PAIEŠKA
DIENOS INFO

Vardadienį švenčia :
PERŽIŪRĖTI TEMĄ
Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
FAQ: Volvo 2.0D (PSA HDI) 100kw varikliai - informacija, skirtumai, trukumai.
Fino
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-01-15, 12:30
Vartotojo avataras

Super administratorius

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 16191
Įstojo: 2007-03-10
Sveiki ir vel, kadangi automobiliu su sitais varikliais vis daugeja, atejo laikas, susirinkus siokia tokia informacija, paskelbti ja apibendrinancioje temoje, kad Jums kiltu kuo maziau klausimu apie siu varikliu patvaruma, eksplotacija ir dazniausiai pasitaikancius gedimus.

2.0D 100kw varikliai tai yra Peugeot/Citroen gaminys, kuris buvo panaudotas ir Volvo markes automobiliose, tokiose modeliose kaip S40II, V50, C30, V70III bei S80II. Varikliai pasiskirstomi i du tipus - nuo 2004 iki ~2006 m. gamybos su EURO3 ekologijos reikalavimais, bei nuo 2006 m. su EURO4 ekologijos reikalavimais. Pastarajame variklyje jau buvo naudojamas kietuju daleliu filtras (kitaip tariant - DPF arba FAP). I visus variklius yra pilama sintetine alyva, su rekomenduojamu klampumu 5w30, ir Citroen/Peugeot leidimas. Longtime naudojimui, 20 000 km.

Ar varikliai, montuojami i Volvo automobilius, skiriasi nuo montuojamu Ford/Peugeot/Citroen automobilius - informacijos neturime, taigi kalbesim butent apie montuojamus i Volvo agregatus ir ju dazniausias problemas.

Kaip rasyta auksciau, yra du tipai varikliu, Euro3 ir Euro4. Taip juos ir skirstysime. Pastaba: kai kurie varikliai ir nuo 2006 m ejo su Euro3 reikalavimais, taciau technologiskai jie yra atnaujinti, taigi visa kita - kaip Euro4.


Pastebetos problemos:

Purkstuku problemos: automobilis blogai kuriasi, purtosi, po uzsivedimo dirba normaliai.


- deje, SIEMENS purkstukus siuo metu remontuoti/restauruoti galimybes nera, patikrinti GERAI gali tik nedaugelis firmu, turinciu rimtus stendus Siemens purkstuku patikrai.

- padidejes tepalo lygis: purkstukai veikia blogai, DPF uzsikises, nera laisvo ismetimo ir kuras pro ziedus papuola i karteri, del do dideja lygis, kinta tepalo tepimo savybes deka to kad susimaiso su kuru, pasekmes liudnos visom prasmem - nera tepimo - kencia viskas - nuo indeklu iki veleneliu.

Neuzsivedimo priezastys/blogas uzsivedimas:

- pakaitinimo zvakes. Kadangi kuras dasildomas kuri laika po uzsivedimo, zvakes turi buti geros, nes kitaip variklis kuri laika dirbs netolygiai.

- purkstukas kuro dozatorius dirba nekorektiskai, del ko kuras nupilamas i griztamaja magistrale (obratke) ir purkstukas(-ai) nesudaro pakankamo slegioi. Galimos pasekmes - ne tik neuzsivedimas/blogas uzsivedimas, bet ir padidejusi temperatura degimo kamerose, issilyde stumuokliai, kencia voztuvai, lizdai - gresia variklio keitimas arba didelis remontas.

- isdege pukrstuku antgaliukai. Labai daznai pasitaikanti problema tiek Euro3, tiek Euro4 varikliose. Nuo per lieso misinuo padideja temperatura, ir isdega purkstuko antgaliukai, padideja antgaliuko skyles, kuras paduodamas neteisingai, blogai purskiamas/neteisinga kryptis, pasekmes - variklio defektas nuo hidrosmugio ir riebaus misinuo, nes cilindre - bala nuo nesudegusio kuro o ismetima riboja esantis duslintuve DPF filtras arba jau uzsikises katalizatorius.

- sulankstytas (suspaustas) svaistiklis. Panagrinejus, labai populiari detale savartynose yra butent saistiklis. Ypac pasireiskia atnaujintiems varikliams su EURO4 leidimais, bet pasitaiko ir EURO3 varikliose. Priezastys yra dvi: nuo per riebo misinio cilindras (-ai) gauna hidrosmugi, svaistiklis susispaudzia (susilanksto). To uztenka kad variklis blogai uzsikurtu, vibruotu, purtytusi ir pan (pasireiskia saltam). Kinta suspaudimo laipsnis, bet kadangi gali buti defektuoti visi svaistiksliai arba kai kurie - minimaliai, vibracija nepastebima o masina nesikuria. Remontas - svaistiklio keitimas. Papildymas: isaiskinta dar viena priezastis, kodel linksta svaistikliai. Pakaitinimo zvakiu rele/vasarinis kuras ziema. Deka to, kad sukant starteri saltuoju metu neuzsikuria automobilis, purkstukai pila kura i degimo kamera, jis neuzsidega/nesudega ir, kadangi svaistikliai neapskaicioti tokiam kruviui, po hidrosmugio gauname suspausta svaistikli. Atitinkamai, balti dumai po uzsivedimo, veliau - svaistikio/variklio keitimas (kaip kada, kas pigiau)

- pasitaiko atveju kai nurauna paskirstymo veleneliu kumsteli . Tai gali atsitikti del auksciau isvardintu priezasciu, kadangi paskirstymo velenelis ir kumsteliai yra sudedamosios dalys. Tas yra blogai - bet yra kaip yra. Kai nurauna kumsteli, keiciasi degimo fazes, galimos pasekmes - variklio galvutes remontas, velenelio keitimas, stumuoklio keitimas (susilankste del smugio i voztuvus jei smugis buvo stiprus), variklio keitimas esant ypac blogam scenarijui.


Kitos pastebetos problemos:


-visi EURO4 varikliai turi problema su kolektoriaus sklendem
ir ju plastmasiniais dantratukais. Sklendes uzdaro oro padavima i tarpini oro ausintuva esant saltam varikliui/aplinkos temperaturai, kad variklis greiciau isiltu,arba lengviau butu palaikyti darbine temperatura vaziojant be apkrovos. Nebuvome sutike NEI VIENO variklio, kur nebutu nupjauti sklendziu dantratukai - jie yra plastmasiniai. Galima naikint, arba statyt nauja sklende - kiek laikys statistikos nera.

- amzina problema su DPF filtrais. Uzsikisa labai greitai, jei i tai nekreipti demesio kartais del ju kaltes tenka daryti rimtus variklio remontus jau prie 100 000 km. Tai liecia tik EURO4 variklius.

Jums spresti ka pasirinkti - dyzeli Euro3 ar Euro4, ar benzina, mes gi bandysime suteikti kuo daugiau informacijos.

Pildykite tema, pataisykite mano informacija jeigu kazkur jinai netiksli, ir rasykite pastebejimus.
Redagavo Fino 2016-08-04, 10:31


-----
Viskas apie Volvo/Saab
+370 694 88000
info@volvoparts.lt
 
imori
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-01-15, 13:29
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Lietuva
Pranešimai: 1524
Įstojo: 2009-11-14
man susidare nuomone, kad XXI amziuje viksta eksperementai su dizeliniais varikliai vardan ekologijos. Dauguma ju nesekmingi.
Aciu uz info
 
Francas
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-01-15, 13:55
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 109
Įstojo: 2012-03-05
cia tie varikliai, kurie neprasuka ratu 3 gaike ant posukiu?


-----
v40 2.0T 121kw
s40 2.0T 121kw
Saab 9-3 SW 1.9 TiD my06
 
sangy
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-01-15, 14:02
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 85
Įstojo: 2012-04-18
Puiki tema! Detalus aprašymas.


-----
Volvo V50 05m. 2.0D 100kW
 
Shake
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-01-15, 14:29
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius - Ignalina
Pranešimai: 2152
Įstojo: 2011-12-15
Mano siulymas butu FAQ: temas apie variklius sudeti i atskira tema, nei I bendros.
Taip butu zenkliai lengviau rasti sias temas ir butu maziau uzduodama klausimu forume.
 
Alex787
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-01-15, 16:13
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 969
Įstojo: 2011-05-09
Jo baisu, perki dizeli ir reikia iskart tobulint. Ziuriu siaip problemos beveik vienodos nauju dizeliu.Idomu iskastravus is variklio dpf reikia pilti A5 B5 klases varyklio alyva ar jau nebutina,.smoke


-----
Volvo xc-90 07m D5 Graphite gray metalic EX http://www.youtube.com/watch?v=ZtCcGtyJuxI
Volvo s-80 99m.tdi Nautic pacific dark blue pearl EX
 
Fino
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-01-15, 16:15
Vartotojo avataras

Super administratorius

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 16191
Įstojo: 2007-03-10
Ten PSA motorai, nera ten jokiu A5B5


-----
Viskas apie Volvo/Saab
+370 694 88000
info@volvoparts.lt
 
Alex787
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-01-15, 16:27
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 969
Įstojo: 2011-05-09
Fino @ 2013-01-15, 16:15 rašė:
Ten PSA motorai, nera ten jokiu A5B5
As bendrai kur reikia naudot alyva specialiai pritaikyta auto su dpf,.


-----
Volvo xc-90 07m D5 Graphite gray metalic EX http://www.youtube.com/watch?v=ZtCcGtyJuxI
Volvo s-80 99m.tdi Nautic pacific dark blue pearl EX
 
Shake
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-01-15, 17:07
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius - Ignalina
Pranešimai: 2152
Įstojo: 2011-12-15
Truputi off, kokio gamintojo stovi naujieji varikliai 2l D3 ar D4 v40 ir kituose modeliuose? ;)
Redagavo Shake 2013-01-15, 17:08
 
Fino
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-01-15, 23:49
Vartotojo avataras

Super administratorius

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 16191
Įstojo: 2007-03-10
volvo


-----
Viskas apie Volvo/Saab
+370 694 88000
info@volvoparts.lt
 
Fino
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-09-23, 20:12
Vartotojo avataras

Super administratorius

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 16191
Įstojo: 2007-03-10
Atsirado nauja tendencija ir atitinkamai beda. sudyla koromyslu guoliukai, deka to nepilnai atsidaro voztuvai ir nepakankamai isvystoma galia.


-----
Viskas apie Volvo/Saab
+370 694 88000
info@volvoparts.lt
 
Fino
#12 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-09-29, 12:10
Vartotojo avataras

Super administratorius

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 16191
Įstojo: 2007-03-10
Dar viena beda, apie kuria pamirsome: Tandeminiai kuro siurbliai. DRAUDZIAMA vazineti iki tuscio bako ir sukti starteriu bandant uzvsti automobili kad davazioti iki koloneles ir panasiai. Akimirksniu sudega siurblys, naudoto kaina savartynose nuo 200 iki 250 eur. Priezastis - tepimo nebuvimas, nes kuras atlieka tepimo funkcija.

Taigi, siai dienai turime 2.0D su siom igimtom bedom
1. Svaistikliai
2. Kuro siurbliai del netinkamo naudojimo
3. Purkstukai
4. Koromyslai


-----
Viskas apie Volvo/Saab
+370 694 88000
info@volvoparts.lt
 
AndriusNoriVolvo
#13 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-09-29, 12:56
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 245
Įstojo: 2014-07-20
ir į temą - keičiant kuro filtrą reikia turėti pasiruošus rankinę kuro pompikę, arba lašelinę ant kurios pakabinus soske su dyzeliu "samatioku" užpildyti sistemą kol užsikurs (prasiknisau konkrečiai). o ką siurblio bake pas 2.0d nėra?


-----
V50 2008 2.0D
 
Fino
#14 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-09-29, 12:57
Vartotojo avataras

Super administratorius

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 16191
Įstojo: 2007-03-10
reikia pagal technologija tureti kompresoriu kuris paduos slegi atgal i baka ir iki tandeminio siurblio. Zemo slegio siurblio sitas variklis neturi. O ir po kuro filtro keitimo buvo nekarta situacija su siurbliais sugedusiais.
Redagavo Fino 2014-09-29, 12:58


-----
Viskas apie Volvo/Saab
+370 694 88000
info@volvoparts.lt
 
AndriusNoriVolvo
#15 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-09-29, 13:09
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 245
Įstojo: 2014-07-20
reiškia aš laimingas ir nesugadinau dar. bet sutikti turime, kad "promaxas" konkretus - pasibaigus degalams - tik spec tarnybą su spec įrangą kviest, pats neužkursi. arba lašelinę turėt.


-----
V50 2008 2.0D
 
AndriusNoriVolvo
#16 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-10-19, 09:49
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 245
Įstojo: 2014-07-20
OK, 2.0d 100kW Euro4, po nakties -2C, užsikuriu iš antro/trečio karto, pašildęs žvakes. 30 sek variklis purtosi pulsuoja, paspaudus gazą lėtaaaai kyla apsukos, 3 cilindrai dirba, kriokia nesavu balsu. po 30 sek viskas normoje, dirba visi cilindrai niekas nesipurto. Prie +5C - jokių blogumo simptomų. Klausimas - kame gi skirtumas tap +5C ir -2C temperatūrų šitam varikliui, kas gi jam atsitinka? Purkštukas? Vanduo sistemoje? Kas bus tikrą žiemą?


-----
V50 2008 2.0D
 
Fino
#17 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-10-19, 09:54
Vartotojo avataras

Super administratorius

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 16191
Įstojo: 2007-03-10
svaistikliai?


-----
Viskas apie Volvo/Saab
+370 694 88000
info@volvoparts.lt
 
AndriusNoriVolvo
#18 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-10-19, 09:57
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 245
Įstojo: 2014-07-20
blin, nu taip, gali būti, bet prie ko čia tas temperatūros skirtumas, tik keli laipsniai mažiau nulio ir turiu bėdą...


-----
V50 2008 2.0D
 
Oras
#19 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-10-19, 10:26
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1208
Įstojo: 2009-10-26
Teko matyt forda su linkusiais svaistikliais, tai tas irgi sunkiai uzsivesdavo, uzvedus purtydavosi baisiai, dar dumydavo, atrode variklis tuoj subyres, bet vos tik pasildavo iskart visi sie dalykai dingdavo ir viskas atrode idealiai, variklis dirbdavo graziai, trauka nuostabi...


-----
S80 2.4i
V70 TDI
740 2.3
940 2.3 turbo
ex850 2.0 20v projektas Kibiron
ex850 2.0 T-5 '95 Saldytuvas
Suzuki SV650
KTM EXC-F 250
 
AndriusNoriVolvo
#20 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-10-19, 10:31
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 245
Įstojo: 2014-07-20
vava, itarimas nr1 ir man tie švaistikliai gaila tik sudėtinga patikrinti, t.y. brangu


-----
V50 2008 2.0D
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
KIEKVIENA SAVAITE - STAIGMENA (Naujienos!) (Volvo dalys , Saab dalys) Blevyzgos 14 2024-03-18, 12:44
Rasoja priekiniaiai zibintai volvo s80 xenon FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai 5 2023-11-17, 15:52
FAQ: Volvo D5 ir 2.4D variklis - informacija, skirtumai, trukumai FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai 475 2022-05-04, 21:47
Volvo XC70 pirkimas Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 165 2022-04-24, 09:58
Volvo XC90 taršos mokestis Blevyzgos 24 2020-08-04, 18:53