PASAULINIS DEBIUTAS NAUJOJO „VOLVO V60“, KONSTRUOTO „POLESTAR“

Paraðë Fino · 2013 lapkrièio 26 12:24:24 · 0 komentarai · 17843 Perþiûros · Spausdinti
Pasaulinis debiutas naujojo „Volvo V60“, konstruoto „Polestar“


• S60 ir V60 modeliai
• 100 km/h greitį išvysto per 4,9 s
• Limituota serija – „Limited Edition“
Naujieji „Volvo“ S60 ir V60 „Polestar“ modeliai jau parengti prekybai 2014 m. keturiuose pasaulio
kontinentuose. Pirmosiomis šalimis, kuriose bus parduodami nauji modeliai, taps Kanada, Nyderlandai, Japonija, Švedija, Šveicarija, Didžioji Britanija ir JAV. Kitais metais bus patvirtintos likusios rinkos ir gamintinų automobilių kiekis.

„Mes didžiuojamės galėdami pristatyti naujuosius „Volvo“ S60 ir V60 „Polestar“ modelius. Automobilis

sukurtas tiems, kurie kaip ir mes turi aistrą „Polestar“ – kai vairavimas yra esmė, ir kai vairavimo malonumą galima jausti visus metus, visuose keliuose ir bet kokiomis oro sąlygomis. Tai yra mėgstančio vairuoti automobilis realiam gyvenimui,“ – sakė Christianas Dahlis, „Polestar“ vadovas.

„Sukonstravę V60 modelį, mes didžiuojamės tęsdami ir turtindami greitųjų universalų tradicijas, kurios gerai žinomos mūsų entuziastams nuo Britanijos kėbulinių automobilių čempionatų laikų, kai startavo „Volvo 850 BTCC,“ – tęsia Christianas Dahlis.

„Mūsų bendradarbiavimas automobilių sporto srityje su „Polestar“ vyksta jau beveik du dešimtmečius ir tai leidžia pamatyti, kaip „Polestar“ gali panaudoti savo patitį automobilių sporte konstruojant įdomius ir konkurencingus modelius,“ – sako Derekas Crabbas, „Volvo Car Group“ automobilių sporto padalinio direktorius.

„Labai malonu matyti , kaip „Polestar“ pavyko sujungti jų konstruktorių pagerintas S60 ir V60 vairavimo eksploatacines savybes su gamykline paslaugų programa, atsižvelgiant į aukščiausio lygio saugos funkcijas bei sertifikuotą taršą. Todėl klientai, įsigyję šį modelį, gaus geriausius „Polestar“ ir „Volvo“ sprendimus,“ – sakė Alainas Visseris, „Volvo Cars“ vyriausiasi viceprezidentas rinkodarai, pardavimams ir klientų aptarnavimui.

Visoms oro sąlygoms

Naujasis modelis konstruotas naujausios kartos „Volvo S60 ir V60“ pagrindu ir pažymi „Polestar“ modelių gamos gamybos pradžią.

Pravažiuota tūkstančiai kilometrų vingiuotais kalnų keliais, greitkeliais, nuo Pietų Europos iki Šiaurės Švedijoje.

„Mes tęsiame savo darbą kuriant tikrąjį vairuotojo automobilį, kuris neapsiriboja tik keliomis konkrečiomis vairavimo sąlygomis, o yra malonus bet kur – jūsų mėgstamuose vingiuotuose keliose ar vežant šeimą ilgoje kelionėje, nesvarbu ar tai vasara, ar tai žiema. Ir, mano nuomone, mus lydi sėkmė,“ – džiaugiasi Robertas

Dahlgrenas, „Polestar“ lenktynininkas-bandytojas.

„Polestar“ inžinerija

Važiuoklė

Padidintas važiuoklės tvirtumas, spyruoklės 80% standesnės, lyginant su „S60 R-Design“ versija. Šie pokyčiai kartu su aukšto lygio „Öhlins“ amortizatoriais ir 20 colių „Polestar“ ratlankiais suteikia preciziškumą, komfortabilumą ir vairavimo malonumą.

Stabdžiai

Didelių pakitimų patyrė ir stabdžių sistema. Labiausiai matomi yra 371 mm skersmens aušinami priekiniai diskai ir „Brembo“ suportai, garantuojantys aukšto lygio stabdymo savybes.

Aerodinamika

Išskirtinės „S60 ir V60 Polestar“ eksploatacinės savybės pasiektos ir pagerinus aerodinamines savybes.

Tai subtiliai, bet efektyviai padaryta atsižvelgus į gautus bandymų rezultatus „Volvo Cars“ aerodinaminiame tunelyje.

Pokyčiai yra matomi žiūrint į priekinį oro aptaką, kuris optimizuoja apatinį oro srautą, taip pat ir į galinį oro aptaką bei difuzorių, didinantį prispaudžiamąją jėgą.

Variklis

Šešių cilindrų T6 variklis su turbina bei tarpinio oro aušintuvu yra 350 AG/257 kW galios, (esant 5700 aps./

min), sukimo momentas – 500 Nm (esant 2800 aps.). Išmetamosios dujos išeina per nerūdijančio plieno 2,5 colio skersmens vamzdžius, suteikiančius specifinį variklio garsą.

Transmisija

Šešių laipsnių automatinė pavarų dėžė komplektuojama su nauja greito pavarų perjungimo prie vairo sistema, kuri kartu su keturiems varomiems ratams skirta ir „Polestar“ pritaikyta „Haldex“ sistema, leidžia automobiliui

100 km/h greitį išvystyti per 4,9 s, maksimalus greitis – 250 km/h.

Pavarų dėžė, taip pat keturių varančiųjų ratų bei traukos kontrolės sistemos pritaikytos aktyviam vairavimo stiliui bei maksimaliam sukibimui esant įvairioms situacijoms.

Interjeras

Salono apdailai, pavyzdžiui, vairaračiui, sėdynėms ir kt., panaudotos naujos detalės, medžiagos, „Polestar“ spalvos.

"Mes žengėme didelį žingsnį į priekį visose srityse, nuo važiuoklės ir variklio, iki interjero bei eksterjero detalių. Plėtros darbai buvo sutelkti siekiant sukurti automobilį, kurį jūs norite naudoti kiekvieną dieną, tiek iš praktinės pusės, tiek ir iš emocinės,“ – pažymi Henrikas Friesas, „S60, V60 Polestar“ Techninis projekto vadovas.

Pardavimai ir pristatymas

„Polestar“ naujus S60 ir V60 pradės tiekti vidaus rinkoms 2014 m. birželio mėnesį.

"Mes visi labai džiaugiamės ir didžiuojamės pristatydami du naujus modelius, kaip dar vieną žingsnį į priekį „Polestar Engineered Volvo“ gamoje. Tai darydami kartu su „Volvo“, vienu pirmaujančiu pasaulyje automobilių gamintoju, esame labai patenkinti ir tikimės daug žadančios ateities,“ – įsitikinęs Christianas

Dahlis, „Polestar“ vadovas.

Daugiau informacijos www.nextpolestar.com

Techniniai duomenys

0-100 km/h – 4.9 s

0-200 km/h – 17.7 s

80-120 km/h –4.7 s

Maksimalus greitis – 250 km/h (Elektroniškai ribojamas)

Važiuoklė

„Polestar Öhlins“ amortizatorių sistema

„Polestar“ ratlankiai 8x20” ET53 su 245/35R20 padangomis

Variklis

6 cilindrų, 2953 cm3, T6

257 kW (350 AG), esant 5700 aps./min

500 Nm, esant 2800-4750 aps./min

Maksimalios apsukos – 6500 aps./min

Nauja „Borg Warner“ turbina

Naujas tarpinio oro aušintuvas

„Polestar“ 2,5 colio nerūdijančio plieno išmetamųjų dujų sistema

su dvigubais 3,5 colių vamzdžiais

Svoris

S60 Polestar –1752 kg

V60 Polestar – 1822 kg

Transmisija

AWF21 automatinė pavarų dėžė su greita pavarų perjungimo prie vairo sistema

„Polestar“ transmisija adaptuota greitesniam pavarų perjungimui, starto kontrolės sistemai ir posūkio įveikimo kontrolei.
„Polestar Haldex“ pritaikyta didesniam galinių ratų sukimo momentui.

„Polestar“ modifikuota stabilumo kontrolės sistema.

Stabdžiai

Priekiniai – su „Polestar/Brembo“ suportais;

aušinami, su 371x32 mm „Brembo“ diskais.

Galiniai – aušinami su 302x22 mm diskais.

http://scc.lt/?tema=11654&pid=313472
KOMENTARAI
Komentarø dar neparaðyta.
RAÐYTI KOMENTARÀ
Turite prisijungti, norëdami paraðyti komentarà.
ÁVERTINK!

Reitingas: 3/10 (767 balsai )