PAIEŠKA
DIENOS INFO

Vardadienį švenčia :
PERŽIŪRĖTI TEMĄ
Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
TA dumingumas ir DPF
bajeris
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-24, 13:14
Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 2
Įstojo: 2017-04-23
Sveiki,

domintu atsakymas is praktikos. Ar pagal naujausius TA reikalavimus matuojant dyzeliniu varikliu duminguma yra skirstoma pagal EURO normas (euro3, euro4, euro5 ir pan) ? Is to sekantis antras klausimas: ar apynaujis automobilis, kuris pagal gamintojo duomenis uzregistruotas kaip euro4 arba euro5, siuo metu (2017-04-24) praeitu TA dumingumo testa, jeigu jo DPF yra isimtas ir isprogramuotas? Kad seniau tokie praeidavo, tai kaip ir aisku. Idomu ar siandien diena nusipirkus dyzeli ir isemus DPF, vis dar praeinama TA apziura? Klausimas su salyga, kad pats variklis tvarkingas ir nesugedes, akivaizdziai nedumina. Bet kaip zinome, euro3 ir euro4 normos skiriasi.
Idomu butu atsakymai is tu, kurie tarkim siais metais (2017-tais) registravo euro4/euro5 dyzelini auto ir vare TA su jau isimtu DPF. Ar yra tokiu? jeigu dar parasytumete tikslu variklio modeli ir dumingumo rezultata is TA lapo, butu isvis super. Aciu.
 
Nitro
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-24, 18:35
Vartotojo avataras

Administratorius

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 4764
Įstojo: 2008-10-27
Gal jau laikas ne tik apie TA galvot, bet ir apie oro taršą?


-----
red WRX
 
samagonas
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-24, 21:17
Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 312
Įstojo: 2015-02-17
Praeisi be problemu, ant laisvu sukiu nera varikliui apkrovos jis ir leisgyvis nedumins. Pas mane tarkim vagene sudejus antgalius 0.3 ant laisvu nulis dumo, trasoi uzspaudus kelio nesimato.


-----
Volvo v70II 2.5t.
 
bajeris
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-24, 22:06
Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 2
Įstojo: 2017-04-23
samagonas @ 2017-04-24, 21:17 rašė:
Praeisi be problemu, ant laisvu sukiu nera varikliui apkrovos jis ir leisgyvis nedumins. Pas mane tarkim vagene sudejus antgalius 0.3 ant laisvu nulis dumo, trasoi uzspaudus kelio nesimato.


nu dekui uz optimizma, bet pasikartosiu, labiausiai domintu tiesiogine patirtis is pirmu lupu: 'tokia ir tokia masina su tokiu ir tokiu varikliu, vakar/uzvakar/pries menesi/t.t. ir pan. variau TA su isimtu DPF, dumingumas buvo toks ir toks, praejau be problemu'. ar yra tokiu sekmes istoriju ? smile1
 
Stulpas
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-24, 22:16
Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 6447
Įstojo: 2007-03-14
Pasieskokit delfi straipsnis buvo nesenai apie TA ir dyzeliu duminguma

Tech apziuroi nematuoja parametru kuriuos itakoja dpf buvimas ar nebuvimas
Ten matuojami kiti parametrai todel ant ju ir nesimato ar yra dpf ar nera
Va jei pamatys pakele masina kad pasalintas, nepraleis iskarto ir nieko net nematuos


-----
Volvistas be Volvos
 
arvydas67
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-25, 08:52
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 637
Įstojo: 2008-04-11
Aš savo išėmiau ir išprogramavau. Lygiai kaip ir EGR. Technikinė dar tik po metų. Bet esu įsitikinęs, jog drąsiai ją preisiu. Svarbiausia, kad nesimatytų jog kas tai daryta. Esant tvarkingam varikliui, prašilusiam, jokio efekto ar tas DPF, ar katalizatorius pvz.yra. Tiesa, esant katalizatoriui yra specifinis kvapas, bet... Manau forume atsiras tokių, kurie jau turi patirties dėl technikinės. Ai, dar dėl ekologijos. Niekas neįvertina to, kiek kainuoja tie ''ekologiškumo'' priedai - jų pagaminimas, montavimas, utilizacija, kiek visa tai kainuoja ekologijai. Niekas neskaičiuoja kaštų, kada tie priedai su amžium sukelia problemų su pačiu varikliu ir t.t. Čia tiesiog aklas direktyvų vykdymas mano galva, nors nepretenduoju į mokslininkus. Svarbiausia - tvarkingas variklis. Tiek to - nenuklysiu į filosofijas. Gal kas aprašys savo patirtį - bus naudinga ir įdomu.


-----
=SCC techninė komanda=
tel.+37068468053 Vilnius
www.autovikingai.lt/ftp/Foto/Visokios%20foto/llietuviskai1.png
 
Rainas
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-25, 09:05
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Kaišiadorys
Pranešimai: 1653
Įstojo: 2013-05-16
Šiaip jau, patikrinti ar DPF-as yra net specialios įrangos nereikia, palaikykit 5 s. servetėlę prie išmetimo vamzdžio, paduokit gazo ir bus matyti.
Aš kai nusipirkau Volvą, pirmą žiemą buvau nustebintas, kai mačiau kaip po išmetimo vamzdžiu tirpo sniegas, tačiau jokio suodžių pėdsako.
O dabar, po "kastravimo", staigiai pagazavus dūmai ryškiai matosi.


-----
Volvo S80 II D5 Profituning, MT6, 07,
 
Styra
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-25, 09:37
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 1645
Įstojo: 2012-06-15
Pirma technikine su standartiniu d5 euro4 - dumingumas 0.02%, antra technikine su "sutvarkytu dpf" 0.03%, trecia technikine 0.03%, kuro sanaudos sumazejo virs 1Ltr/100km - va cia gavosi ir ekologija ir ekonomija viename !


-----
Styra
Volga XC70 D5 136kw 4C MT6 SUM
dice/vida
 
rhc
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-25, 09:56
Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 361
Įstojo: 2013-06-28
Styra @ 2017-04-25, 09:37 rašė:
Pirma technikine su standartiniu d5 euro4 - dumingumas 0.02%, antra technikine su "sutvarkytu dpf" 0.03%, trecia technikine 0.03%, kuro sanaudos sumazejo virs 1Ltr/100km - va cia gavosi ir ekologija ir ekonomija viename !


Aha, praktiskai levandom kvepia :D. Idomu kiek visokiu azotu junginiu kiekis isaugo po dpf kastracijos, nes kaip Stulpas sake TA tik anglies monoksida aka smalkes matuoja. Man is esmes kaip ir px, bet sneket apie ekologija, nes "TA prajeua be katalyzo", tai :D
 
Stulpas
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-25, 10:31
Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 6447
Įstojo: 2007-03-14
Styra nebekliedeksmile1
Paskaityk ka zmones raso , nematuoja TA sito parametro kuri sulaiko DPF,


-----
Volvistas be Volvos
 
Styra
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-25, 10:36
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 1645
Įstojo: 2012-06-15
Tai atskirai yra katalizatorius - o kam ji lupti?
Azotas - tai kiek zinau tvarkosi per egr.
DPF - suodzius gaudo, o naujesniuos varikliuose kai isspaudziama daug galios tada neva ir susidaro daug suodziu - tam ir yra dpf.
Kas zinot - apsviekit daugiau.


-----
Styra
Volga XC70 D5 136kw 4C MT6 SUM
dice/vida
 
diawollo
#12 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-25, 11:38
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Panevėžys
Pranešimai: 434
Įstojo: 2013-01-05
Stulpas @ 2017-04-25, 10:31 rašė:
Styra nebekliedeksmile1
Paskaityk ka zmones raso , nematuoja TA sito parametro kuri sulaiko DPF,

Tai, kad būtent TA ir matuoja tai ką turi sulaikyt DPF t.y. suodžius. Matuojama šviesai nepralaidžių dalelelių (suodžių;) kiekį šviesos difrakcijos būdų - t.y. matuojamas dūmingumas.
 
Tiesiog_D
#13 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-25, 11:41
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1376
Įstojo: 2014-02-05
Man irgi labai įdomu būtų žinoti realius skaičiavimus ar tikrai dpf ekologiškiau už išpjautą dpf. Kad išmetimas švaresnis tai aš tikiu, bet reikėtų, kad būtų paskaičiuota ir kiek teršia medžiagų gavyba (nesvarbu, kad Afrikoje, tipo, trečioje pasaulio šalyje), kiek kuro ekonomija ekologiškiau už neišpjautą dpf ir t.t. Kadaise pamenu (jei gerai pamenu), kad iš vieno kg kuro kenksmingų medžiagų apie 200-250 g pakliūdavo į orą. Bet tiesos niekada nesužinosim, nes bus skaičiuojama taip, kaip to kažkam reikia, o jei ir paskaičiuos kas nors, tai bus tokių, kurie tuo netikės. Žodžiu, kiaušinis ar gaidys...


-----
Volvo V70 II 07m, HEL *** evil ryškiai pilkas dyzelis
 
diawollo
#14 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-25, 11:48
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Panevėžys
Pranešimai: 434
Įstojo: 2013-01-05
Tiesiog_D @ 2017-04-25, 11:41 rašė:
Man irgi labai įdomu būtų žinoti realius skaičiavimus ar tikrai dpf ekologiškiau už išpjautą dpf. Kad išmetimas švaresnis tai aš tikiu, bet reikėtų, kad būtų paskaičiuota ir kiek teršia medžiagų gavyba (nesvarbu, kad Afrikoje, tipo, trečioje pasaulio šalyje), kiek kuro ekonomija ekologiškiau už neišpjautą dpf ir t.t. Kadaise pamenu (jei gerai pamenu), kad iš vieno kg kuro kenksmingų medžiagų apie 200-250 g pakliūdavo į orą. Bet tiesos niekada nesužinosim, nes bus skaičiuojama taip, kaip to kažkam reikia, o jei ir paskaičiuos kas nors, tai bus tokių, kurie tuo netikės. Žodžiu, kiaušinis ar gaidys...

Čia tas ant to. Bet žmonėm kurie gyvena netokiuos kaimuos kaip Lietuvos miestai, bet Paryžiuj, Londone ir t.t. pragyvenimas gerėja. Netai, kad kiekvienas turi po mašiną, bet ir po dvi. Kvėpuot nebelabai kuo yra ypač vasaros dienom.
Tik aišku galėtų gamint mašinas ir taikyt kitoskius reikalavimus tokiom besivystančiom šalym kaip mes kur smogo beveik niekad nematom...
 
Paulys
#15 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-25, 14:52
Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 229
Įstojo: 2008-09-27
Į TA ir išmetimo temą - ar pervirinus duslintuvo išmetimo antgalį vietoj nulinkusio žemyn į tiesų, tai būtų traktuojama kaip trūkumas?
 
Stulpas
#16 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-25, 18:12
Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 6447
Įstojo: 2007-03-14
diawollo @ 2017-04-25, 11:38 rašė:
Stulpas @ 2017-04-25, 10:31 rašė:
Styra nebekliedeksmile1
Paskaityk ka zmones raso , nematuoja TA sito parametro kuri sulaiko DPF,

Tai, kad būtent TA ir matuoja tai ką turi sulaikyt DPF t.y. suodžius. Matuojama šviesai nepralaidžių dalelelių (suodžių;) kiekį šviesos difrakcijos būdų - t.y. matuojamas dūmingumas.


Tai pagal tave jei matuoja kodel TA parametrai ar su DPF ar be DPF buna vienodi???

Todel kad ne tuos parametrus matuoja
Buvo straipsnis delfi apie VW dyzelgeito skandala ir buvo komentaras is tech apziuru centro skyriaus vadovo kodel tokios masinos praeina dumingumo testus ir t.t,nors buvo neekologiskos
buvo aiskiai isaiskinta jo ,kokius parametrus matuoja tech apziuroi ir pamineta apie dpf filtrus buvo, kad pagal ju turima iranga neatskirsi ar yra dpf ar katalizatorius ar nera, tik vizualiai darbuotojai vertint gali.


-----
Volvistas be Volvos
 
diawollo
#17 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-25, 18:32
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Panevėžys
Pranešimai: 434
Įstojo: 2013-01-05
Stulpas @ 2017-04-25, 18:12 rašė:
diawollo @ 2017-04-25, 11:38 rašė:
Stulpas @ 2017-04-25, 10:31 rašė:
Styra nebekliedeksmile1
Paskaityk ka zmones raso , nematuoja TA sito parametro kuri sulaiko DPF,

Tai, kad būtent TA ir matuoja tai ką turi sulaikyt DPF t.y. suodžius. Matuojama šviesai nepralaidžių dalelelių (suodžių;) kiekį šviesos difrakcijos būdų - t.y. matuojamas dūmingumas.


Tai pagal tave jei matuoja kodel TA parametrai ar su DPF ar be DPF buna vienodi???

Todel kad ne tuos parametrus matuoja
Buvo straipsnis delfi apie VW dyzelgeito skandala ir buvo komentaras is tech apziuru centro skyriaus vadovo kodel tokios masinos praeina dumingumo testus ir t.t,nors buvo neekologiskos
buvo aiskiai isaiskinta jo ,kokius parametrus matuoja tech apziuroi ir pamineta apie dpf filtrus buvo, kad pagal ju turima iranga neatskirsi ar yra dpf ar katalizatorius ar nera, tik vizualiai darbuotojai vertint gali.

Tingiu išsiplėst:
Dūmingumo matavimo reikalavimai:
https://www.e-tar...a96c765ff4
Kas yra DPF. DPF - Diesel Particulate Filter. Šis filtras naudojamas naujesniuose automobiliuose (EURO4/EURO5). Jo paskirtis, filtruoti dyzelinui sudegus susidariusias suodžių daleles iš variklio išmetimo sistemos. Pvz: turbo dyzeliui VW Audi 1,9 2.0 2.5 3.0 TDI.

Lyginant su senesnės konstrukcijos katalizatoriais, tai
DPF filtras sulaiko kur kas daugiau suodžių, iki 100%, o senesnės konstrukcijos katalizatoriai sugeba sulaikyti iki 85% suodžių.
https://en.wikipe...ate_filter

Dar kartą pasikartosiu. Dūmingumo metu matuojama būtent tai ką turi sulaikyt DPF filtras (jeigu pagal Euro standartą prikluaso) t.y. kietas daleles, suodžius ir beleką kas ore pasirodo dūmų pavidalu.

Kodėl be DPF ir su rezultatai vienodi:
1) geras variklis
2) viską sulaiko katalizatorius
3) netinkamas matavimas (pažįstamo pežas 15metų senumo be jokių katalizatorių priputė lygiai 0,00)

Dyzelgeitas. Kalba ėjo apie CO2 emisijas. Jos praporcingos suvartoto kuro kiekiui ir nėra neutralizuojamos nei katalizatoriais, nei kitais filtrais.
 
Tiesiog_D
#18 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-25, 19:51
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1376
Įstojo: 2014-02-05
Ačiū dievams, kad gyvename Lietuvoje, o ne didmiestyje kaip Paryžius, Miunchenas, Londonas ar pan. O šiaip tai Paryžius ketina uždrausti dyzelines mašinas leisti į centrą, Vokietijoj irgi reikalingi lipdukai pagal taršą


-----
Volvo V70 II 07m, HEL *** evil ryškiai pilkas dyzelis
 
Mindaugs
#19 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-25, 21:43
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius - Sidabravas
Pranešimai: 1571
Įstojo: 2013-11-02
Visi šnekat apie skaičiukus su DPF be DPF, kaip matuojama be apkrovos celebrate3 Duokit tai pačiai mašinai jau be DPF'o gerai apkrovos ir pamatysi kokios ekologijos... Prieš TA sprasmaugiat, tai išsipučia katalizatorius, visas išmetimas, tai ir susilaiko katalizatoriui ir pan. matavimo metu, kadangi srautas, tai n kartu mažesnis... Čia tas pats, kaip be apkrovos turbos slėgį matuotumėt...


-----
Audi 100 C4 2,5TDI my 92 parduota
V70 2,5 TDI my 01 parduota
S80 D5 polestar my 02 parduota
S80 D5 FL AT my 05 parduota
Seat leon 1,9TDI 110kw parduota
MB E280 V6 3.0cdi my 08 vairuoju
869527776
 
Styra
#20 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-26, 09:28
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 1645
Įstojo: 2012-06-15
Tai su didelia apkrova naujesni varikliai ogogo kaip dumina - taigi tam ir statomas dpf tiem varikliam.
Na o del TA - tai aisku reikia prapusti sistema, ar sideging suodzius is dpf - ydomu ka parodytu matavimai jei per TA isijungtu dpf regeneracija - va tada tai butu linksma


-----
Styra
Volga XC70 D5 136kw 4C MT6 SUM
dice/vida
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Volvo S80 (2.5TDI, 2000m), didelis dumingumas FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai 5 2012-05-23, 09:03