Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: FAQ: Volvo 2.0D (PSA HDI) 100kw varikliai - informacija, skirtumai, trukumai.

Parašė stania· 2016-08-02, 12:20
#113

Fino @ 2016-08-02, 11:27 rašė:
Tik saltas. Karstas dirba visiskai idealiai, kompresija nemazeja (o kodel turetu? Ka ziedai paseda ar voztuvai tampa nesandarus? ) - dideja degimo kameros turis ir kinta suspaudimo laipsnis kazkiek - taip, bet minimaliai. Benzinui tai butu jauciama bet, kadangi dyzelis pats is esmes dirba detonacijos principu ir yra netolygus, ta vibracija nepastebima. Galima siltose krastose metu metais vazineti, diskomfortas - tik uzsikurimas ir pasipurtymas saltai. Musu kraste atsizvelgus i klimata galima prazudyti vis labiau ir labiau bet tada, kada jau butu buvusi jauciama vibracija - iki tol nedaeina, tada jau tiesiog nebesikuria motorai.

stania @ 2016-08-01, 21:34 rašė:
Fino @ 2016-08-01, 22:10 rašė:
Linke svaistikliai visiskai neitakoja variklio darbo tolygumui.

Taigi parasyta tavo poste kad varyklis dreba,purtosi,netolygiai dirba,ar as kazka praleidau?


Atsakiau, tik po uzsikurimo, nes saltam motorui parametru reikalavimai labiau stresiniai nei karstam.

As taigi pries tai rasiau kad salta ir silta dirba graziai,be jokiu purtimosi ir pasaliniu garsu. Tik kad vedasi sunkiai...
Kartais ir iskart uzsiveda,bet dazniau ne is pirmo karto....