PAIEŠKA
DIENOS INFO

Vardadienį švenčia :
PERŽIŪRĖTI TEMĄ
Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
Kaip veikia variklis?
Damperis
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-12-09, 22:16
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 114
Įstojo: 2013-12-08
Kas gali paaiškinti kaip veikia benzininis ir dyzelinis varikliai? Pačius pagrindus žinau, tačiau turiu klausimus, kuriuos noriu kad atsakytumėt:

1. Kodėl pas benzininį variklį yra gazo sklendė, o pas dyzelį nėra?
2. Ar gali dyzelio kuro mišinys būti per liesas?

Nemuškit labai :D


-----
Vienam džiaugtis truputį liūdna
V40 99m. 1.9D 70Kw
 
f3l1k5
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-12-09, 22:19
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: ten kur nesueina
Pranešimai: 318
Įstojo: 2012-05-07
nenori, kad dyzelis butu per liesas? uzvaryk ne zibalo, o alyvos :D


-----
mitt namn är feliks
 
Damperis
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-12-09, 22:19
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 114
Įstojo: 2013-12-08
Ne, tiesiog klausiu, nes nežinau apskritai smile1


-----
Vienam džiaugtis truputį liūdna
V40 99m. 1.9D 70Kw
 
Fino
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-12-09, 22:28
Vartotojo avataras

Super administratorius

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 16191
Įstojo: 2007-03-10
dyzelis neruti vakumo, nes visada dirba ant per didelio kiekio deguonies, sklende(teisingai vadinama gesinimo) naudojama tik naujose dyzeliose, ir atlieka isskirtinai ekologine funkcija, per liesas misinys dyzeliui gali buti, bet dyzelis tiesiog dus ir nevazios, bet twi nekritiska. todel dyzelis tai yra saugus arkliai. ir pigus arkliai.


-----
Viskas apie Volvo/Saab
+370 694 88000
info@volvoparts.lt
 
Damperis
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-12-09, 22:40
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 114
Įstojo: 2013-12-08
Tada dar vienas klausimas - teiginys. Tarkim gazuojam su benzininiu varikliu, kas vyksta: Prasidaro oro sklendė, įeina daugiau oro, purkštukai įpurškia kurą, taip išlaikomas pastovus oro/kuro santykis. Tiesa?

O dabar klausimas: Kas vyksta su oro sklende važiuojant nuo kalno ant bėgio nespaudžiant gazo? Tarkime išlaikomos apsukos yra 3000 aps/min. Kas prie tokių apsukų vyksta? Ar gazo sklendė būna prasivėrusi ar užsidariusi? Jei užsidariusi, kodėl jos nesulaužo variklio sukuriamas vakuumas? Jei prasivėrusi, kas bus, jei šiek tiek paspausiu gazą? ar mišinys taps per daug liesas?

Ačiū už atsakymus.


-----
Vienam džiaugtis truputį liūdna
V40 99m. 1.9D 70Kw
 
Mindaugs
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-12-09, 22:49
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius - Sidabravas
Pranešimai: 1571
Įstojo: 2013-11-02
Nėra ten toks žvėriškas vakumas, kad ja sulaužytu smile1
 
Eimas
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-12-09, 22:55
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Karmėlava
Pranešimai: 2715
Įstojo: 2012-07-29
Čia mokslams ar bendram isprusimui? smile1


-----
v70 I 2.5D '99
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_3925.png
 
Damperis
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-12-09, 22:56
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 114
Įstojo: 2013-12-08
Bendram išprusimui smile1

Nėra ten toks žvėriškas vakumas, kad ja sulaužytu smile1


Tai taip išeina, kad oro sklendė varstosi nuo gazo padėties, bet ne nuo variklio apsukų?
Redagavo Damperis 2014-12-09, 23:01


-----
Vienam džiaugtis truputį liūdna
V40 99m. 1.9D 70Kw
 
Mallosi
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-12-09, 23:17
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 169
Įstojo: 2013-08-02
Damperis @ 2014-12-09, 22:56 rašė:
Bendram išprusimui smile1

Nėra ten toks žvėriškas vakumas, kad ja sulaužytu smile1


Tai taip išeina, kad oro sklendė varstosi nuo gazo padėties, bet ne nuo variklio apsukų?

Kaip anksciau vartydavosi troso pagalba, spaudziant gaza, taip dabar vartosi, tik trosa pakeite elektra.
 
Kirkilas
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-12-09, 23:36
Narys

Pranešimai: 976
Įstojo: 2011-02-18
Kad ir uzdaryta sklende, visvien variklis gauna oro per laisvos eigos voztuva (apeina sklende).
 
Kirkilas
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-12-09, 23:43
Narys

Pranešimai: 976
Įstojo: 2011-02-18
Damperis @ 2014-12-09, 22:40 rašė:
Tada dar vienas klausimas - teiginys. Tarkim gazuojam su benzininiu varikliu, kas vyksta: Prasidaro oro sklendė, įeina daugiau oro, purkštukai įpurškia kurą, taip išlaikomas pastovus oro/kuro santykis. Tiesa?

O dabar klausimas: Kas vyksta su oro sklende važiuojant nuo kalno ant bėgio nespaudžiant gazo? Tarkime išlaikomos apsukos yra 3000 aps/min. Kas prie tokių apsukų vyksta? Ar gazo sklendė būna prasivėrusi ar užsidariusi? Jei užsidariusi, kodėl jos nesulaužo variklio sukuriamas vakuumas? Jei prasivėrusi, kas bus, jei šiek tiek paspausiu gazą? ar mišinys taps per daug liesas?

Ačiū už atsakymus.
riedant nuokalne su ijungta pavara ir atleidus gaza, atjungiamas kuro padavimas (iki tam tikru apsuku), veliau suveikia laisvos eigos voztuvas ir pradedamas purkst kuras. Jei siektiek paspausi gaza, misinys nesulieses, nes sklende turi padeties davikli pagal kurio signala paduodamas kuras (kaip ir atjungiamas nuokalneje).
 
Fatmann
#12 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-12-10, 00:02
Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 617
Įstojo: 2008-03-01
Damperis @ 2014-12-09, 22:16 rašė:
1. Kodėl pas benzininį variklį yra gazo sklendė, o pas dyzelį nėra?
2. Ar gali dyzelio kuro mišinys būti per liesas?


1. Ne pas visus benzininius variklius yra "gazo sklendė". Kai kurie dyzeliniai motorai turi "gazo sklendę".
2. Jei dyzelinis variklis dirba ir neužgęsta - negali.

smile1
 
Marc1us
#13 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-12-10, 04:01
Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 23
Įstojo: 2014-05-16


-----
forum-lines.ru/rez/ab263627.gif

Dabar ir Čia
 
Fino
#14 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-12-11, 13:15
Vartotojo avataras

Super administratorius

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 16191
Įstojo: 2007-03-10
Fatmann @ 2014-12-10, 00:02 rašė:
Damperis @ 2014-12-09, 22:16 rašė:
1. Kodėl pas benzininį variklį yra gazo sklendė, o pas dyzelį nėra?
2. Ar gali dyzelio kuro mišinys būti per liesas?


1. Ne pas visus benzininius variklius yra "gazo sklendė". Kai kurie dyzeliniai motorai turi "gazo sklendę".
2. Jei dyzelinis variklis dirba ir neužgęsta - negali.

smile1


2. Kaip tai negali?????


-----
Viskas apie Volvo/Saab
+370 694 88000
info@volvoparts.lt
 
Fatmann
#15 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-12-11, 14:56
Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 617
Įstojo: 2008-03-01
Paprastai. Juk pats puikiai supranti, kad dyzeliniams varikliams negalioja sąvokos "liesas" ir "riebus" mišinys ta prasme, kurią naudojam kalbėdami apie benzininius variklius. Dyzelis gi nedirba 14,7:1 režimu.
Kur kas tikslesnis apibūdinimas būtų "per mažai kuro" ir "per daug kuro". Oro kiekis juk visuomet maksimaliai "visa gerkle" imamas.

Dyzeliui "per liesas" mišinys gali būti tik tada, kai sprogimas cilindre arba iš viso neįvyksta, arba yra toks silpnas, kad nebeužtenka jėgos stūmoklį stumti žemyn. Tuomet ir motoras nebedirba. Aišku, automobilis nebetrauks ir dus dar gerokai prieš tai. O jei variklis dar dirba, vadinasi mišinys "ne per liesas". Dyzelio atveju tiksliau būtų pasakyti, kad variklis gauna "per mažai kuro".


Žinoma, čia tiesiog žodžių žaismas, ir esmės tai nekeičia smile1
 
Kirkilas
#16 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-12-11, 16:34
Narys

Pranešimai: 976
Įstojo: 2011-02-18
Fatmann @ 2014-12-11, 14:56 rašė:
Paprastai. Juk pats puikiai supranti, kad dyzeliniams varikliams negalioja sąvokos "liesas" ir "riebus" mišinys ta prasme, kurią naudojam kalbėdami apie benzininius variklius. Dyzelis gi nedirba 14,7:1 režimu.
Kur kas tikslesnis apibūdinimas būtų "per mažai kuro" ir "per daug kuro". Oro kiekis juk visuomet maksimaliai "visa gerkle" imamas.

Dyzeliui "per liesas" mišinys gali būti tik tada, kai sprogimas cilindre arba iš viso neįvyksta, arba yra toks silpnas, kad nebeužtenka jėgos stūmoklį stumti žemyn. Tuomet ir motoras nebedirba. Aišku, automobilis nebetrauks ir dus dar gerokai prieš tai. O jei variklis dar dirba, vadinasi mišinys "ne per liesas". Dyzelio atveju tiksliau būtų pasakyti, kad variklis gauna "per mažai kuro".


Žinoma, čia tiesiog žodžių žaismas, ir esmės tai nekeičia smile1


Tada kokiu budu dyzeliuose pradega stumokliai?
 
Stulpas
#17 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-12-11, 16:37
Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 6449
Įstojo: 2007-03-14
Gal nuo neteisingai ipurskiamo kuro I cilindra kai purkstukas blogas buna


-----
Volvistas be Volvos
 
Kirkilas
#18 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-12-11, 16:47
Narys

Pranešimai: 976
Įstojo: 2011-02-18
Stulpas @ 2014-12-11, 16:37 rašė:
Gal nuo neteisingai ipurskiamo kuro I cilindra kai purkstukas blogas buna


Dar karta perskaityk ka tu parasiai ir pagalvok.
 
Fatmann
#19 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-12-11, 17:01
Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 617
Įstojo: 2008-03-01
Kirkilas @ 2014-12-11, 16:34 rašė:
Tada kokiu budu dyzeliuose pradega stumokliai?


Dėl blogų purkštukų, kurie perpila degalus / purškia netolygiai. Paprastai tariant - pradeda myžti.
Cilindre dėl netolygaus degimo susidaro "karšti taškai", kurie ir pradegina stūmoklius.
Dyzelyje stūmokliai išdega ne dėl lieso kuro mišinio. Apskritai, kuo mažiau dyzelinis variklis gauna degalų, tuo šaltesnis vyksta degimas.
Viskas priešingai nei benzininiame motore.
Redagavo Fatmann 2014-12-11, 17:02
 
Fino
#20 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-12-11, 19:47
Vartotojo avataras

Super administratorius

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 16191
Įstojo: 2007-03-10


-----
Viskas apie Volvo/Saab
+370 694 88000
info@volvoparts.lt
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
FAQ: Volvo D5 ir 2.4D variklis - informacija, skirtumai, trukumai FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai 475 2022-05-04, 21:47
S80 Nestartuoja kaip priklauso. Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 3 2017-08-10, 21:57
FAQ: 2.5TDI, 2.5D variklis - informacija, skirtumai, trukumai FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai 28 2016-05-11, 21:53
Perkam ir parduodam automobilį, kaip teisingai elgtis? Pirkimas - Pardavimas (teisinė inf.) 51 2016-04-30, 10:39
Kaip išsirinkti diagnostikos įrangą? Blevyzgos 2 2016-03-07, 22:41