Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: FAQ: Volvo 2.0D (PSA HDI) 100kw varikliai - informacija, skirtumai, trukumai.

Parašė Fino· 2013-01-15, 12:30
#1

Sveiki ir vel, kadangi automobiliu su sitais varikliais vis daugeja, atejo laikas, susirinkus siokia tokia informacija, paskelbti ja apibendrinancioje temoje, kad Jums kiltu kuo maziau klausimu apie siu varikliu patvaruma, eksplotacija ir dazniausiai pasitaikancius gedimus.

2.0D 100kw varikliai tai yra Peugeot/Citroen gaminys, kuris buvo panaudotas ir Volvo markes automobiliose, tokiose modeliose kaip S40II, V50, C30, V70III bei S80II. Varikliai pasiskirstomi i du tipus - nuo 2004 iki ~2006 m. gamybos su EURO3 ekologijos reikalavimais, bei nuo 2006 m. su EURO4 ekologijos reikalavimais. Pastarajame variklyje jau buvo naudojamas kietuju daleliu filtras (kitaip tariant - DPF arba FAP). I visus variklius yra pilama sintetine alyva, su rekomenduojamu klampumu 5w30, ir Citroen/Peugeot leidimas. Longtime naudojimui, 20 000 km.

Ar varikliai, montuojami i Volvo automobilius, skiriasi nuo montuojamu Ford/Peugeot/Citroen automobilius - informacijos neturime, taigi kalbesim butent apie montuojamus i Volvo agregatus ir ju dazniausias problemas.

Kaip rasyta auksciau, yra du tipai varikliu, Euro3 ir Euro4. Taip juos ir skirstysime. Pastaba: kai kurie varikliai ir nuo 2006 m ejo su Euro3 reikalavimais, taciau technologiskai jie yra atnaujinti, taigi visa kita - kaip Euro4.


Pastebetos problemos:

Purkstuku problemos: automobilis blogai kuriasi, purtosi, po uzsivedimo dirba normaliai.


- deje, SIEMENS purkstukus siuo metu remontuoti/restauruoti galimybes nera, patikrinti GERAI gali tik nedaugelis firmu, turinciu rimtus stendus Siemens purkstuku patikrai.

- padidejes tepalo lygis: purkstukai veikia blogai, DPF uzsikises, nera laisvo ismetimo ir kuras pro ziedus papuola i karteri, del do dideja lygis, kinta tepalo tepimo savybes deka to kad susimaiso su kuru, pasekmes liudnos visom prasmem - nera tepimo - kencia viskas - nuo indeklu iki veleneliu.

Neuzsivedimo priezastys/blogas uzsivedimas:

- pakaitinimo zvakes. Kadangi kuras dasildomas kuri laika po uzsivedimo, zvakes turi buti geros, nes kitaip variklis kuri laika dirbs netolygiai.

- purkstukas kuro dozatorius dirba nekorektiskai, del ko kuras nupilamas i griztamaja magistrale (obratke) ir purkstukas(-ai) nesudaro pakankamo slegioi. Galimos pasekmes - ne tik neuzsivedimas/blogas uzsivedimas, bet ir padidejusi temperatura degimo kamerose, issilyde stumuokliai, kencia voztuvai, lizdai - gresia variklio keitimas arba didelis remontas.

- isdege pukrstuku antgaliukai. Labai daznai pasitaikanti problema tiek Euro3, tiek Euro4 varikliose. Nuo per lieso misinuo padideja temperatura, ir isdega purkstuko antgaliukai, padideja antgaliuko skyles, kuras paduodamas neteisingai, blogai purskiamas/neteisinga kryptis, pasekmes - variklio defektas nuo hidrosmugio ir riebaus misinuo, nes cilindre - bala nuo nesudegusio kuro o ismetima riboja esantis duslintuve DPF filtras arba jau uzsikises katalizatorius.

- sulankstytas (suspaustas) svaistiklis. Panagrinejus, labai populiari detale savartynose yra butent saistiklis. Ypac pasireiskia atnaujintiems varikliams su EURO4 leidimais, bet pasitaiko ir EURO3 varikliose. Priezastys yra dvi: nuo per riebo misinio cilindras (-ai) gauna hidrosmugi, svaistiklis susispaudzia (susilanksto). To uztenka kad variklis blogai uzsikurtu, vibruotu, purtytusi ir pan (pasireiskia saltam). Kinta suspaudimo laipsnis, bet kadangi gali buti defektuoti visi svaistiksliai arba kai kurie - minimaliai, vibracija nepastebima o masina nesikuria. Remontas - svaistiklio keitimas. Papildymas: isaiskinta dar viena priezastis, kodel linksta svaistikliai. Pakaitinimo zvakiu rele/vasarinis kuras ziema. Deka to, kad sukant starteri saltuoju metu neuzsikuria automobilis, purkstukai pila kura i degimo kamera, jis neuzsidega/nesudega ir, kadangi svaistikliai neapskaicioti tokiam kruviui, po hidrosmugio gauname suspausta svaistikli. Atitinkamai, balti dumai po uzsivedimo, veliau - svaistikio/variklio keitimas (kaip kada, kas pigiau)

- pasitaiko atveju kai nurauna paskirstymo veleneliu kumsteli . Tai gali atsitikti del auksciau isvardintu priezasciu, kadangi paskirstymo velenelis ir kumsteliai yra sudedamosios dalys. Tas yra blogai - bet yra kaip yra. Kai nurauna kumsteli, keiciasi degimo fazes, galimos pasekmes - variklio galvutes remontas, velenelio keitimas, stumuoklio keitimas (susilankste del smugio i voztuvus jei smugis buvo stiprus), variklio keitimas esant ypac blogam scenarijui.


Kitos pastebetos problemos:


-visi EURO4 varikliai turi problema su kolektoriaus sklendem
ir ju plastmasiniais dantratukais. Sklendes uzdaro oro padavima i tarpini oro ausintuva esant saltam varikliui/aplinkos temperaturai, kad variklis greiciau isiltu,arba lengviau butu palaikyti darbine temperatura vaziojant be apkrovos. Nebuvome sutike NEI VIENO variklio, kur nebutu nupjauti sklendziu dantratukai - jie yra plastmasiniai. Galima naikint, arba statyt nauja sklende - kiek laikys statistikos nera.

- amzina problema su DPF filtrais. Uzsikisa labai greitai, jei i tai nekreipti demesio kartais del ju kaltes tenka daryti rimtus variklio remontus jau prie 100 000 km. Tai liecia tik EURO4 variklius.

Jums spresti ka pasirinkti - dyzeli Euro3 ar Euro4, ar benzina, mes gi bandysime suteikti kuo daugiau informacijos.

Pildykite tema, pataisykite mano informacija jeigu kazkur jinai netiksli, ir rasykite pastebejimus.

Redagavo Fino· 2016-08-04, 10:31