (pakaitinimo žvakių) klaidą, bet nemanau, kad tokiu oru jos turi kokios įtakos. Ir dar sušilus varikliui atsiranda cakcėjimas, galvoju gal bus koks koromislas(-i) arba hidrokompensatorius(-iai). Gal galite parekomenduoti kokį Kaune žmogų/garažiuką kuris išmano šiuos variklius ir galėtų atlikti normalią diagnostiką, o ne klaidų nuskaityma?


Del salto variklio darbo, esu linkes manyt, kad reikia visu pirma atsikratyt "burbulyno" kuro sistemoje, tada lupt purkstukus ir vezt tikrint. Ijungus kondicionieriu, pas mane irgi purtydavosi ant laisvu. Bet neieskojau "slieku", nes jau buvo spejes atsibosti dyzelis - pardaviau. Kondicionierius varikliui sukelia papildoma apkrova, o jei kazkuris (kazkurie)purskalai pareje, veikiausiai tai ir bus ju kalte. Pakaitinimo zvakes - pirma pasitikrink ju rele, daznas atvejis siems varikliams. Tokiu oru jos is esmes nereikalingos - neturi dirbt. Na su tavo isvardintais dalykais garantuotai turesi problemu ziema. As pakaitinimo zvakiu klaidos neturejau, bet prie -11 laipsniu pas mane is ryto labai sunkiai kuresi ir "trailino" variklis, kokias 5-10 sekundziu. Del caksejimo, negaliu pakomentuot - rekia ieskot. Nebent, pas kazka yra buves analogiskas atvejis.