PAIEŠKA
DIENOS INFO

Vardadienį švenčia :
PERŽIŪRĖTI TEMĄ
Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
Volvo V50, S40, C30 su 1.6D ???
Fly_To_Sky
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-03-01, 20:20
Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 45
Įstojo: 2015-07-30
Sveiki,

Reikia patarimo is zinanciu, nes nerandu. Reikalinga masina Volvo C30. Renkames is dyzeliniu variantu. 2.0D pagal atsiliepimus gan problematiskas, 2.4D retas C30, o apie 1.6D nelabai randu informacijos. Ar patikimas 1.6D? Kaip remonto kainos ju? O gal turite info ir savo nuomuone pakeisiu del 2.0D? Zodziu reikalinga bet kokia info susijusi su dyzeliniais motorais kurie montavosi i C30.

Dekui.


-----
Volvo V70 XC 2002 2.4T 147kW AT Benzinas/LPG
 
Tomas
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-03-02, 11:22
Vartotojo avataras

Administratorius

Miestas: Tauragė
Pranešimai: 2695
Įstojo: 2010-12-09
Jei man reikėtų, ieškočiau 1.6 arba 2.0
Nieko tragiško nėra su 1.6, jei nenuvaikytas. Turbinos gal kiek silpnesnė vieta, bet čia tikrai ne baisi problema.
 
MGauto
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-03-02, 16:14
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 613
Įstojo: 2014-02-05
Turėjau, 2D viskas ten gerai, tik reik ieškoti nesujoto.


-----
Volvo XC70 T6 Polestar_ex
Volvo V50 2.0D_ex
 
Fly_To_Sky
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-03-03, 10:10
Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 45
Įstojo: 2015-07-30
Taip, surasti ne nujoto automobilio yra sunku. Skelbimuose visos ridos iki 200k, nesvarbu kiek mašinai metų. Aišku pasitaiko ir išimčių, bet su dyzelias situacija tokia.

Dėl turbinų ir aš girdėjau. Gal žinot kiek kainuoja 1,6D turbinos restauraciją? O 2,0D turbinos patvaresnės? Kaip su 1,6D purkštukais reikalai? Ar jie tokie pat kaip 2,0D su savo problemikėm?


-----
Volvo V70 XC 2002 2.4T 147kW AT Benzinas/LPG
 
zilva
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-03-03, 11:58
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2174
Įstojo: 2012-06-25
Ir 1.6d ir 2.0 yra pakankamai probleminiai motorai reikalaujantys pakankamai investiciju. Tik tiek kad kasdieniniam vaziavimui smagiau rieda 2.0d. 1.6d labai silpnas motoras. Plius jei ne D2 variklis bus 5 begiu mechanika.Kai tuo metu 2.0D turi 6 begiu dezes.
Redagavo zilva 2019-03-03, 11:59


-----
Kažkaip tai taip.
 
Tomas
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-03-03, 12:09
Vartotojo avataras

Administratorius

Miestas: Tauragė
Pranešimai: 2695
Įstojo: 2010-12-09
Kodėl 1.6 silpnas motoras?
 
Murphy
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-03-03, 15:06
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 609
Įstojo: 2015-09-14
Todel, kad 1.6 turi tik 80kW. Iskaitant tai, kad abu varikliai reikalauja geros prieziuros, manau, kad geriau 2.0 ziuret. Riedes visai kitaip, o pastarasis turi irgi puikias kuro sanaudas. Netikiu, kad juntamai daugiau dyzelio geria. Man pasiseke tureti nesujota. Tai gan pigiai as su juo vazinejau. Buvau uzsicipaves ji, turbinai tai niekaip neatsiliepe. Ir su virs 300k rida pardaviau.


-----
S60 2.5T AT '06
ex V50 2.0D MT '04

Dyzelis - laukams arti, dujos - maistui gaminti, o benzinas - vaziuoti.
 
zilva
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-03-03, 21:30
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2174
Įstojo: 2012-06-25
Tomas @ 2019-03-03, 12:09 rašė:
Kodėl 1.6 silpnas motoras?


Nes jį reikia išsukti, iš vietos visai nevažiuoja kol turbina neužpūčia, ant lenkimo irgi reikia pastoviai bėgį mesti žemyn. Čia mano asmeninė nuomonė, bet man- per mažai buvo galios.


-----
Kažkaip tai taip.
 
victaras
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-03-04, 14:51
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 102
Įstojo: 2013-04-26
Norėjau paprieštaraut nevažiavęs, bet c30 1.6d palyginus su mano seniena v40 1.9d lėtesnis iki 100 11.3s ir 10.5s, turi mažiau sukimo 240nm vs 250nm ir kas blogiausia dar sunkesnis 1370kg vs 1320kg. Tai neimk 1.6d, jaučiu visai nevažiuoja :D


-----
Volvo V40 ph2 1.9D dailydizel + BMW F10
ex Volvo 855 T5, V70 2.5TDI
Viktoras, 860074081
 
rhc
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-03-04, 15:55
Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 361
Įstojo: 2013-06-28
as 4metus su tuo paciu 1.6d 80kw pravazinejau mazda3 kebule, dabar tiek pat su 2.0d v50. Tai 1.6d uztekdavo mieste, o uzmiesti, o jei dar su ekipazu, tai jau sunkiai judedavo. Sanaudos uzmiesti man 1.6d ir 2.0d vienodos, nes daznai autostradiniai rezimai, plius 2.0d turi sesta begi. Mieste 1.6d iki 1-1,5l maziau sunaudodavo. Viska remontuot aplink varikli kainuoja panasiai.
 
Tomas
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-03-04, 15:56
Vartotojo avataras

Administratorius

Miestas: Tauragė
Pranešimai: 2695
Įstojo: 2010-12-09
zilva @ 2019-03-03, 21:30 rašė:
Tomas @ 2019-03-03, 12:09 rašė:
Kodėl 1.6 silpnas motoras?


Nes jį reikia išsukti, iš vietos visai nevažiuoja kol turbina neužpūčia, ant lenkimo irgi reikia pastoviai bėgį mesti žemyn. Čia mano asmeninė nuomonė, bet man- per mažai buvo galios.


Aš pagalvojau, kad apie patvarumą kalba. Na dėl galios, šiek tiek važinėjau - nėra tragiškai, bent jau ant v50. Su 1.9tdi 66kw Skoda į Daniją važinėdavom, tai tik pasikrovus su lenkimais Lenkijoje pasimatuoti reikėdavo, šiaip nieko tragiško smile1
 
Fly_To_Sky
#12 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-03-08, 20:22
Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 45
Įstojo: 2015-07-30
Dekui uz informacija. Automonbilis daugiausiai vaziuos mieste. Tad kaip ir 1.6D uztektu. O kaip del remonto sanaudu? Gal kas turi patirties su sias motorais ir gali pasidalinti remonto kainomis? Ar silpnomis vietomis i ka reiktu atkreipti demesi? Esu skaites, kad pas 2.0D linksta svaistikliai nuo kuro hidro smugio (purstukas praleidzia kura), bet kaip atpazinti jog jau tas svaistiklis linkes? Kokios purkstuku kainos? Ar 1.6D neserga sia liga?


-----
Volvo V70 XC 2002 2.4T 147kW AT Benzinas/LPG
 
romasis
#13 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-03-08, 21:23
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius,Sudervė
Pranešimai: 299
Įstojo: 2012-02-18
O kaip dėl varikliuko 1,6 bet su 85 kw . .. Kazkaip apie ji nedaug žinių...Gal kas pasipasakos...?read
 
zilva
#14 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-03-08, 22:22
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2174
Įstojo: 2012-06-25
D2 daug sąnaudų reikalaujantis variklis. Geras kol važiuoja smile1 84kw jis beje.


-----
Kažkaip tai taip.
 
romasis
#15 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-03-08, 22:26
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius,Sudervė
Pranešimai: 299
Įstojo: 2012-02-18
O sąnaudos kuria prasmę, - kuras, tepalai, filtrai, ar dar kažkas?
 
zilva
#16 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-03-09, 08:36
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2174
Įstojo: 2012-06-25
Gedimai.kuras seniai neturi jums rupeti.nes ka sutaupot ant dyzelio-isleidziat servise. D2 yra pakankamai sudetingi motorai su brangia įpurškimo sistalema. Paprastas pavyzdys- jei 1.6D pursktuka pakeitei ir pamiršai-cia reiks pririsineti ji Sostenoj.ir tai be garantijų.
Redagavo zilva 2019-03-09, 08:36


-----
Kažkaip tai taip.
 
Fly_To_Sky
#17 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-03-10, 22:37
Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 45
Įstojo: 2015-07-30
Radau uzsienio forume tokia info del 1.6 dyzeliniu varikliu. Gal bus kam idomu:

https://www.volvo...55825.html

O paciam skaitant visokius komentarus apie dyzelinius variklius persasi mintis - gal i benzininius pasidairyti reikia? Ka jus apie tai galvojate?


-----
Volvo V70 XC 2002 2.4T 147kW AT Benzinas/LPG
 
Official
#18 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-03-12, 15:15
Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 13
Įstojo: 2016-06-08
Dėl benzas vs. dyzelis pasirinkimo niekas kaip ir nepasikeitė - viskas koreliuoja tiesiogiai su tuo, kiek realiai pravažiuoji km. Aišku, nebent dyzelį perki tik dėl traukos, bet tada turbūt ne 1,6 reik žiūrėtsmile1)
Jei važiuoji standartinius maršrutus darbas-namai-darbas ir kelis kart per metus prie jūros ar į tėviškę, iš viso 15k km, tai turbūt tą ką sutaupysi ant dyzelio, paliksi ant visokių dpf'ų, sklendžių, smagračių, purkštukų ir pan. Jei pramini 25k+ km, tada gal ir verta pasižvalgyti dyzelio.


-----
Ford Focus ST Line 1,5 EcoBoost '19
ex SAAB 9-5 1,9 Tid AT '06
 
hamann
#19 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-03-16, 10:49
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 2013
Įstojo: 2007-07-01
zilva @ 2019-03-09, 08:36 rašė:
Gedimai.kuras seniai neturi jums rupeti.nes ka sutaupot ant dyzelio-isleidziat servise. D2 yra pakankamai sudetingi motorai su brangia įpurškimo sistalema. Paprastas pavyzdys- jei 1.6D pursktuka pakeitei ir pamiršai-cia reiks pririsineti ji Sostenoj.ir tai be garantijų.


Keičiau visus keturis purkštukus D2 varikliui, pakeite eiliniam servise. sostenos paslaugų neprireikė confused
Per 3-4 metus D2 eksploatacijos buvo bedų su purkštukais, visu elektrininė dalis nuėjus, ismetimo sklende buvo užstrigus, išprogramavo. Ir lūžęs purkštuko laikiklis, matyt gamybinis brokas, nes naują dalį užsakius iš sostenos, kiek kitokios konstrukcijos atėjo, sutvirtintas.
Trūksta traukos prie žemų sūkių. Šiaip kaip 1,6 varikliui manau pakankamai. Mechanika 6 bėgių. Dabar rida ±180k.
Redagavo hamann 2019-03-16, 10:56


-----
Abarth 500
 
zilva
#20 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-03-16, 13:06
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2174
Įstojo: 2012-06-25
C70 2011 metu T5 per 2 metus ir 25 tukst km-vienas guolis.tepalai filtrai ir stabdziu priekines kaladeles. Tuo ir megstu benzinus.


-----
Kažkaip tai taip.
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
KIEKVIENA SAVAITE - STAIGMENA (Naujienos!) (Volvo dalys , Saab dalys) Blevyzgos 17 2024-03-25, 08:30
Rasoja priekiniaiai zibintai volvo s80 xenon FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai 5 2023-11-17, 15:52
FAQ: Volvo D5 ir 2.4D variklis - informacija, skirtumai, trukumai FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai 475 2022-05-04, 21:47
Volvo XC70 pirkimas Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 165 2022-04-24, 09:58
Volvo XC90 taršos mokestis Blevyzgos 24 2020-08-04, 18:53